!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Clen og anavar kvinde

Spørgsmål, svar og kuropsætninger

Clen og anavar kvinde

Postby Shitfucked » Feb 3rd, '19, 08:48

Hej.
Min bedre halvdel vil gerne køre en mild anavar og clen kur.
Men hun er samtidig lidt hypokonder og har nu læst at clen kan give hjerteflimmer og hjertestop.
Jeg har prøvet at søge rundt efter noget mere information på emnet, men det er sparsomt hvad jeg kan finde.
Er der nogle som ved hvad chancerne for hjerte problemer ved brugen af clen den er? Og er det typisk folk som har hjerte problemer i forvejen?
Shitfucked
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
24.5%

Re: Clen og anavar kvinde

Postby Monion » Feb 3rd, '19, 11:42

Shitfucked wrote:Hej.
Men hun er samtidig lidt hypokonder og har nu læst at clen kan give hjerteflimmer og hjertestop.
Jeg har prøvet at søge rundt efter noget mere information på emnet, men det er sparsomt hvad jeg kan finde.
Er der nogle som ved hvad chancerne for hjerte problemer ved brugen af clen den er? Og er det typisk folk som har hjerte problemer i forvejen?

Det kommer an på så meget - der er altid en risiko ved at fylde kroppen med medicin

Holder hun sin clen dose på 40 måske max 60mcg, så er risikoen minimal.
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Dalle » Feb 3rd, '19, 12:35

Hvorfor ikke bare holde sig til Anavar, hvis hun allerede er nervøs inden start? Jeg tror ikke hun kan slippe tanken om risikoen ved Clen, hvis hun allerede har fået det ind i hovedet. Bare mit forslag.

Fruen herhjemme er pt på sin 2. Anavar kur med stor succes. Hun kom på Primobolan sidste år, men Anavar er klart hendes favorit, hvorfor hun nu er på 2. gang 8-)
Dalle
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
44%

Postby Shitfucked » Feb 3rd, '19, 14:22

Dalle wrote:Hvorfor ikke bare holde sig til Anavar, hvis hun allerede er nervøs inden start? Jeg tror ikke hun kan slippe tanken om risikoen ved Clen, hvis hun allerede har fået det ind i hovedet. Bare mit forslag.

Fruen herhjemme er pt på sin 2. Anavar kur med stor succes. Hun kom på Primobolan sidste år, men Anavar er klart hendes favorit, hvorfor hun nu er på 2. gang 8-)

Jeg tror heller ikke hun får det ud af hovedet igen, nu hvor det først er inde.
Oplever din kone nogle bivirkninger ved brug af anavar, og hvad dose kører hun?
Shitfucked
Progress to next rank:
24.5%

Postby Shitfucked » Feb 3rd, '19, 14:23

Monion wrote:
Shitfucked wrote:Hej.

Det kommer an på så meget - der er altid en risiko ved at fylde kroppen med medicin

Holder hun sin clen dose på 40 måske max 60mcg, så er risikoen minimal.

Planen var at starte på 20mcg også arbejde sig op hvis det blev nødvendigt. Også i kun 3 uger
Shitfucked
Progress to next rank:
24.5%

Postby Dalle » Feb 3rd, '19, 16:07

Hold jer til Anavar, og lad hende kører sådan en kur og se hvad hun får ud af det. Så kan i altid prøve med andet/mere senere hen. Men det er også synd hvis det bliver en dårlig oplevelse fra start, så personligt ville jeg bare holde mig til Anavar, hvis jeg var jer.

Nej absolut ingen bivirkninger, hun synes tværtimod at hun har det bedre og mere energi osv 8-) . Hun stiger stille i styrke, men de største resultater er helt klart det visuelle. Hun bliver cuttet, får de flotte linjer, og ja, selvfølgelig også noget styrke, men hendes mål er bare at stå skarpt, og der må jeg bare sige fra sidelinjen - Anavar er et wonderdrug til kvinder der ønsker dette, og det går samtidig utrolig hurtigt. Så drikker hun selvfølgelig rigeligt vand hver dag, 2,5 til 3 liter, og så Milk Thistle som tilskud, og selvfølgelig de daglige vitaminer.

