!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Sust/Npp kur

Spørgsmål, svar og kuropsætninger

Sust/Npp kur

Postby Dalle » Apr 14th, '19, 20:48

Hey boys. Så er der købt ind til mit blast her inden sommeren. Som nogen ved, da jeg har lavet et opslag om det før, har jeg været lidt nervøs for Deca og prolaktin. Men har nu altså besluttet at tage chancen 8-) Og ja, jeg ved godt at det jo ikke er "Deca" jeg skal køre, men Nandrolone, for at være helt præcis. Det bliver 500mg Sust og 300mg Npp EW, og så har jeg fået Arimidex. Jeg er ikke Gyno prone på 250mg test, så tænker at 0,5 Adex eod burde være fint til at starte med ikk? Håber på det ikke smadrer pikken fuldstændig :mrgreen:

Kommer det dog så langt ud med prolaktin, håber jeg på at klare det med B6, men hvordan og hvilke doser er det man skal tage dét? Og hvad er symptomerne på forhøjet Prolaktin?

Thanks! :twisted:
Dalle
Din vægt: 5kg
Progress to next rank:
28%

Re: Sust/Npp kur

Postby Monion » Apr 14th, '19, 22:04

Start adex 1 uge, så er det i systemet når du går på

Forhøjet prolactin kan have flere bivirkninger, typisk oplever folk det først når deres patter begynder at klø og man kan presse væske ud af dem

Personligt opdager jeg det når min libido er enormt høj, men ejakuleringen bliver mere og mere forsinket for så næsten at udeblive

Jeg anbefaler typisk 600-1000mg B6 alt efter opsætning og kur længde, samt tidspunkt siden symptomer indtræder - hvis vi er alt for langt i forløbet kommer der caber ind over.
Men det bedste er klart en blodprøve så vi kan se om det reelt er forhøjet og i så fald hvor meget, så doserne kan tilpasses derefter
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Dalle » Apr 15th, '19, 05:50

Lyder godt. Tak Monion. Nu spørg jeg måske lidt dumt, men hvordan er B6 doseret? Altså et det piller eller injekt ligesom B12 eller hvad er det? Og hvis det så når så langt ud til Caber, så går der jo lige et par dage med blodprøven sikkert, men det er ikke sådan at det er farligt de der dage vel? Ja kald mig bare en kylling :mrgreen:

Og så har jeg en teori om at Npp er bedre hvis man er lidt bekymret for prolaktin, der der unægtelig vil opbygge sig mere Nandrolone i systemet med den almindelige og lange Deca ester, kontra den korte hvor det er hurtigt ude af systemet igen. Er det helt hen i vejret og måske endda bare ønsketænkning? Eller har jeg fat i noget her? 8-) Selvfølgelig spiker den hurtige måske også noget mere, men det var også bare lige en tanke jeg havde...
Dalle
Progress to next rank:
28%

Postby Monion » Apr 15th, '19, 10:32

Dalle wrote:Lyder godt. Tak Monion. Nu spørg jeg måske lidt dumt, men hvordan er B6 doseret? Altså et det piller eller injekt ligesom B12 eller hvad er det? Og hvis det så når så langt ud til Caber, så går der jo lige et par dage med blodprøven sikkert, men det er ikke sådan at det er farligt de der dage vel? Ja kald mig bare en kylling :mrgreen:

Og så har jeg en teori om at Npp er bedre hvis man er lidt bekymret for prolaktin, der der unægtelig vil opbygge sig mere Nandrolone i systemet med den almindelige og lange Deca ester, kontra den korte hvor det er hurtigt ude af systemet igen. Er det helt hen i vejret og måske endda bare ønsketænkning? Eller har jeg fat i noget her? 8-) Selvfølgelig spiker den hurtige måske også noget mere, men det var også bare lige en tanke jeg havde...

