!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Nouveaux Hjælp !!!

rHGH, insulin, GHS, MGF osv..

Nouveaux Hjælp !!!

Postby vinus88 » Feb 6th, '19, 20:24

Har lige fået ipamorolin, den er på 10 mg hvor vand er neden under, tror der er 1,3 ml vand til 10 mg, synes det lyder af meget lidt. Ville mene der skulle 5 ml vand til denne mængde kan man blande det, også suge det op skyde i en ren ny vial og tilføre 3.7 ml ba vand så den rammer 5 ml vand ??? Hvad helved gør jeg lige.
De er alle standart sådan vis i kender ders produkter hurtig svar modtages !!!

God aften venner
O
vinus88
Din vægt: 5kg
Progress to next rank:
72%

Re: Nouveaux Hjælp !!!

Postby vinus88 » Feb 6th, '19, 21:02

Vis i ikke forstår hvad jeg mener ang ampullen osv. Så søg på google nouveaux og gå under billeder. Så vil du/i forstå.
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby vinus88 » Feb 7th, '19, 18:03

???
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby Dalle » Feb 8th, '19, 16:03

Jeg kender ikke til det, men mon ikke det er sådan det skal være, hvis det er sådan det er?
Dalle
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
64%

Postby vinus88 » Feb 8th, '19, 20:59

Tak fordi du skrev,
Det bliver jo mega bøvlet og administrere, 1 iu på en insulin sprøjte er meget svær at ramme. Det er som i ingen ting, men tænkte på kan jeg mix 1 ml ba vand i suge det op, skyde det i en ny Tom steril vial og smide 4 ml ba vand oven i ? Uden det tager skade ?
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby TriHard » Feb 8th, '19, 21:03

vinus88 wrote:Tak fordi du skrev,
Det bliver jo mega bøvlet og administrere, 1 iu på en insulin sprøjte er meget svær at ramme. Det er som i ingen ting, men tænkte på kan jeg mix 1 ml ba vand i suge det op, skyde det i en ny Tom steril vial og smide 4 ml ba vand oven i ? Uden det tager skade ?

5ml BA til 10mg er den gængse blanding. Og jo du kan sagtens gøre som du beskriver uden nogen problemer. go for it mate.
TriHard
Progress to next rank:
98%

Postby vinus88 » Feb 8th, '19, 21:47

Hey trihard lyder satme godt, og tak for hjælp :) jeg har lige et spørgsmål mere har bestilt vials fra der er i glas med gummi membran og plastik top, der er ikke alu på toppen som på alm vial er de okay, ? De er sterile og alt det. De er bestilt fra uk men lavet i China... går de an eller ?
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby Trickle » Feb 9th, '19, 10:08

Hej vinus88
Skriver du ikke lidt om dine erfaringer med produktet, når du har kørt det nogen tid. Good luck...
Trickle
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
91.8%

Postby TriHard » Feb 9th, '19, 16:30

vinus88 wrote:Hey trihard lyder satme godt, og tak for hjælp :) jeg har lige et spørgsmål mere har bestilt vials fra der er i glas med gummi membran og plastik top, der er ikke alu på toppen som på alm vial er de okay, ? De er sterile og alt det. De er bestilt fra uk men lavet i China... går de an eller ?

Ja de fine - Medmindre du kaster rundt med dine vials, da de nok lidt nemmere går i stykker end dem med alu top ;)
TriHard
Progress to next rank:
98%

Postby vinus88 » Feb 9th, '19, 22:20

Hey trihard
Kaste rundt med dem bliver det nok ikke til haha, det lader jeg gå udover vægtene. Men fedt du kunne hjælpe mig. Elsker når mange har læst ens tråd men ikke svare. Men dejligt su gjorde.

Har du erfaring med ipamorolin ? Hvad med dosis, starter på 100mcg også øger jeg efter 1 uge til 200mcg morgen men overvejer også at skyde efter trænig samme dosis. Ved ikke hvorfor har bare hørt aften skud ikke er godt, pga ens eget hgh halløj.

Trickle, skal nok melde tilbage, starter efter jeg kommer hjem fra ferie så bliver start marts.
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby TriHard » Feb 11th, '19, 18:14

vinus88 wrote:Hey trihard
Kaste rundt med dem bliver det nok ikke til haha, det lader jeg gå udover vægtene. Men fedt du kunne hjælpe mig. Elsker når mange har læst ens tråd men ikke svare. Men dejligt su gjorde.

Har du erfaring med ipamorolin ? Hvad med dosis, starter på 100mcg også øger jeg efter 1 uge til 200mcg morgen men overvejer også at skyde efter trænig samme dosis. Ved ikke hvorfor har bare hørt aften skud ikke er godt, pga ens eget hgh halløj.

