!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Spørgsmål til Jomfru kur

Spørgsmål, svar og kuropsætninger

Spørgsmål til Jomfru kur

Postby Gokkegains » Feb 12th, '20, 23:33

Hey folkens.
Jeg skal igang med min første kur og jeg føler selv jeg er ved at vide en del om det, men kunne godt bruge et par gode råd
Kuren jeg tænker at køre er produkter fra Magnus pharmaceuticals og ser således ud:

UGE 1-5Test E 250mg EW
UGE 6-10 Test E 500mg EW
Efter endt kur(starter pct samtidig med sidste stik test):
Dag 1-16
2500iu HCG EOD
Dag 1-30 Clomid 50mg morgen/aften
Dag 1-45 20mg nolvadex ED

Ser kuren fin ud? Overvejer også 12 uger men synes måske det er for meget til en jomfru kur. Burde jeg kører adex under kuren, eller er det fint bare at have noget ekstra nolva på lager til hvis patterne begynder at klø? Nu er det jo kun test og ikke en masse andet.
Andre råd modtages med stor glæde. Jeg vil meget gerne lære så meget som muligt så jeg føler mig 100% sikker på det hele og bare kan nyde mine kommende gains :D
Gokkegains
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
79.6%

Re: Spørgsmål til Jomfru kur

Postby TriHard » Feb 13th, '20, 10:49

Det ser fornuftigt nok ud. Dog nogle få ting jeg ville ændre.. Du overvejer allerede 12 uger i stedet for 10 - Synes du skal køre 12 uger. Derudover vil jeg anbefale du først starter din pct. 2-3 uger efter sidste stik test.
Om det nødvendigt med AI under kuren er individuelt - Jeg vil ikke mene det nødvendigt uanset hvad på 250mg test og kun meget usandsynligt du vil have behov for det ved 500mg - Så ja, vil anbefale du blot har nolva klar hvis du oplever begyndende symptomer.

Men husk nu, det vigtigste når det gælder muskelopbygning er din kost, træning og søvn..
TriHard
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
63%

Postby Gokkegains » Feb 13th, '20, 17:13

Ok tak for svar. Tænker 12 uger hvor det bliver 6 på 250mg og så 500mg de sidste 6. Hvorfor vente 2 uger med pct? - mht kost, træning og søvn så har jeg helt styr på den del. Kommer til at tracke min mad præcis som jeg gør i forvejen. Vil dog oppe mine kcal en del for at få det maksimale ud af kuren og tjekke vægten hver uge om jeg gainer nok.
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby TriHard » Feb 14th, '20, 10:23

Gokkegains wrote:Ok tak for svar. Tænker 12 uger hvor det bliver 6 på 250mg og så 500mg de sidste 6. Hvorfor vente 2 uger med pct? - mht kost, træning og søvn så har jeg helt styr på den del. Kommer til at tracke min mad præcis som jeg gør i forvejen. Vil dog oppe mine kcal en del for at få det maksimale ud af kuren og tjekke vægten hver uge om jeg gainer nok.

Du ønsker ikke at prøve på at starte din egenproduktion, mens der stadig er en høj mængde udefrakommende test i din krop - der er delte meninger om hvor længe man skal vente efter sidste stik - Den mest gængse holdning er vidst 2x halveringstiden af den langsomste ester i din kur - Så ved din test E, vil det være 9 dage. Men de mest seriøse og kloge jeg kender og snakker med, de mener det er bedst at vente 5x halveringstiden, da du efter 9 dage, stadig har en meget høj mængde test i kroppen..

Ja jeg vil klart anbefale du upper dit kcal indtag under kuren. Men ikke med mere end 3-500kcal om dagen, bestående af hovedsageligt protein. indtag helst 2-2.5g protein pr kropskilo om dagen. Ellers risikerer du at en del af de kilo du tager på er fedt..
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Gokkegains » Feb 15th, '20, 02:11

Ville det give mening at dele det op og fx skyde 125mg mandag og torsdag og efter 6 uger så oppe til 250mg mandag og torsdag istedet for kun at skyde en gang om ugen? - synes jeg kan læse noget om at det skulle gøre det hele mere stabilt
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby hardkåre » Feb 15th, '20, 12:47