Kommer an på hvor du køber og hvad dose du køber i ;)
Jeg bruger dem her:
https://www.ebay.co.uk/itm/VITAMIN-B-6- ... 2749.l2649

Den uges tid som det tager fra en blodprøve til du har værdierne, ændrer peanuts i din hormonprofil.
Caber er ikke for sjov, derfor er det også sjældent at jeg smider folk på en opsætning, fordi det er super vigtigt man trapper langsom op, ellers bider bivirkningerne - dog er det ikke lige slemt for alle

Kan godt se hvor du vil hen, men tvivler - Jeg tror, med en streg under tror, det er en akademisk diskussion som reelt har en tæt på ubetydelig forskel i sidste ende
Monion
Moderator
Moderator

Postby Dalle » Apr 15th, '19, 11:18

Monion wrote:
Dalle wrote:Lyder godt. Tak Monion. Nu spørg jeg måske lidt dumt, men hvordan er B6 doseret? Altså et det piller eller injekt ligesom B12 eller hvad er det? Og hvis det så når så langt ud til Caber, så går der jo lige et par dage med blodprøven sikkert, men det er ikke sådan at det er farligt de der dage vel? Ja kald mig bare en kylling :mrgreen:

Kommer an på hvor du køber og hvad dose du køber i ;)
Jeg bruger dem her:
https://www.ebay.co.uk/itm/VITAMIN-B-6- ... 2749.l2649

Den uges tid som det tager fra en blodprøve til du har værdierne, ændrer peanuts i din hormonprofil.
Caber er ikke for sjov, derfor er det også sjældent at jeg smider folk på en opsætning, fordi det er super vigtigt man trapper langsom op, ellers bider bivirkningerne - dog er det ikke lige slemt for alle

Kan godt se hvor du vil hen, men tvivler - Jeg tror, med en streg under tror, det er en akademisk diskussion som reelt har en tæt på ubetydelig forskel i sidste ende

Okay, det virker lige til med det B6 så. Jeg skal også passe på med at male fanden på væggen, for det er jo ikke sikkert at det overhovedet bliver et problem, når jeg forhåbentlig også holder østrogen i skak. Jeg har umiddelbart forhørt mig til, at sådan en lav dose, ikke skulle være det store problem, som du også har nævnt før Monion, men ingen kan selvfølgelig love noget, og det er da meget rart lige at være forberedt, hvis nu 8-) Men skal B6 så tages forebyggende, eller er det kun når problemet opstår? Og skal jeg stadig fortsætte på Npp og kører B6 ved siden af resten af kuren, eller skal jeg stoppe på Npp, og få styr på prolaktinen?

Lyder egentlig som om at det gir sig selv i mine ører, at man selvfølgelig skal stoppe det der giver problemet... Men så lad det være et dumt spørgsmål :ugeek:

Troede ellers lige jeg ku vinde en pris for min teori, men det var så bare et skud i tågen :mrgreen:
Dalle
Progress to next rank:
28%

Postby Monion » Apr 15th, '19, 11:59

Det er lidt et retorisk spørgsmål, fordi hvis du oplever en stigning efter 3 uger så ja men hvis du 2 uger tilbage, så måske - det kommer an på din risikovillighed

Mig bekendt virker B6 ikke forebyggende, jeg har ikke kunne finde information herpå, har dog heller ikke søgt specifikt efter det.
Det er ikke et mirakelmiddel, vi snakker i omegnen af 40-80 enheder over 4 uger som du får dit niveau ned, men det kan være nok hvis det er på vej i vejret

Der er stadig risiko for at ens prolactin stiger selvom man har styr på sit østrogen, dog er den mindre end hvis man ikke gør noget som helst.
Mit stiger næsten bare af at kigge på en ampul, men jeg er bare prone også tager jeg medicin som hæver det langsomt over tid - så jeg tage typisk en periode med B6 hvert år, når jeg kan mærke udfordringer med forsinket ejakulation og nedsat lyst
Monion
Moderator
Moderator

Postby Dalle » Apr 15th, '19, 12:11

Så konklusionen er, at jeg selvfølgelig ikke skal gå og kører mig selv i kælderen over det før det overhovedet er et reelt problem, og så er det ellers kløen i patterne, væske og forsinket afgang i sengen, jeg skal holde øje med? Og oplever jeg nogen af disse, starter jeg ud med B6. Og så måske en blodprøve midt i kuren for at se hvordan det står til?