Første gang kørte hun 10mg i 5 uger. Og denne gang startede hun ud med 15mg de 3 første dage, og så ellers stadig kun 10mg men i 6 uger. Om de 15mg de første 3 dage har gjort en forskel, ved jeg ikke. Men folk der siger at lave doser Anavar, er spild, er fuld af sjit. Ihvertfald til kvinder. Men fik hun lov havde hun skam også taget 40 om dagen :mrgreen: Sidste år var fra Phoenix, og denne gang, Alphas. Jeg kan kun sige go for it, for jeg kan se hvor godt det går med hende, og hvor glad hun bliver når hun kan se så hurtige resultater :) Og når hun selv føler sig knivskarp og sexet, falder der også mere af i soveværelset :twisted: Så altså 10mg i 5-6 uger, burde være alt fint, splittet i to, morgen/aften.
Dalle
Progress to next rank:
44%

Postby Shitfucked » Feb 3rd, '19, 16:43

Dalle wrote:Hold jer til Anavar, og lad hende kører sådan en kur og se hvad hun får ud af det. Så kan i altid prøve med andet/mere senere hen. Men det er også synd hvis det bliver en dårlig oplevelse fra start, så personligt ville jeg bare holde mig til Anavar, hvis jeg var jer.

Nej absolut ingen bivirkninger, hun synes tværtimod at hun har det bedre og mere energi osv 8-) . Hun stiger stille i styrke, men de største resultater er helt klart det visuelle. Hun bliver cuttet, får de flotte linjer, og ja, selvfølgelig også noget styrke, men hendes mål er bare at stå skarpt, og der må jeg bare sige fra sidelinjen - Anavar er et wonderdrug til kvinder der ønsker dette, og det går samtidig utrolig hurtigt. Så drikker hun selvfølgelig rigeligt vand hver dag, 2,5 til 3 liter, og så Milk Thistle som tilskud, og selvfølgelig de daglige vitaminer.

Første gang kørte hun 10mg i 5 uger. Og denne gang startede hun ud med 15mg de 3 første dage, og så ellers stadig kun 10mg men i 6 uger. Om de 15mg de første 3 dage har gjort en forskel, ved jeg ikke. Men folk der siger at lave doser Anavar, er spild, er fuld af sjit. Ihvertfald til kvinder. Men fik hun lov havde hun skam også taget 40 om dagen :mrgreen: Sidste år var fra Phoenix, og denne gang, Alphas. Jeg kan kun sige go for it, for jeg kan se hvor godt det går med hende, og hvor glad hun bliver når hun kan se så hurtige resultater :) Og når hun selv føler sig knivskarp og sexet, falder der også mere af i soveværelset :twisted: Så altså 10mg i 5-6 uger, burde være alt fint, splittet i to, morgen/aften.

Det lyder godt.
Jeg håber det er i orden jeg spørger lidt mere da der ikke er mange damer der deler ud af erfaringer.
Hvad var hendes udgangspunkt og mål?
Shitfucked
Progress to next rank:
24.5%

Postby Dalle » Feb 3rd, '19, 18:57

Hendes udgangspunkt var, at hun havde noget mavefedt eller nok nærmere skind, hun ikke følte hun kunne komme af med, grundet to fødsler, og hun savnede sine abs som hun plejede at ha før i tiden. Det skal lige siges, hun er ikke stor eller noget, hun er 1,68 høj og vejer nok 60-62kg ca, som sagt, med efterhånden tydelige mavemuskler og flotte linjer og markeringer, både på mave og skulder/ryg.

Og hun følte hun var kørt lidt fast, og blev frustreret over hun ikke rigtig kunne, og hun ikke rigtig steg i kilo, med andre ord, det gik nok bare for langsomt.

Hendes mål var/er at blive mere markeret, og blive en smule stærkere men over all at blive markeret og stå skarpere.

Denne her anden gang er så betydelig bedre fordi hun spiser ordentligt, og samtidig kommer ned i fedtprocent, så det giver selvfølgelig også en mere markeret krop i sig selv, men det er klart at Anavar gør meget af arbejdet, hvilket jo bare er fantastisk 8-) Bl.a faster hun et par gange om ugen. Lavede noget til hende, så hun stopper med at spise kl 20 og først får noget igen kl 12 næste dag, så det er altså 16 timers faste. Det er ikke så hårdt igen som man skulle tro, for du sover jo de 8 timer af dem. Det gjorde hun ikke den første uge i kuren, men fra da hun kørte den plan, booom så gik det bare stærkt kan jeg sige dig. I sig selv, siger de kloge at fasting er en god fatburner, men samtidigt med Anavar, er det virkelig utrolige resultater man kan få ud af 10mg som kvinde. Jeg vil sige at hun skal gi det et skud. Om hun også vil faste en gang imellem eller ej, er jo op til hende. Men ingen tvivl om at 10mg giver gode resultater, både en smule i styrke, men klart i udseendet 8-)
Dalle
Progress to next rank:
44%