Trickle, skal nok melde tilbage, starter efter jeg kommer hjem fra ferie så bliver start marts.

Ikke personligt, men har en god buddy der har haft god erfaring med det. Fint at starte med 100mcg (50mcg morgen og 50mcg aften) derefter øge til 200mcg(100 morgen og 100 aften) - Ingen grund til at skyde 200mcg på en gang, da du ikke kan udnytte den mængde - Så hellere 100 mcg x 3 (morgen, PWO og aften). Personligt ville jeg øge til 300mcg, men op til dig selv. går ud fra du kender til reglerne omkring indtag af mad før og efter injection?

Jeg har ikke hørt det om aften skud.. Så kan ikke lige udtale mig.
TriHard
Progress to next rank:
98%

Postby vinus88 » Feb 12th, '19, 21:59

Hey trihard

Ang mad ? Der er der nogen der siger det er vigtig at spise lige efter da det bedre optages i boldbanerne. Andre siger man ikke skal spise 1-2 timer før og helst 30-45 min efter ? Men igen så siger nogen indtager man med mad, mindsker man tiskonfor bivirkninger...

Der står også det skal skydes samme tidspunkt hver dag. For bedre virkning og mindre bivirkninger. Problemer er bare nogen gange træner jeg kl 11.00 andre gange kl 14.00 ikke fast tidspunkt ? Plus jeg ikke står op samme tid hver dag, hvor vigtigt er det med præcise tider ?
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby TriHard » Feb 12th, '19, 23:49

Var lidt doven i dag, så kopierede bare dette fra den begynder guide her på siden :mrgreen: :mrgreen:

11 - Doses should be taken on empty stomach to benefit the most. This is usually 3 hours or more.

12 - Do not consume food for between 15-30 minutes after your dosage. Best time is around 20-25 minute mark. GH pulses should peak within about 10 minutes after dosage. Fats and Carbohydrates affect the pulse dramatically. Protein has no effect on pulse and you can have a pure protein source in your stomach at anytime if you so choose to.

13 - Dosage timing can be beneficial to your goals. For muscle growth, the 2nd most beneficial time to dose is post workout (PWO). Best time is pre-bed because sleep is when we recover and our cells repair and grow. Within 30 minutes should be fine but sooner the better. Remember to have your meal 20-25 minutes after dose.

Ved ikke hvor gennemprøvet disse påstande er i videnskabelig forstand, men har læst det flere steder og har det indtryk at de fleste prøver så vidt det muligt, at holde sig til dem. Men igen, tror ikke det noget problem, at der nogle dage hvor det ikke lige bliver overholdt. Tror ikke du mærker eller ser den store forskel :D Men det kommer jo an på hvor meget man gå op i, at optimere så meget som muligt...
TriHard
Progress to next rank:
98%

Postby vinus88 » Feb 13th, '19, 00:13

Perfekt læsning trihard.
Ang pwo skud er det så 2 min efter træning eller må der gerne gå 20-30 min ?
Må man indtage amino på samme tid som man indtager peptid ? Tænker der er rent protein, efter de 20-25 min må man vel indtage hvad med har lyst til ?

Der står mange steder det anbefales at køre 8-12 uger kan man ikke foresætte med det året rundt.
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby TriHard » Feb 13th, '19, 19:31

vinus88 wrote:Perfekt læsning trihard.
Ang pwo skud er det så 2 min efter træning eller må der gerne gå 20-30 min ?
Må man indtage amino på samme tid som man indtager peptid ? Tænker der er rent protein, efter de 20-25 min må man vel indtage hvad med har lyst til ?

Der står mange steder det anbefales at køre 8-12 uger kan man ikke foresætte med det året rundt.

tænker 20-30 PWO er helt fint, men prøv at at gøre det hurtigst muligt. Kunne ikke lige fakta om dette med en hurtig søgning, men måske kan google hjælpe dig.

Jo sådan forstår jeg det - Du må indtage rent protein anytime - Og jo efter 20-25 min må du indtage hvad som helst ifølge guiden. Men grunden til de siger 20-25, er fordi det individuelt, så prøv dig frem og se hvad der fungerer bedst :)

Jo du kan fortsætte med det resten af dit liv hvis det er og pengepungen er til det :) Ipamorelin er jo i den dyrere ende, men pengene værd imo grundet ingen kortisol og prolaktin, så burde ikke påvirke din søvn.
TriHard
Progress to next rank:
98%

