!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Pct færdig, hva så?

Efterkur - den hellige gral indenfor dopings verden. Læs og lær!

Pct færdig, hva så?

Postby Danny070187 » Nov 25th, '19, 15:02

Jeg læser herinde at mange tager forbi lægen og får taget diverse test for at se om egenproduktion mv er tilbage til normalen efter endt kur.
Men hvad er ellers nogle gode pejlemærker for om alt er tilbage?

Der tænker jeg om man kan se det på om man stadig har fremgang under træning, energien er som den plejer osv?

Tager alle herinde forbi lægen?
Danny070187
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
22.4%

Re: Pct færdig, hva så?

Postby Dalle » Nov 25th, '19, 15:54

Danny070187 wrote:Jeg læser herinde at mange tager forbi lægen og får taget diverse test for at se om egenproduktion mv er tilbage til normalen efter endt kur.

Der tænker jeg om man kan se det på om man stadig har fremgang under træning, energien er som den plejer osv?

Potensen humøret, og generel velvære KAN være med til at gi et prej om det går den rigtige vej, men intet vil selvfølgelig være som at få taget alle dine labs ved lægen. Jeg gik personligt til lægen sidste år, da min pct fuckede op, og intet virkede, som i absolut intet, hverken humøret, energien, pikken eller noget som helst. Og ganske rigtigt. Alle tal var helt i kul kælederen. Men jeg vidste jo godt den var gal hvorfor jeg også tog til lægen. Så man har selvfølgelig en idé om det går den rigtige eller forkerte vej. Jeg kunne ihvertfald sagtens mærke det, og behøvede ikke labs for at finde ud af det, men det var for at få det bekræftet til det videre forløb..

Så pct er jeg stoppet med :mrgreen:
Dalle
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
16%

Postby Danny070187 » Nov 25th, '19, 16:05

Dalle wrote:
Danny070187 wrote:Jeg læser herinde at mange tager forbi lægen og får taget diverse test for at se om egenproduktion mv er tilbage til normalen efter endt kur.

Potensen humøret, og generel velvære KAN være med til at gi et prej om det går den rigtige vej, men intet vil selvfølgelig være som at få taget alle dine labs ved lægen. Jeg gik personligt til lægen sidste år, da min pct fuckede op, og intet virkede, som i absolut intet, hverken humøret, energien, pikken eller noget som helst. Og ganske rigtigt. Alle tal var helt i kul kælederen. Men jeg vidste jo godt den var gal hvorfor jeg også tog til lægen. Så man har selvfølgelig en idé om det går den rigtige eller forkerte vej. Jeg kunne ihvertfald sagtens mærke det, og behøvede ikke labs for at finde ud af det, men det var for at få det bekræftet til det videre forløb..

Hvad gør du så i stedet for pct?
Du har ret i forhold til lægen nok er bedst, men tænker det ikke er alle der går der til, da man også kan mærke på sig selv om man er tilbage.

Hvad gjorde lægen for at afhjælpe problemet? , og tabte du alle dine gains?
Danny070187
Progress to next rank:
22.4%

Postby Dalle » Nov 26th, '19, 12:15

Danny070187 wrote:
Dalle wrote:

Hvad gør du så i stedet for pct?
Du har ret i forhold til lægen nok er bedst, men tænker det ikke er alle der går der til, da man også kan mærke på sig selv om man er tilbage.

Hvad gjorde lægen for at afhjælpe problemet? , og tabte du alle dine gains?

Jeg fik taget en masse prøver over et par gange, for at fastslå at det ikke bare var et enkeltstående tilfælde, og blev så derefter sendt videre til endokrinolog. Men inden da (da det jo ikke lige sker dagen efter) hoppede jeg selv på Test P igen, simpelthen for bare at kunne passe mit arbejde, og ja, har så siddet fast i selv administrerende TRT lige siden.. Jeg valgte at være ærlig over for endo lægen, da jeg synes det ville være spild af tid og ressourcer at lade mig teste igennem en længere periode, for at finde årsagen til mit lave test niveau - når jeg selv godt var klar over hvorfor. Altså krudt. Meget flink og forstående læge, og han skrev tilbage til min egen læge hvordan landet lå, og at jeg lige bliver tjekket op en gang om året.

Jeg blaster så engang imellem og så tilbage ned igen på TRT.

Nu var det en Primo og Test kur, så meget af det var god solid muskel, men jo, selvfølgelig tabte jeg en god portion af det, da der ikke var en skid til at holde på det efterfølgende.
Dalle
Progress to next rank:
16%

Postby TriHard » Nov 27th, '19, 11:49

Altid tag til læge både inden kur start og et par måneder efter endt pct.. Ellers har du ingen chance for at finde ud af hvordan det står til.. Tror en del herinde gør det sådan, men set på landsplan, så er det kun få procent.. Resten kører bare afsted med hovedet under armen...

Jeg var selv så dum at starte uden at få målt mine tal, men vil bestemt have målt mine tal når jeg går off.. Så jeg kan se hvor jeg liggere ift. normalområdet.
TriHard
Progress to next rank:
58%

Postby Danny070187 » Nov 28th, '19, 21:12

TriHard wrote:Altid tag til læge både inden kur start og et par måneder efter endt pct.. Ellers har du ingen chance for at finde ud af hvordan det står til.. Tror en del herinde gør det sådan, men set på landsplan, så er det kun få procent.. Resten kører bare afsted med hovedet under armen...

Jeg var selv så dum at starte uden at få målt mine tal, men vil bestemt have målt mine tal når jeg går off.. Så jeg kan se hvor jeg liggere ift. normalområdet.

Bliver den taget hos din egen praktiserende læge, eller privat hospital?
Hvis nu min egen læge ikke vil tag den uden grund, så er eneste mulighed vel privat?
Danny070187
Progress to next rank:
22.4%

Postby TriHard » Nov 29th, '19, 07:10

Danny070187 wrote:Bliver den taget hos din egen praktiserende læge, eller privat hospital?
Hvis nu min egen læge ikke vil tag den uden grund, så er eneste mulighed vel privat?

Du skal naturligvis komme med en grund, før din egen læge vil lave sådan en test. Du kan sige du altid sige du har nogle af de symptomer, som er forbundet med et lavt test niveau og ønsker at få det be- eller afkræftet. Du kan google symptomerne og vælge frit..

Du kan også være ærlig og sige du har tænkt dig at tage en kur, men vil samtidig passe på dit helbred og gøre det med størst mulig sikkerhed. I den forbindelse har du brug for lægens hjælp til at tage disse prøver, da det er i dit helbreds interesse. Men ikke alle læger er så forstående..

Og korrekt, hvis din egen læge ikke vil, så eneste mulighed et privat hospital.
TriHard
Progress to next rank:
58%

Return to Post Cycle Therapy