!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Testosteron værdier??

Spørgsmål, svar og kuropsætninger

Testosteron værdier??

Postby Purex » Sep 9th, '19, 18:42

Hey Boys.
Et spørgsmål: Har tjekket hvad ens normale testosteron værdier skal ligge på (ca 10-34nmol/L) hvis man kører eksempelvis 250mg eller 500mg test e ew. hvor høje burde de tal så være? kan ikke rigtig finde noget info om det.

på forhånd tak
Purex
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
32.7%

Re: Testosteron værdier??

Postby bmw-freak » Sep 9th, '19, 20:36

Purex wrote:Hey Boys.
Et spørgsmål: Har tjekket hvad ens normale testosteron værdier skal ligge på (ca 10-34nmol/L) hvis man kører eksempelvis 250mg eller 500mg test e ew. hvor høje burde de tal så være? kan ikke rigtig finde noget info om det.

på forhånd tak

Det fordi der ikke findes noget info på det, de tal vil svinge rigtig meget fra person til person og flere faktore kan påvirke det, så hvis jeg gav dig mine blodværdier ville du ikke kunne bruge dem til en skid. Som et eks lavede man et forsøg hvor folk fik 500mg test e også tjekkede man deres tal efter 14 dage og de svingede 200% den laveste havde en værdi på 1500ng/dl og den højeste 3000ng/dl
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Purex » Sep 10th, '19, 18:52

tak for svar, det er stadig tal jeg kan bruge til noget. Min kammerat er begyndt at køre noget test e fra noget der hedder vedi-pharma. kender det ikke selv, men han havde fået tjekket hans værdier 14 dage efter start, og de var på 10nmol, så sagde at han nok skulle skifte produkt, men ville alligevel rådføre mig først :)

BMW freak kan se dine tal er i ng/dl, dem jeg læste mig frem til er nmol/l?
Purex
Progress to next rank:
32.7%

Postby Dalle » Sep 11th, '19, 08:04

Purex wrote:tak for svar, det er stadig tal jeg kan bruge til noget. Min kammerat er begyndt at køre noget test e fra noget der hedder vedi-pharma. kender det ikke selv, men han havde fået tjekket hans værdier 14 dage efter start, og de var på 10nmol, så sagde at han nok skulle skifte produkt, men ville alligevel rådføre mig først :)

Tjekkede lige mine egne tal fra d. 4/2-19 hos endokrinologen, og der var mit Test niveau 42,3 nmol/L og normalen er på 11-33,3. Jeg "cruisede" på 250mg test E.
Dalle
Din vægt: 20kg
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
32%

Postby bmw-freak » Sep 11th, '19, 16:53

Purex wrote:tak for svar, det er stadig tal jeg kan bruge til noget. Min kammerat er begyndt at køre noget test e fra noget der hedder vedi-pharma. kender det ikke selv, men han havde fået tjekket hans værdier 14 dage efter start, og de var på 10nmol, så sagde at han nok skulle skifte produkt, men ville alligevel rådføre mig først :)

Forsøget var lavet i USA de måler i anderledes enheder end os.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Purex » Sep 12th, '19, 19:52

ok tak for svar, tænker også der er mange faktorer der spiller ind, men alt i alt burde ens tal være betydeligt højere, var også det jeg ønskede svar på :)
Purex
Progress to next rank:
32.7%

Postby bmw-freak » Sep 12th, '19, 20:04

Purex wrote:ok tak for svar, tænker også der er mange faktorer der spiller ind, men alt i alt burde ens tal være betydeligt højere, var også det jeg ønskede svar på :)

Der mange ting der spiller ind helt sikkert, bla hvornår du skød før blodprøven.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Return to Anabole steroider