Postby vinus88 » Mar 7th, '19, 19:12

Hey
Har lige været ude at rejse 3 uger derfor ingne svar, startet igår på ipamorolin, oplevede ekstrem brændende fornemmelse i hele kroppen specialt benene og ansigter, meget sulten inden jeg skød men efter skud meget sulten kunne ikke stoppe med at spise, + jeg sov 13 timer i streg. Er det normalt på ipamorolin ? Og kan det være fordi det var første skud ? Skød kun 50mcg... ?
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby vinus88 » Mar 7th, '19, 19:20

Hey
Har lige været ude at rejse 3 uger derfor ingne svar, startet igår på ipamorolin, oplevede ekstrem brændende fornemmelse i hele kroppen specialt benene og ansigter, meget sulten inden jeg skød men efter skud meget sulten kunne ikke stoppe med at spise, + jeg sov 13 timer i streg. Er det normalt på ipamorolin ? Og kan det være fordi det var første skud ? Skød kun 50mcg... ?
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby TriHard » Mar 7th, '19, 20:35

vinus88 wrote:Hey

Heey.. Har tænkt på hvordan det gik med dig.

Har ikke hørt om det før, men tror sku bare det fordi det var første skud.. Har lige spurgt min kammerat om han oplevede noget lignende, han oplevede også øget appetit og tungere søvn, men ikke den brændende fornemmelse du beskriver - Men han siger det ikke er noget du skal frygte.. Ved ikke lige hvad han baserer det på, men ja...

Hvordan var din puls?
TriHard
Progress to next rank:
98%

Postby vinus88 » Mar 7th, '19, 21:23

Tænkte bare ud fra det jeg følte om det kunne være ghrp 6 eller 2, men igen tror jeg ikke på fra sådan et anerkendt mærke at de bytter rundt på det. Men det var mystisk med den hot flashes over hele krpppwn tænkte også melonatan. Men jeg tror også altid det væreste.
Skal skyde igen her kl 23.00’ så ser vi hvordan det går.

Skal man lade være med at spise 3 time før skud, eller kan du spise 1 time før også bare skyde tænker pre bed skud.
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby TriHard » Mar 7th, '19, 22:28

vinus88 wrote:Tænkte bare ud fra det jeg følte om det kunne være ghrp 6 eller 2, men igen tror jeg ikke på fra sådan et anerkendt mærke at de bytter rundt på det. Men det var mystisk med den hot flashes over hele krpppwn tænkte også melonatan. Men jeg tror også altid det væreste.
Skal skyde igen her kl 23.00’ så ser vi hvordan det går.

Skal man lade være med at spise 3 time før skud, eller kan du spise 1 time før også bare skyde tænker pre bed skud.

Ja tænkte også det samme ud fra det du skrev.. Men nej meget usandsynligt der byttet rundt på det.

Hehe det skal du sku lade være med! tænk positivt og skub de negative tanker væk! Dine tanker og indstilling har større betydning end man lige går og tror ;)

Ja æd du bare 1 time før - Sker der ikk noget ved :)
TriHard
Progress to next rank:
98%

Postby vinus88 » Mar 7th, '19, 23:14

Hey igen
Ventede med at spis så der gik 2 timer, fandt lige ud af jeg havde regnet forkert igår og havde skudt 100 mcg i stedet for 50 mcg. Kan det have noget at sige når det er første gang jeg overhovedet prøver det ? Har lige skudt nu så nu må vi se hvad kroppen siger,

Hvad mente du med pulsen du skrev ?
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby TriHard » Mar 8th, '19, 13:58

vinus88 wrote:Hey igen
Ventede med at spis så der gik 2 timer, fandt lige ud af jeg havde regnet forkert igår og havde skudt 100 mcg i stedet for 50 mcg. Kan det have noget at sige når det er første gang jeg overhovedet prøver det ? Har lige skudt nu så nu må vi se hvad kroppen siger,

Hvad mente du med pulsen du skrev ?

Oookay.. Nok derfor du reagerede så voldsomt :) Det er klart anbefalet at man trapper op! - Som du jo også havde tænkt dig... Ja det kan selvfølgelig have noget at sige! Lad os høre hvordan det gik i går, når du lige har tid :)

Ville bare høre om du også fik galoperende puls sammen med den brændende fornemmelse.
TriHard
Progress to next rank:
98%

Postby vinus88 » Mar 12th, '19, 10:34

Hey
Der har ikke været noget sidden, udover meget meget lidt prikken i kroppen 5-10 min efter indtagelsen, så det er lækkert ingen øget sult eller andet. 1 ting jeg har bemærket, har man nemmere tl at svede når man får peptid, eller er det bare fordi jeg måske har en periode hvor jeg sveder lidt mere :D
vinus88
Progress to next rank:
72%

Postby vinus88 » Mar 14th, '19, 00:01

Nogen der har oplevet influenza ligende symptomer på peptid
vinus88
Progress to next rank: