!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Norditropin Simplexx Tyrkiet

rHGH, insulin, GHS, MGF osv..

Norditropin Simplexx Tyrkiet

Postby TM1019 » May 11th, '19, 14:33

Hej,
Jeg har taget Norditropin Simplexx nu i 4 uger.
1. Uge, 3 iu 5 dage om ugen
2. Uge, 4 iu 5 dage om ugen
3. Uge, 5 iu 5 dage om ugen
4. Uge, 6 iu, 5 dage om ugen
Bruger det primært til vægttab.
Jeg har ikke kunne mærke nogen form for forbedringer eller vægttab, har lidt ond i hoften.
så tænker på om det produkt jeg har kunne være falsk, jeg har prøvet at vedhæftet billeder men filerne er desværre for store.
Er der nogen som har erfaring med juvetrope hgh.
TM1019
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
8.2%

Re: Norditropin Simplexx Tyrkiet

Postby bmw-freak » May 11th, '19, 15:10

Hgh only er da også noget af det ringeste at tabe sig på, hvorfor køre du dog det ?
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby TM1019 » May 11th, '19, 18:50

bmw-freak wrote:Hgh only er da også noget af det ringeste at tabe sig på, hvorfor køre du dog det ?

Har fået anbefalet det af en ven at køre test og hgh sammen, det skulle være godt til at bygge muskler og tabe sig siger han, men jeg kan ingen fremskridt se overhovedet.
TM1019
Progress to next rank:
8.2%

Postby TM1019 » May 11th, '19, 19:56

Jeg har fået det anbefalet test & hgh kur til fedtforbrænding og muskelopbygning af en ven og nogle antiøstrogen piller.
Men her i starten af 5 uge kan jeg ikke se hverken fedtforbrænding eller muskelopbygning.
Så undrer mig over om mit hgh eller test er falsk.
TM1019
Progress to next rank:
8.2%

Postby Dalle » May 12th, '19, 11:52

TM1019 wrote:Jeg har fået det anbefalet test & hgh kur til fedtforbrænding og muskelopbygning af en ven og nogle antiøstrogen piller.
Men her i starten af 5 uge kan jeg ikke se hverken fedtforbrænding eller muskelopbygning.

Nu kender jeg ikke noget til vækst. Men ang testen, har du heller ikke følelsen af at være "on", høj libido eller andet? Hvor meget test kører du om ugen?
Dalle
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
82%

Postby bmw-freak » May 12th, '19, 12:35

TM1019 wrote:Jeg har fået det anbefalet test & hgh kur til fedtforbrænding og muskelopbygning af en ven og nogle antiøstrogen piller.

Tja hvis din træning og kost er middelmådig får du middelmådige resultater, at jeg så aldrig ville smide penge efter novo da der er så meget fake på markedet så chancen for det du har er real er meget meget meget lille.. hvordan ser din kost ud ? og hvad med din træning ? samt hvad dose test køre du ?
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby TM1019 » May 13th, '19, 15:45

Er der nogen som ved hvor man kan få ægte hgh og test.
Det jeg har fået er noget lort, tror jeg ihvertfald , da jeg ikke kan mærke noget efter næsten 5 ugers brug
TM1019
Progress to next rank:
8.2%

Postby TM1019 » May 13th, '19, 15:50

bmw-freak wrote:

Tja hvis din træning og kost er middelmådig får du middelmådige resultater, at jeg så aldrig ville smide penge efter novo da der er så meget fake på markedet så chancen for det du har er real er meget meget meget lille.. hvordan ser din kost ud ? og hvad med din træning ? samt hvad dose test køre du ?

Jeg synes at min træning er fin og det samme med kosten.

Jeg tager 250mg test 2 gange om ugen.

Ville gerne have lagt billeder ud af det hgh jeg har, så det evt. Var nogle experter der kunne kigge på om det evt. Er falsk, men filerne fylder for meget til at jeg kan oplade dem her.
TM1019
Progress to next rank:
8.2%

Postby Monion » May 13th, '19, 16:44

TM1019 wrote:Er der nogen som ved hvor man kan få ægte hgh og test.
Det jeg har fået er noget lort, tror jeg ihvertfald , da jeg ikke kan mærke noget efter næsten 5 ugers brug

Du får lige 24 timer til at genoverveje hvilken type forespørgsler du mener er passende på et forum som ikke tillader køb/salg
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Return to HGH, Insulin og peptider