Gokkegains wrote:Ville det give mening at dele det op og fx skyde 125mg mandag og torsdag og efter 6 uger så oppe til 250mg mandag og torsdag istedet for kun at skyde en gang om ugen? - synes jeg kan læse noget om at det skulle gøre det hele mere stabilt

Jo oftere man skyder jo mere stabilt bliver det
hardkåre
Progress to next rank:
38.8%

Postby TriHard » Feb 17th, '20, 09:35

Gokkegains wrote:Ville det give mening at dele det op og fx skyde 125mg mandag og torsdag og efter 6 uger så oppe til 250mg mandag og torsdag istedet for kun at skyde en gang om ugen? - synes jeg kan læse noget om at det skulle gøre det hele mere stabilt

Ja det vil jeg anbefale.. Mere stabilitet = Færre bivirkninger som følge af svingende hormonbalance(Acne og den slags).
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Gokkegains » Feb 17th, '20, 17:00

TriHard wrote:
Ja det vil jeg anbefale.. Mere stabilitet = Færre bivirkninger som følge af svingende hormonbalance(Acne og den slags).

Ok. Så vil jeg gøre det. Angående clomid har jeg desværre kun fået en pakke med 50stk og skal jo tage 2 om dagen i 30 dage =60stk. Ville det være fint nok at spise en halv morgen og aften i de sidste 10 dage så de rækker? Eller skal jeg anskaffe flere? Kan nemlig også læse mig frem til at mange går ned i dosis til sidst da clomid er ret hårdt for psyken for nogle. .
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Dalle » Feb 17th, '20, 20:16

Gokkegains wrote:
TriHard wrote:

Ok. Så vil jeg gøre det. Angående clomid har jeg desværre kun fået en pakke med 50stk og skal jo tage 2 om dagen i 30 dage =60stk. Ville det være fint nok at spise en halv morgen og aften i de sidste 10 dage så de rækker? Eller skal jeg anskaffe flere? Kan nemlig også læse mig frem til at mange går ned i dosis til sidst da clomid er ret hårdt for psyken for nogle. .

Nu er jeg ikke den store bruger af pct selv, men jeg ved der efterhånden er mange der udelukker Clomid fra deres PCT. Så at du har den med er jo bare bonus kan man sige og så tror jeg det er lidt ligegyldigt om du kører 25 eller 30 dage...
Dalle
Din vægt: 40kg
Progress to next rank:
18%

Postby TriHard » Feb 18th, '20, 08:02

Gokkegains wrote:
TriHard wrote:

Det kan du sagtens - Mange vælger kun at køre 50mg om dagen, da det netop kan give nogle ret trælse bivirkninger, som naturligvis forværres ved højere dosis.
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Gokkegains » Feb 20th, '20, 18:26

Cool. Tak for svarene. Hvis jeg nu skulle få begyndende gyno allerede på 250mg eller når jeg opper til 500mg EW. Ville det så være for sent at starte på adex til den tid? Eller er det så bare nolva igennem hele kuren? Læste noget med at man evt kunne starte nolva med det samme ved symptomer og så starte adex op hurtigst muligt, og så droppe nolva igen når symptomerne er minimeret igen, og så kører adex resten af kuren. Er det den bedste måde at gøre det på? Så bruger man ligesom kun det der er nødvendigt og riskerer ikke at slå østrogen længere ned end hvad godt er fra start af.
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Undertaker! » Feb 20th, '20, 19:50

Gokkegains wrote:Cool. Tak for svarene. Hvis jeg nu skulle få begyndende gyno allerede på 250mg eller når jeg opper til 500mg EW. Ville det så være for sent at starte på adex til den tid? Eller er det så bare nolva igennem hele kuren? Læste noget med at man evt kunne starte nolva med det samme ved symptomer og så starte adex op hurtigst muligt, og så droppe nolva igen når symptomerne er minimeret igen, og så kører adex resten af kuren. Er det den bedste måde at gøre det på? Så bruger man ligesom kun det der er nødvendigt og riskerer ikke at slå østrogen længere ned end hvad godt er fra start af.

Tror ikke det bliver nødvendigt med Adex. Det tager cirka 1-2 uger for Adex om at stabilisere sig i systemet. Hvis det bliver aktuelt med patterne, så gør som du skriver. Nolva.

