!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Blødning

Spørgsmål, svar og kuropsætninger

Blødning

Postby Cookieløfter » Sep 16th, '20, 04:19

Hey

Kort spørgsmål.

Efter min injekt af test e i låret igår blødte jeg en lille smule mere end jeg plejer. Altså vi snakker meget lidt. En plet på størrelse med en lille, lillefinger negl. Men spørgsmålet går på.
Efter det er skudt ind (og jeg var helt inde i musklen. Det kunne jeg ikke undgå at mærke) kan det så falde ud med blod igen? Har skudt mange gange, har bare aldrig tænkt over dette før.

Håber på et god svar.
Cookieløfter
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
55.1%

Re: Blødning

Postby ChristianOlsen » Sep 16th, '20, 09:18

Det korte svar, ja, men vi snakker såååå lille en mængde, at det skal du ikke tænke på. Er faldet over det her spørgsmål før, og det er generelt bare panik, dit skud har formegentlig været fint, og du skal nok få optaget det.

Man bliver nok - hvertfald os almindelige mennesker - altid lidt nervøs når der kommer mere blod end hvad der plejer. Men det sker desværre til tider, at man gør noget anderledes, og ergo skaber et lidt større sår. Men dit krudt skal nok blive der inde og blive optaget.
ChristianOlsen
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
94%

Postby Cookieløfter » Sep 16th, '20, 15:01

Tak for det gode og mere beroligende svar. Har næsten altid ramt den perfekt og med minimal blødning. Meeen lige den her gang var der lidt mere. Men tænker ikke mere over det. Tak for svar :D
Cookieløfter
Progress to next rank:
55.1%

Postby BudSmokers » Sep 16th, '20, 20:33

Det er ikke helt ualmindeligt at stikke igemmen en vene. Det kan godt bløde lidt, i nogle tilfælde give lidt ubehag. Intet farligt i det.
BudSmokers
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
48%

Return to Anabole steroider