Som sagt, er ikke prone ved 250mg men ved selvfølgelig ikke hvad kroppen siger til 500 :ugeek:
Dalle
Progress to next rank:
28%

Postby Monion » Apr 15th, '19, 14:21

Dalle wrote:Så konklusionen er, at jeg selvfølgelig ikke skal gå og kører mig selv i kælderen over det før det overhovedet er et reelt problem, og så er det ellers kløen i patterne, væske og forsinket afgang i sengen, jeg skal holde øje med? Og oplever jeg nogen af disse, starter jeg ud med B6. Og så måske en blodprøve midt i kuren for at se hvordan det står til?

Som sagt, er ikke prone ved 250mg men ved selvfølgelig ikke hvad kroppen siger til 500 :ugeek:

Du kan læse lidt her:
https://netdoktor.dk/sygdomme/fakta/prolaktinaemi.htm

Jeg er ikke foretaler for at få det offentlige til bare at betale, med mindre man har et reelt problem men derfor skal man stadig ikke forvente at man "bare kan få".
Men det er bare min personlige holdning, hvad folk gør er op til dem selv

Du skriver 250 og 500, men din deca oplyser du indledningsvis til 300?
Du kan godt have forhøjet østrogen uden dit prolaktin er højt og omvendt
Monion
Moderator
Moderator

Postby Dalle » Apr 15th, '19, 15:02

Det er jeg med på, men nu har jeg været hos Endokrinologen her i starten af året og lagt kortene på bordet, og der er der aftalt blodprøver med egen læge som i øvrigt er meget large og en af de bedste læger jeg har haft, som opfølgning, så længe jeg kører test. De blodprøver kunne jo så passende falde midt i kuren, for så er det ved at være et halvt år siden sidst, sådan cirkus. 5 måneder måske. Og det står i papirene fra Endokrinologen, så det tror jeg ikke der bliver stillet spørgsmålstegn ved.

Ja undskyld, jeg roder måske lige rundt i det. Jeg er ikke prone ved 250mg test, men ved selvfølgelig ikke hvad kroppen siger til 500mg test, så det var lidt i forhold til test og østrogen ihvertfald, og det håber jeg jo som sagt at ku holde nede med Adex. 300mg er Deca ja, og det har jeg ikke prøvet før.

Jeg har lige læst et studie på nettet der sammenlignede 3 grupper, der fik henholdsvis Placebo, B6 og Caber.

Det er faktisk ret vildt hvad B6 kan gøre :shock: Så jeg håber sku det er nok, hvis nu det skulle komme så langt ud.
Dalle
Progress to next rank:
28%

Postby Monion » Apr 15th, '19, 15:10

Dalle wrote:Det er jeg med på, men nu har jeg været hos Endokrinologen her i starten af året og lagt kortene på bordet, og der er der aftalt blodprøver med egen læge som i øvrigt er meget large og en af de bedste læger jeg har haft, som opfølgning, så længe jeg kører test. De blodprøver kunne jo så passende falde midt i kuren, for så er det ved at være et halvt år siden sidst, sådan cirkus. 5 måneder måske. Og det står i papirene fra Endokrinologen, så det tror jeg ikke der bliver stillet spørgsmålstegn ved.

Ja undskyld, jeg roder måske lige rundt i det. Jeg er ikke prone ved 250mg test, men ved selvfølgelig ikke hvad kroppen siger til 500mg test, så det var lidt i forhold til test og østrogen ihvertfald, og det håber jeg jo som sagt at ku holde nede med Adex. 300mg er Deca ja, og det har jeg ikke prøvet før.

Jeg har lige læst et studie på nettet der sammenlignede 3 grupper, der fik henholdsvis Placebo, B6 og Caber.

Det er faktisk ret vildt hvad B6 kan gøre :shock: Så jeg håber sku det er nok, hvis nu det skulle komme så langt ud.

