!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Doseringsfrekvens

Spørgsmål, svar og kuropsætninger

Doseringsfrekvens

Postby Vesterbæk » Nov 24th, '19, 20:08

Hva er doseringsfrekvens på test e? 375mg og hvad er det lige med det halveringstid der. Jeg fatter det ikk helt. Er helt ny. Håber på en go simpel forklaring
Vesterbæk
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
26.5%

Re: Doseringsfrekvens

Postby Monion » Nov 24th, '19, 22:44

Vesterbæk wrote:Hva er doseringsfrekvens på test e? 375mg og hvad er det lige med det halveringstid der. Jeg fatter det ikk helt. Er helt ny. Håber på en go simpel forklaring

Hvad mener du med doseringsfrekvens?
Hvor ofte det skal/bør skydes?

Halveringstid er den tid der tager for at nå halv "effekt".
Hvis den er 7 dage og du skyder 200mg, så har du 100mg efter 7 dage, 50mg efter 14 dage og 25mg efter 21 dage
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Vesterbæk » Nov 25th, '19, 08:35

Ja lige netop.. hvor tit man bør skyde. Nå okay på den måde ja.. det er forstået
Vesterbæk
Progress to next rank:
26.5%

Postby TriHard » Nov 25th, '19, 09:25

Jo oftere du skyder jo mere stabile blodværdier får du. Med Test E er normen E3D. Så du skal finde ud af hvor mange mg du skal have om ugen og så skyde den mængde der passer E3D.
Eksempelvis hvis du skal have 500mg om ugen og dit test er 375mg/ml.
500mg/7dage = 71.4mg om dagen.
Da du skyder hver 3 dag, så siger vi 71.4 x 3 = 214.2mg.
Din test er 375mg/ml. dvs. 0.1ml er 37.5mg. Så kan du bare gange op til hvor det passer med 214.2mg.
0.6ml = 225mg. Det vil være fint, da der altid er lidt spild tilbage i sprøjten og nålen.

Er nødt til også at sige, når du ikke har basal viden som dette, så tænker jeg du ikke har viden nok til at starte på en kur. Derfor vil jeg anbefale dig at gå i gang med at læse en masse..

Har du styr på pct. eksempelvis ?
Hvad med kosten?
TriHard
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
58%

Postby Monion » Nov 25th, '19, 11:37

Jeg er enig med overstående, men ville hellere ændre min dosis så den passer med indholdet i mine produkter, dog kan man sagtens skyde Test E en gang om ugen, det er netop dét man har udviklet esteren til :)

Kommer din test i 375mg/ml så ville jeg holde mig til det, det bliver for kompliceret at skulle lave så præcise udtræk af noget som kan gøre mere simpelt uden det har en egentligt betydning i sidste ende.
Ofte ender man med at fokuserer på de forkerte områder og give dem alt for meget opmærksomhed, mens helt basale ting som kost og træning kommer i baggrunden
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Dalle » Nov 25th, '19, 12:14

Eller bare dele 375 op i to hvis du gerne vil dele den. Mandag torsdag evt. Det er rigeligt fint.
Dalle
Progress to next rank:
16%

Postby Vesterbæk » Nov 25th, '19, 16:53

Ok. jeg er startet på 375mg e4d som min pusher selv gør.. Grunden til jeg spørger til halveringstid er for at kunne time min pct start.. har studeret en del herinde inden jeg besluttede mig for at starte kur. Så pct er på lager. Er dog i tvivl om hvorvidt jeg skal starte pct på dagen hvor jeg skyder sidste skud krudt. Eller om jeg skal vente til 2x halveringstid. Hvad er bedst? Guiden herinde siger jo go for begge..
Vesterbæk
Progress to next rank:
26.5%

Postby Vesterbæk » Nov 25th, '19, 21:30

Kost og træning er højeste prioritet. Jeg vil selv mene at det kører rimelig. Ingen streng diæt. Bare masser af go Sund og varieret mad. Hvor der er fokus på kalorier kulhydrater og selvf. Protein..
Vesterbæk
Progress to next rank:
26.5%

Postby TriHard » Nov 27th, '19, 11:45

Vesterbæk wrote:Ok. jeg er startet på 375mg e4d som min pusher selv gør.. Grunden til jeg spørger til halveringstid er for at kunne time min pct start.. har studeret en del herinde inden jeg besluttede mig for at starte kur. Så pct er på lager. Er dog i tvivl om hvorvidt jeg skal starte pct på dagen hvor jeg skyder sidste skud krudt. Eller om jeg skal vente til 2x halveringstid. Hvad er bedst? Guiden herinde siger jo go for begge..

Synes det er en alt for høj dosis til din første kur.. Du ved jo ikke hvordan du reagerer eller hvor følsom du er for østrogen, eller hvordan AI virker på dig osv.. Derudover ville du kunne opnå næsten, hvis ikke præcis, de samme resultater på eksempelvis 500mg EW.. Det er med sikkerhed ikke din pushers første kur, hvilket er årsagen til han kører højere dosis.. Du starter jo heller ikke med at skyde 1gram heroin, bare fordi den junkie du har købt af plejer at gøre det...

Der er forskellige meninger om pct. er personligt selv tilhænger af, at vente minimum 2x halveringstiden før jeg begynder hcg. Men det kommer jo an på dosis også - 2x halveringstiden af 500mg er jo ikke det samme som 2x halveringstid af 750mg.. Jeg tænker det en god idé, at vente til der er ca. 75-100mg ekstern test i kroppen før du starter på pct.

Men den mest anerkendte pct. Scallys power pct. siger du skal starte hcg ved dag 1 og efter 25 dage starte på nolva og clomid..

Gør hvad du tænker giver mest mening :)
TriHard
Progress to next rank:
58%

Postby Vesterbæk » Dec 1st, '19, 19:33

Ok . Tak for info.
Vesterbæk