!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Kludder i min PCT

Efterkur - den hellige gral indenfor dopings verden. Læs og lær!

Kludder i min PCT

Postby Bonus78 » Aug 25th, '21, 21:32

Hej alle. Håber I kan hjælpe

Jeg bestilte PCT for 5 mdr siden og begyndte kort efter min kur (test e 400 ew, turinabol 40 mg ed) i 12 uger. Nu er min PCT ikke ankommet og jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre. Jeg have 5000 ui HCG som jeg tog af 2 gange 10 dage efter sidste stik. Jeg havde ligeledes aromasin, som jeg tager 20 mg ed, men har kun nok til 20 dage. Jeg havde ligeledes nolva, som jeg tager 20 mg ed, men har kun nok til 30 dage.

Det virker til at min krop klarer sig fint. Testiklerne er normal størrelse og sexlysten er fin.

Jeg er i konspondance med leverandøren, som er lidt svær at blive klog på. Min første pakke til 5000 kr blev taget i tolden og leverandøren har lovet at sende en ny pakke, men intet er sket.

Skal jeg tage det PCT som jeg har og så håbe at det er nok ?. Hvor lang tid kan jeg tillade mig at vente med min PCT, hvis det en dag dukker op i posten ?
Bonus78
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
18%

Return to Post Cycle Therapy