Okay godt nok :)
Vi har haft snakken herinde mange gange og folk har en tendens til at tro de bare kan forlange at få lavet blodprøver når de vil om hvad de vil, hvor efter de bliver tøsefornærmet når lægen ikke vil bruge offentlige penge på at teste er ellers rask person for noget han ikke ser anledning til

Det er netop et område der er god evidens for, derfor råder jeg også folk til at starte ud med B6, hvis ikke deres værdier er helt fucked up
Monion
Moderator
Moderator

Postby Dalle » Apr 15th, '19, 15:24

Monion wrote:
Dalle wrote:Det er jeg med på, men nu har jeg været hos Endokrinologen her i starten af året og lagt kortene på bordet, og der er der aftalt blodprøver med egen læge som i øvrigt er meget large og en af de bedste læger jeg har haft, som opfølgning, så længe jeg kører test. De blodprøver kunne jo så passende falde midt i kuren, for så er det ved at være et halvt år siden sidst, sådan cirkus. 5 måneder måske. Og det står i papirene fra Endokrinologen, så det tror jeg ikke der bliver stillet spørgsmålstegn ved.

Okay godt nok :)
Vi har haft snakken herinde mange gange og folk har en tendens til at tro de bare kan forlange at få lavet blodprøver når de vil om hvad de vil, hvor efter de bliver tøsefornærmet når lægen ikke vil bruge offentlige penge på at teste er ellers rask person for noget han ikke ser anledning til

Det er netop et område der er god evidens for, derfor råder jeg også folk til at starte ud med B6, hvis ikke deres værdier er helt fucked up

Haha ja det ku jeg forestille mig :mrgreen: Ej, men jeg har sku fundet ud af at jeg kom længst ved at lægge kortene på bordet, og så er der skrevet at jeg skal ha taget blodprøver en gang hvert halve år, thats it, så længe jeg gør det her, for jeg er sund og rask ellers. Jeg har fået tjekket hjertet før i en anden andledning, og han ville også betegne mig som hjerte kar rask, sidst jeg var der, hvor jeg også fik tjekket blodtryk, og fik svar på de sidste blodprøver osv. Så det er nærmest bare et sundhedstjek hvert halve år. Det tager 10 min, bum.

Nå, et sidespring, men jeg føler mig ihvertfald heldig med den læge jeg har idag, og Endokrinologen var simpelthen også en meget rar og forstående herre, og ville jeg en dag ud af det, var der selvfølgelig plads til mig igen, men han kan altså ikke gøre noget for mig pt, så længe jeg aktiv bruger sterioder, udover at anbefale blodprøver hvert halve år.
Så altså, meget meget forstående og absolut ikke dømmende, så det var en rigtig rar oplevelse, og en god mavefornemmelse at få lettet skuldrene og være ærlig, for så kommer man sku bare længst 8-) Så derfor tænker jeg også, at når nu jeg alligevel skal ha taget dem, ku det jo være nærliggende at få det gjort i forbindelse med det her Deca projekt :geek:

Men tak for det Monion, det er fandme utroligt at du har svar på alt :mrgreen: Jeg er helt sikkert klar nu og ved godt mod 8-)
Dalle
Progress to next rank:
28%

Postby Monion » Apr 15th, '19, 17:26

Det er godt at høre

Velbekomme :)
Jeg har dog ikke svar på alt og ofte må jeg også lige læse op for at være sikker (lige det her sidder dog på rygraden) men nogen skal jo gøre det :mrgreen:
Om ikke andet bliver jeg klogere i processen
Monion
Moderator
Moderator

Postby Dalle » Apr 15th, '19, 18:02

Monion wrote:Det er godt at høre

Velbekomme :)
Jeg har dog ikke svar på alt og ofte må jeg også lige læse op for at være sikker (lige det her sidder dog på rygraden) men nogen skal jo gøre det :mrgreen:
Om ikke andet bliver jeg klogere i processen

Det er fedt du gider bruge tid på det ihvertfald 8-) og jeg lærer jo også hver gang.

Det er den eneste måde at lærer det på jo. At lytte og følge med, og så selv læse op på tingene :geek: :ugeek:
Dalle
Progress to next rank:
28%

Return to Anabole steroider