!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Methyldrostanolone/Superdrol

Spørgsmål, svar og kuropsætninger

Methyldrostanolone/Superdrol

Postby Purex » Nov 8th, '19, 03:29

nogen der har turde prøve dem?
Purex
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
46.9%

Re: Methyldrostanolone/Superdrol

Postby bmw-freak » Nov 8th, '19, 13:27

De blev solgt "lovligt" i start 2000'erne som værende et prohormon selv om det reelt er et steroid, de er meget kraftige og pænt levergiftige. Steroidet er methyleret masteron og aromatisere ikke.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Purex » Nov 9th, '19, 10:25

ja har læst om dem, de kan stadig fås som som DMZ mener jeg. jeg er mere ude efter om nogen havde prøvet dem. På nettet siger folk deres styrke og gains er eksploderet, men de er super levegiftige. skulle være som at drikke sig under bordet hver dag for din lever. Overvejede at prøve dem i 3 ugers tid med 20-30mg om dagen, men hvis ens lever nærmest er ved at stå af bagefter gider jeg ikke :)
Purex
Progress to next rank:
46.9%

Postby bmw-freak » Nov 9th, '19, 14:27

Purex wrote:ja har læst om dem, de kan stadig fås som som DMZ mener jeg. jeg er mere ude efter om nogen havde prøvet dem. På nettet siger folk deres styrke og gains er eksploderet, men de er super levegiftige. skulle være som at drikke sig under bordet hver dag for din lever. Overvejede at prøve dem i 3 ugers tid med 20-30mg om dagen, men hvis ens lever nærmest er ved at stå af bagefter gider jeg ikke :)

Alpha Pharma laver dem også i 10mg tabs, jeg har prøvet ap's version i 20mg og de sparker seriøst røv intet der, men jeg vil klart anbefale at man napper noget Tudca sammen med for at beskytte leveren også self masser af væske.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Purex » Nov 9th, '19, 15:34

ok lyder fristende. hvor mange mg om dagen ville du anbefale og hvor længe? tror kun jeg har adgang til dem i magnus, men er vel også fine nok
Purex
Progress to next rank:
46.9%

Postby bmw-freak » Nov 9th, '19, 19:35

Purex wrote:ok lyder fristende. hvor mange mg om dagen ville du anbefale og hvor længe? tror kun jeg har adgang til dem i magnus, men er vel også fine nok

Har ikke prøvet magnus så kan jeg ikke udtale mig om, jeg vil holde mig til 20mg også max 4 uger.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Return to Anabole steroider