Kan huske min jomfru. Noget i stil med 750 mg test - 80 mg dbol og 500 mg Deca :mrgreen: Det begyndte sgu og klø lidt på et tidspunkt, mærkeligt syntes jeg :mrgreen: Mange spørgsmål i bolden haha. Måtte på Bodyhouse og læse om nolva.

Kuren jeg fik foreslået var af ham det store brød der. "Du skal ikke bruge Primo, det gør man ikke i første kur. Du skal på Deca!" :lol:
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
60%

Postby Gokkegains » Feb 20th, '20, 19:57

Undertaker! wrote:Tror ikke det bliver nødvendigt med Adex. Det tager cirka 1-2 uger for Adex om at stabilisere sig i systemet. Hvis det bliver aktuelt med patterne, så gør som du skriver. Nolva.

Kan huske min jomfru. Noget i stil med 750 mg test - 80 mg dbol og 500 mg Deca :mrgreen: Det begyndte sgu og klø lidt på et tidspunkt, mærkeligt syntes jeg :mrgreen: Mange spørgsmål i bolden haha. Måtte på Bodyhouse og læse om nolva.

Kuren jeg fik foreslået var af ham det store brød der. "Du skal ikke bruge Primo, det gør man ikke i første kur. Du skal på Deca!" :lol:

Lyder som en dejlig frisk jomfru kur. Haha. Du brugte måske heller ikke adex der? :lol: så kan jeg sgu godt forstå hvis det begyndte at klø. Fik du så styr på det bare med nolva?
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Undertaker! » Feb 20th, '20, 20:12

Gokkegains wrote:
Undertaker! wrote:Tror ikke det bliver nødvendigt med Adex. Det tager cirka 1-2 uger for Adex om at stabilisere sig i systemet. Hvis det bliver aktuelt med patterne, så gør som du skriver. Nolva.

Lyder som en dejlig frisk jomfru kur. Haha. Du brugte måske heller ikke adex der? :lol: så kan jeg sgu godt forstå hvis det begyndte at klø. Fik du så styr på det bare med nolva?

En rigtig jomfru kører ikke anti-ø :mrgreen:

Ja det stoppede da jeg kastede nolva i kasketten.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
60%

Postby Gokkegains » Feb 21st, '20, 16:05

Undertaker! wrote:En rigtig jomfru kører ikke anti-ø :mrgreen:

Ja det stoppede da jeg kastede nolva i kasketten.

Okay så er der sådan jeg gør hvis det skulle ske . Tak for hjælpen :mrgreen: håber jeg ikke får brug for det
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Gokkegains » Feb 26th, '20, 13:14

Kan nu her 2 dage efter første inject konstatere min venstre nipple er mega sinsitiv. Kan ikke engang holde ud at have t-shirt på. Min kæreste og venner siger jeg bare er parnoid og det slet ikke kan gå så hurtigt, men den gør altså ondt(og nej jeg hiver ikke i den hele tiden) jeg kan først skaffe adex til om 10 dage. Vil det være fornuftigt at køre 20mg nolva fra nu af og indtil om ca 17 dage når jeg har kørt adex i en uges tid? Sygt træls start på kuren. Ingen knude eller noget endnu skal lige tilføjes
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Monion » Feb 26th, '20, 19:54

Gokkegains wrote:Kan nu her 2 dage efter første inject konstatere min venstre nipple er mega sinsitiv. Kan ikke engang holde ud at have t-shirt på. Min kæreste og venner siger jeg bare er parnoid og det slet ikke kan gå så hurtigt, men den gør altså ondt(og nej jeg hiver ikke i den hele tiden) jeg kan først skaffe adex til om 10 dage. Vil det være fornuftigt at køre 20mg nolva fra nu af og indtil om ca 17 dage når jeg har kørt adex i en uges tid? Sygt træls start på kuren. Ingen knude eller noget endnu skal lige tilføjes

Det er mentalt
Du skal ikke starte ai
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
[inaktiv profil]
Monion
Moderator
Moderator

Postby Gokkegains » Feb 26th, '20, 20:16

Monion wrote:Det er mentalt
Du skal ikke starte ai

Jeg synes jo også det virker en smule urealistisk det kommer så hurtigt, men tænkte bare better safe than sorry. Det kan vel ikke skade? Tænker da ikke 20mg nolva ed kan skade det store og ej heller at overgang til adex vil sætte mit østrogen niveau helt i sænk. Kan man virkelig få så ømme patter “mentalt” synes sgu det mærkeligt. Men hvis du mener det er bedst at lade være så venter jeg bare og ser :)
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby TriHard » Feb 27th, '20, 12:05