Postby Shitfucked » Feb 7th, '19, 00:02

Dalle wrote:Hendes udgangspunkt var, at hun havde noget mavefedt eller nok nærmere skind, hun ikke følte hun kunne komme af med, grundet to fødsler, og hun savnede sine abs som hun plejede at ha før i tiden. Det skal lige siges, hun er ikke stor eller noget, hun er 1,68 høj og vejer nok 60-62kg ca, som sagt, med efterhånden tydelige mavemuskler og flotte linjer og markeringer, både på mave og skulder/ryg.

Og hun følte hun var kørt lidt fast, og blev frustreret over hun ikke rigtig kunne, og hun ikke rigtig steg i kilo, med andre ord, det gik nok bare for langsomt.

Hendes mål var/er at blive mere markeret, og blive en smule stærkere men over all at blive markeret og stå skarpere.

Denne her anden gang er så betydelig bedre fordi hun spiser ordentligt, og samtidig kommer ned i fedtprocent, så det giver selvfølgelig også en mere markeret krop i sig selv, men det er klart at Anavar gør meget af arbejdet, hvilket jo bare er fantastisk 8-) Bl.a faster hun et par gange om ugen. Lavede noget til hende, så hun stopper med at spise kl 20 og først får noget igen kl 12 næste dag, så det er altså 16 timers faste. Det er ikke så hårdt igen som man skulle tro, for du sover jo de 8 timer af dem. Det gjorde hun ikke den første uge i kuren, men fra da hun kørte den plan, booom så gik det bare stærkt kan jeg sige dig. I sig selv, siger de kloge at fasting er en god fatburner, men samtidigt med Anavar, er det virkelig utrolige resultater man kan få ud af 10mg som kvinde. Jeg vil sige at hun skal gi det et skud. Om hun også vil faste en gang imellem eller ej, er jo op til hende. Men ingen tvivl om at 10mg giver gode resultater, både en smule i styrke, men klart i udseendet 8-)

Det lyder Nice!
Konen er Ca 160 høj og vejer de 66kg. Hun fik i november fjernet maveskind, syet mavemuskler sammen, fedt suget mave, ryg, inderlår og knæ samt brystløft og implantater. Ikke fordi hun var tyk før men 3 fødsler på 3 år havde sat sine spor.
Nu knokler hun derud af for at blive mere tippet og få en større røv, selvom den knap kan være i hendes bukser efterhånden med alt det squat , så anavaren skulle give hende et ekstra skub
Shitfucked
Progress to next rank:
24.5%

Postby Dalle » Feb 7th, '19, 16:28

Do it. Det er det eneste jeg kan sige. Og hvis hun så lige faster en gang imellem på den måde der, plus Anavar, så ja jeg love dig det strammer op og trimmer 8-)
Dalle
Progress to next rank:
44%

Postby Shitfucked » Feb 7th, '19, 18:24

Dalle wrote:Do it. Det er det eneste jeg kan sige. Og hvis hun så lige faster en gang imellem på den måde der, plus Anavar, så ja jeg love dig det strammer op og trimmer 8-)

Hun plejer i forvejen at stoppe med at spise klokken 19 også er det ofte den er 12-13 stykker før hun spiser noget igen. Hun regner med at starte op mandag, hun skal lige have lever beskyttelse hjem
Shitfucked
Progress to next rank:
24.5%

Postby Dalle » Feb 8th, '19, 12:02

Anavar er ikke så giftigt for leveren, og nedbrydes faktisk i nyrene. Men det er selvfølgelig en god idé. Det gør vi også selv jo, så jeg kan ikke sige andet. Men ihvertfald en masse vand, det gør underværker i sig selv
Dalle
Progress to next rank:
44%

Postby Shitfucked » Feb 10th, '19, 10:23

Tusind tak for din hjælp
Shitfucked
Progress to next rank:
24.5%

Postby Dalle » Feb 10th, '19, 20:24

Selv tak ven. Lad mig gerne hører hvordan det går, længere henne i kuren.
Dalle
Progress to next rank:
44%

Return to Anabole steroider