!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Pre-workout.

N.O produkter, protein pulver, gainer shakes, vitaminpiller osv..

Pre-workout.

Postby Gamle1 » Feb 12th, '19, 14:14

Hej med jer :)

efter en længer pause fra træning ca. 1,5 år er jeg nu startede igen for 6 måneder siden

Men efter jeg har fået børn har jeg kun tid og træne om aften, har prøvet nogen forskællige Pre-workout men synes ikke rigtig det virker til jeg får et bost eller mere energi,

hvad er jeres erfaringer?

Ser frem til at høre jeres input :D
Gamle1
Din vægt: 40kg
Progress to next rank:
4%

Re: Pre-workout.

Postby TriHard » Feb 12th, '19, 23:04

Hej Gamle

Fedt du i gang igen!

Kan desværre ikke anbefale nogen pre-workout, da jeg aldrig har brugt det. Men kan fortælle jeg personligt bare drikker kaffe for at få den ekstra energi... - Det har altid virket for mig. Derudover drikker jeg en shake med weight gainer, for at få nogle hurtige kulhydrater lige før træningen. Men når du træner om aftenen, så er kaffe måske ikke så godt, hvis du får problemer med søvnen. Men er sikker på der er andre herinde som kan komme med nogle gode anbefalinger :)
TriHard
Din vægt: 5kg
Din vægt: 5kg
Progress to next rank:
78%

Postby Gamle1 » Feb 13th, '19, 20:16

TriHard wrote:Hej Gamle

Fedt du i gang igen!

Kan desværre ikke anbefale nogen pre-workout, da jeg aldrig har brugt det. Men kan fortælle jeg personligt bare drikker kaffe for at få den ekstra energi... - Det har altid virket for mig. Derudover drikker jeg en shake med weight gainer, for at få nogle hurtige kulhydrater lige før træningen. Men når du træner om aftenen, så er kaffe måske ikke så godt, hvis du får problemer med søvnen. Men er sikker på der er andre herinde som kan komme med nogle gode anbefalinger :)

Mange tak Trihard :D skulle gerne i god form igen ;)
Kaffe drikker jeg i løbet af dagen og kan ikke sove hvis jeg drikker for meget om aften.
Har os prøvet weight gainer lige i håb om mere energi.
Håber nogen kan anbefale noget :D
Gamle1
Progress to next rank:
4%

Postby Wingman » Feb 14th, '19, 12:48

Jeg har lige købt preworkout fra my protein, da det var på tilbud til lidt over 100kr/halv kg.

Fruit punch smager rigtig godt og har en ok virkning, men det er ikke noget der virkelig "sparker røv"

Men da jeg så dit tidspunkt for træning var min første tanke at jeg ville undgå preworkout hvis jeg var dig. Koffein tager længere tid om at komme ud af kroppen end de fleste tror og det vil påvirke din nattesøvn i nogen grad. Personligt er jeg nu der hvor jeg ikke rører koffein eller preworkout efter kl 16
A light that burns twice as bright burns half as long.... and you have burned so very brightly...
Wingman
Din vægt: 2.5kg
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
10%

Postby Ceasar » Feb 14th, '19, 17:07

En banan, koffein og 1,3-Dimethylamylamine. Virker hvergang :)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
10.7%

Return to Kosttilskud