Gokkegains wrote:Jeg synes jo også det virker en smule urealistisk det kommer så hurtigt, men tænkte bare better safe than sorry. Det kan vel ikke skade? Tænker da ikke 20mg nolva ed kan skade det store og ej heller at overgang til adex vil sætte mit østrogen niveau helt i sænk. Kan man virkelig få så ømme patter “mentalt” synes sgu det mærkeligt. Men hvis du mener det er bedst at lade være så venter jeg bare og ser :)

Melder mig i koret af alle dem som fortæller dig det ikke er pga. østrogen.. Tænker heller ikke det kan gå så hurtigt..

Har læst flere steder, at brugen af Nolva under kuren, mindsker ens gains - Men har også læst det ikke gør. Rent Teoretisk kan jeg ikke se hvorfor det skulle mindske gains, men har ikke undersøgt om der er videnskabelig belæg for hverken det ene eller det andet..

Der er nærmest ikke grænser for hvad det mentale kan medføre - Både positivt og negativt - Læs om placebo effekten og du vil forstå.
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Gokkegains » Feb 27th, '20, 21:40

Jeg hører hvad i siger og venter. Synes bare ikke jeg er nervøs eller noget så forstår ikke hvis det skulle være paranoia. har idag haft anden injekt, og det er hverken værre eller bedre. Hvis det fortsætter elller bliver værre hvad ville i så anbefale? Nolva 10-20mg ed i starten og så starte adex 0,5mg EOD? Har ihvertfald tænkt mig at bestille adex bare for at have det i baghånden. Kan jo også gemmes til en anden gang hvis det er
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby TriHard » Feb 28th, '20, 08:33

Gokkegains wrote:Jeg hører hvad i siger og venter. Synes bare ikke jeg er nervøs eller noget så forstår ikke hvis det skulle være paranoia. har idag haft anden injekt, og det er hverken værre eller bedre. Hvis det fortsætter elller bliver værre hvad ville i så anbefale? Nolva 10-20mg ed i starten og så starte adex 0,5mg EOD? Har ihvertfald tænkt mig at bestille adex bare for at have det i baghånden. Kan jo også gemmes til en anden gang hvis det er

Ja, hvis det fortsætter i et par dage mere, så påbegynd nolva - 20mg morgen og 20mg aften de første 5 dage, derefter 20mg morgen. Adex burde virkelig ikke være nødvendigt ved 250mg EW.. Men hvis du meget bekymret, så ja, 0.5 EOD.
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Gokkegains » Feb 28th, '20, 15:39

Ville man kunne tage adex 0,5mg e3d eller bare de dage man skyder? Eller vil det være dumt? Kan læse halveringstiden på adex er ca 50 timer. Tænkte bare at hvis nu i mener adex er overkill kunne mindre måske give mening
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Dalle » Feb 28th, '20, 17:59

Gokkegains wrote:Ville man kunne tage adex 0,5mg e3d eller bare de dage man skyder? Eller vil det være dumt? Kan læse halveringstiden på adex er ca 50 timer. Tænkte bare at hvis nu i mener adex er overkill kunne mindre måske give mening

Kan du sagtens. Jeg bruger pt Aromasin 6,25mg eod og det burde endda være hver dag med halveringstiden på 24. Men det fungere perfekt. Så du kan sagtens E3d med 50 timer.
Dalle
Progress to next rank:
18%

Postby Gokkegains » Feb 29th, '20, 18:11

Dalle wrote:Kan du sagtens. Jeg bruger pt Aromasin 6,25mg eod og det burde endda være hver dag med halveringstiden på 24. Men det fungere perfekt. Så du kan sagtens E3d med 50 timer.

Okay. Så kunne det måske også være en mulighed for ikke at lave overkill, da jeg godt kan høre jeg slet ikke burde behøve det. Tak for alle svarene folkens! I har gjort det lidt nemmere at komme igang med den første kur. 8-)
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby TriHard » Mar 2nd, '20, 10:44

Gokkegains wrote:
Dalle wrote:Kan du sagtens. Jeg bruger pt Aromasin 6,25mg eod og det burde endda være hver dag med halveringstiden på 24. Men det fungere perfekt. Så du kan sagtens E3d med 50 timer.

Okay. Så kunne det måske også være en mulighed for ikke at lave overkill, da jeg godt kan høre jeg slet ikke burde behøve det. Tak for alle svarene folkens! I har gjort det lidt nemmere at komme igang med den første kur. 8-)

Hvordan går det med patværket?
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Gokkegains » Mar 2nd, '20, 17:42

TriHard wrote:Hvordan går det med patværket?

Tak fordi du spørger :mrgreen:
Det forsatte så begyndte på nolva 20mg morgen og aften og det har hjulpet. tog det fra i lørdags fordi jeg simpelthen begyndte at være for bekymret omkring hvor ømme de var. De er stadig sådan lidt puffy mine nipples(ikke noget jeg tager så seriøst) men ikke ømme længere, og får adex hjem på torsdag så overvejer stærkt at begynde på 0,5mg E3D bare for at kunne nyde min kur uden mere bekymring. Skal skyde for 3 gang idag og den del går heldigvis fint. Glæder mig til at begynde og mærke det i kroppen :mrgreen:
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Monion » Mar 2nd, '20, 18:47

Gokkegains wrote:
TriHard wrote:Hvordan går det med patværket?

Tak fordi du spørger :mrgreen:
Det forsatte så begyndte på nolva 20mg morgen og aften og det har hjulpet. tog det fra i lørdags fordi jeg simpelthen begyndte at være for bekymret omkring hvor ømme de var. De er stadig sådan lidt puffy mine nipples(ikke noget jeg tager så seriøst) men ikke ømme længere, og får adex hjem på torsdag så overvejer stærkt at begynde på 0,5mg E3D bare for at kunne nyde min kur uden mere bekymring. Skal skyde for 3 gang idag og den del går heldigvis fint. Glæder mig til at begynde og mærke det i kroppen :mrgreen:

Du fucker dine værdier godt op med den tilgang..
Hvorfor lytter du ikke?
[inaktiv profil]
Monion
Moderator
Moderator

Postby Gokkegains » Mar 2nd, '20, 18:51

Monion wrote:Du fucker dine værdier godt op med den tilgang..
Hvorfor lytter du ikke?

Prøver jo bare at slippe for gyno problemer.. har surfet rundt herinde længe inden jeg startede og har da læst massevis af jomfru Kure med adex fra start af. Men altså jeg vil da ikke gøre noget der fucker mine værdier op. Jeg fik da afvide af trihard at hvis det fortsatte så kunne jeg begynde på nolva. Synes da jeg har en ret fornuftigt tilgang. Prøver da udelukkende at passe på og være forsigtig.
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Monion » Mar 2nd, '20, 18:54

Gokkegains wrote:
Hvorfor lytter du ikke?

Prøver jo bare at slippe for gyno problemer.. har surfet rundt herinde længe inden jeg startede og har da læst massevis af jomfru Kure med adex fra start af. Men altså jeg vil da ikke gøre noget der fucker mine værdier op. Jeg fik da afvide af trihard at hvis det fortsatte så kunne jeg begynde på nolva. Synes da jeg har en ret fornuftigt tilgang. Prøver da udelukkende at passe på og være forsigtig.

Din aromase når ikke at hæve dit østrogen på få dage, heller ikke hvis du skød 5g test

At dine nipples er puffy, er grundet din kost, at de er sensitive er dit hoved.
Det eneste du kommer til at opleve nu, at du crasher dit østrogen, hvilket giver dig en god omgang bivirkninger
Du får intet fornuftigt ud af det du har gang i

Kan det passe du har et opslag på facebook i en lukket gruppe?
Fordi der svarede jeg nemlig også det samme..
[inaktiv profil]
Monion
Moderator
Moderator

Postby Gokkegains » Mar 2nd, '20, 19:04

Monion wrote:At dine nipples er puffy, er grundet din kost, at de er sensitive er dit hoved.
Det eneste du kommer til at opleve nu, at du crasher dit østrogen, hvilket giver dig en god omgang bivirkninger

Ok. Tak for at banke det ind i hovedet på mig en gang for alle. Jeg beklager men de var bare sygt ømme og kunne simpelthen ikke overtale mig selv om at det var psykisk længere. Så du anbefaler jeg lader være med at tage min nolva fra nu af og så bare dropper alle tanker om adex? Synes oprigtigt nolva hjalp for de er ikke ømme længere, men det må jo også være noget jeg har bildt mig selv ind. Synes bare det lyder mærkeligt, men er jo ikke i tvivl om i ved meget mere end mig
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Dalle » Mar 2nd, '20, 21:53

Monion wrote:
Gokkegains wrote:
Hvorfor lytter du ikke?

Din aromase når ikke at hæve dit østrogen på få dage, heller ikke hvis du skød 5g test

At dine nipples er puffy, er grundet din kost, at de er sensitive er dit hoved.

Det skulle vel aldrig være Bodyhouse?
Dalle
Progress to next rank:
18%

Postby TriHard » Mar 3rd, '20, 10:53

Gokkegains wrote:
Hvorfor lytter du ikke?

Jep skriver du kunne begynde nolva, da det ikke fjerner østrogen, men blot sørger for det ikke binder sig i dine patter. Skrev også at Adex virkelig ikke burde være nødvendigt, men hvis du insisterede og fortsat var meget nervøs, så det vel bedre end du render rundt med noia konstant tænkte jeg ;) Så måtte du lære på den hårde måde når dit østrogen crashede ;)
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Gokkegains » Mar 3rd, '20, 13:26

TriHard wrote:Jep skriver du kunne begynde nolva, da det ikke fjerner østrogen, men blot sørger for det ikke binder sig i dine patter. Skrev også at Adex virkelig ikke burde være nødvendigt, men hvis du insisterede og fortsat var meget nervøs, så det vel bedre end du render rundt med noia konstant tænkte jeg ;) Så måtte du lære på den hårde måde når dit østrogen crashede ;)

Jamen er da glad for jeg ikke nåede at komme så langt så. Men kan virkelig finde mange jomfru kure herinde med 250/500mg test EW hvor de tager adex, så troede faktisk det var ret standard. De er ikke ømme længere og stoppede med nolva igår efter jeg ligesom fattede jeg var idiot. Adex bliver bare liggende til pynt. Tak for hjælpen. Jeg ved ikke hvorfor jeg lige fik en hjerneblødning og ikke bare lyttede fra start af. Troede nok bare lige et kort sekund jeg var verdens mest gyno prone menneske :shock:
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Monion » Mar 3rd, '20, 15:56

Det er ret almindeligt at man oplever psykosomatiske symptomer, jeg har set det utallige gange efter hånden.
Man er så forhippet på ikke at få tævepatter at man komemr til at hive og flå i dem for at sikre sig der ikke er noget galt, hvilket ender med at irriterer dine kirtler også kører det i ring

Man binder også mere væske end normalt og fylder man lidt slik og dårlige carbs på, så kan det for nogle, give lidt trætte patter sidst på dagen også kommer de løbende igen igen
[inaktiv profil]
Monion
Moderator
Moderator

Postby Gokkegains » Mar 3rd, '20, 18:30

Monion wrote:Det er ret almindeligt at man oplever psykosomatiske symptomer, jeg har set det utallige gange efter hånden.
Man er så forhippet på ikke at få tævepatter at man komemr til at hive og flå i dem for at sikre sig der ikke er noget galt, hvilket ender med at irriterer dine kirtler også kører det i ring

Man binder også mere væske end normalt og fylder man lidt slik og dårlige carbs på, så kan det for nogle, give lidt trætte patter sidst på dagen også kommer de løbende igen igen

Piller heller ikke ved dem mere. Og de er heller ikke ømme længere :)
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby TriHard » Mar 4th, '20, 11:58

Gokkegains wrote:
TriHard wrote:Jep skriver du kunne begynde nolva, da det ikke fjerner østrogen, men blot sørger for det ikke binder sig i dine patter. Skrev også at Adex virkelig ikke burde være nødvendigt, men hvis du insisterede og fortsat var meget nervøs, så det vel bedre end du render rundt med noia konstant tænkte jeg ;) Så måtte du lære på den hårde måde når dit østrogen crashede ;)

Jamen er da glad for jeg ikke nåede at komme så langt så. Men kan virkelig finde mange jomfru kure herinde med 250/500mg test EW hvor de tager adex, så troede faktisk det var ret standard. De er ikke ømme længere og stoppede med nolva igår efter jeg ligesom fattede jeg var idiot. Adex bliver bare liggende til pynt. Tak for hjælpen. Jeg ved ikke hvorfor jeg lige fik en hjerneblødning og ikke bare lyttede fra start af. Troede nok bare lige et kort sekund jeg var verdens mest gyno prone menneske :shock:

Ja det sku godt!
Hmm.. Altså når man er oppe i 500mg og har en høj fedt procent, så vil det ofte være relevant at tænke adex eller aromasin.. Men for en fit fyr er det sjældent nødvendigt.
Vil altid anbefale at have en AI og nolva ved hånden, i tilfælde af der skulle opstå problemer - Så vær ikke ked af du har adex liggende, til når du stiger i dosis, eller næste kur!
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Gokkegains » Mar 4th, '20, 12:06

TriHard wrote:Ja det sku godt!
Hmm.. Altså når man er oppe i 500mg og har en høj fedt procent, så vil det ofte være relevant at tænke adex eller aromasin.. Men for en fit fyr er det sjældent nødvendigt.
Vil altid anbefale at have en AI og nolva ved hånden, i tilfælde af der skulle opstå problemer - Så vær ikke ked af du har adex liggende, til når du stiger i dosis, eller næste kur!

Nej tænker også det er fint nok at have det på lager. Vi må se om der bliver brug for det på 500mg om nogle uger, men ellers har jeg det bare til en senere kur hvis der skulle komme sådan en. Gør der jo sikkert hvis det går godt denne gang :mrgreen: vil ikke sige jeg har meget fedt på kroppen på nuværende tidspunkt. Har bulket clean i 6mdr tid så lidt fedt er der jo kommet på kroppen siden mit sidste cut, men man kan godt se abs lidt
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby TriHard » Mar 5th, '20, 10:37

Gokkegains wrote:
TriHard wrote:Ja det sku godt!

Nej tænker også det er fint nok at have det på lager. Vi må se om der bliver brug for det på 500mg om nogle uger, men ellers har jeg det bare til en senere kur hvis der skulle komme sådan en. Gør der jo sikkert hvis det går godt denne gang :mrgreen: vil ikke sige jeg har meget fedt på kroppen på nuværende tidspunkt. Har bulket clean i 6mdr tid så lidt fedt er der jo kommet på kroppen siden mit sidste cut, men man kan godt se abs lidt

Ja det er de færreste som stopper efter én kur ;) Man bliver sku bidt af det lort der..

Okay det lyder sku fornuftigt nok så! Så kan din FP ikke være helt i vejret.
TriHard
Progress to next rank:
63%

Postby Gokkegains » Mar 11th, '20, 22:19

Prøv lige at tale om ultimativ nedtur... 2 uger inde i sin jomfru kur og nu lukker alle fitness centrene pga corona virus. :evil:
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Postby Monion » Mar 11th, '20, 22:36

Gokkegains wrote:Prøv lige at tale om ultimativ nedtur... 2 uger inde i sin jomfru kur og nu lukker alle fitness centrene pga corona virus. :evil:

Pas din kost og lav hvad du kan derhjemme.
Hvis du spiser ordentligt og holder sine muskler aktive, så vokser du mere på 500mg test end hvis du trænede 6 gange om ugen clean - så potent er det
[inaktiv profil]
Monion
Moderator
Moderator

Postby Gokkegains » Mar 11th, '20, 22:45

Jeg må ud på en legeplads og tænke alternativt.
Der kan vel for fanden ikke ske noget ved at være udenfor. Tænker noget i stil med:
Chinups 5xAMRAP
Pullups 5xAMRAP
Armbøjninger 5xAMRAP
Dips 5xAMRAP
Bulgarian split squats 3xAMRAP
Walking lunges 3xAMRAP
Så må vi sgu bare håbe de hurtigt får styr på det lort så vi kan komme tilbage i fitness. Har allerede fået besked om mit fitness center lukker og gider ikke engang prøve at finde et andet for tvivler på de holder åbent om et par dage
Gokkegains
Progress to next rank:
79.6%

Return to Anabole steroider