!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

T3 hjælp

Fatburners!

T3 hjælp

Postby bøjemuskel » Apr 25th, '19, 06:13

Hej jeg er 32år. 180cm 99kg.jeg har trænet i mange år og dyrker cardio 2gange + styrketræning 4gange om ugen plus spise fornuftigt.
Pt ligger min fedt procent på 17%.

Hvordan skal T3 køres?

På forhold tak for hjælpen
bøjemuskel
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
77.6%

Re: T3 hjælp

Postby Monion » Apr 25th, '19, 07:49

bøjemuskel wrote:Hej jeg er 32år. 180cm 99kg.jeg har trænet i mange år og dyrker cardio 2gange + styrketræning 4gange om ugen plus spise fornuftigt.
Pt ligger min fedt procent på 17%.

Hvordan skal T3 køres?

På forhold tak for hjælpen

Hvad betyder "spise fornuftigt"?
Fordi min mor forstår ikke hun ikke taber sig, selvom hun spiser sundt.

Skal det gøres simpelt, så handler det om at spise mindre end du forbrænder - det vil sige du skal til at overveje hvad og hvor meget du fylder i hoved.
T3 vil ikke have en gavnlig effekt før du har kosten under kontrol
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby bøjemuskel » May 1st, '19, 05:47

Har spist efter kost program og også tabt med 6kg ved det og efterfølgende forsøgt at forsætte på egen hånd, med sund kost, og det går udmærket, men ville dog gerne lige smide lidt ekstra.
Og håbede I kunne vejleder vedr T3, hvor mange osv skal indtages.

Pft
bøjemuskel
Progress to next rank:
77.6%

Postby bøjemuskel » May 1st, '19, 06:21

Min fedt procent er pt på 13. Den anden var en gl måling
bøjemuskel
Progress to next rank:
77.6%

Postby Monion » May 1st, '19, 11:48

Jo hurtigere det går, jo større er risikoen for at du tager det på igen
Samtidigt så går det markant langsommere jo længere ned du kommer.

Jeg kommer aldrig til at anbefale t3 til vægttab
Monion
Moderator
Moderator

Postby bøjemuskel » May 1st, '19, 16:04

Jeg har desværre allerede købt dem. Så på sigt er det planen.
Kan I anbefale hvordan og hvor mange?
Jeg har google og læst på flere opsøg på dette site og har kun fundet dette svar:

25mcg pr dag den 1uge, derefter 50 mcg pr dag i 10 uger så trap med på 25 i 2 også stop.

Er det helt fucked eller?
bøjemuskel
Progress to next rank:
77.6%

Postby Monion » May 1st, '19, 16:34

bøjemuskel wrote:Jeg har desværre allerede købt dem. Så på sigt er det planen.
Jeg har google og læst på flere opsøg på dette site og har kun fundet dette svar:

25mcg pr dag den 1uge, derefter 50 mcg pr dag i 10 uger så trap med på 25 i 2 også stop.

Hvilke forholdsregler tager du for at beholde mest muligt af din muskelmasse?

Læg dem til side og køb nogle clen i stedet, det andet der bliver du ikke glad for
Monion
Moderator
Moderator

Postby TriHard » May 2nd, '19, 07:58

bøjemuskel wrote:Jeg har desværre allerede købt dem. Så på sigt er det planen.

Optrapningen er hovedsageligt ift. at mindske bivirkninger i tilvænningsperioden, hvilket er individuelt - Derfor kan der ikke peges på en bestemt opsætning der gælder for alle, du må prøve dig frem. Det er korrekt, at det er smart at starte på 25mcg og trappe op med 25 mcg af gangen, men hvor hurtigt/langsomt du trapper op, skal du vurdere ud fra din krops reaktion og om du oplever bivirkninger. Jeg startede selv på T3, efter 4 uger med clen, for 1 uge siden og er allerede oppe på 75mcg om dagen, min optrapning så således ud, da jeg ikke generes af de meget små bivirkninger jeg oplevede:

Dag 1 og 2: 12.5mcg morgen og eftermiddag.
dag 3, 4 og 5 25mcg morgen og eftermiddag.
dag 6 og 7 37.5mcg morgen og eftermiddag.

Tænker jeg fra i morgen (dag 8) Kører op på 50mcg morgen og eftermiddag, hvilket jeg fortsætter med i 5 uger mere - Kører altså "kun" 6 uger i alt, da dette anbefales som max, for at mindske risiko for, at min egen produktion tager skade permanent.
Derudover starter jeg op med clen igen efter 2 ugers pause, altså i uge 2 af t3, med 120mg om dagen. Derudover tager jeg 2mg ketotifen om dagen + 5g taurin.
Supplerer derudover med følgende "normale fatburners"
glucomannan 4500mg
grøn kaffe-ekstrakt 600mg
L-phenylalanin 600mg
koffein 450mg
kanelekstrakt 375mg
pebermyntebladspulver 75mg
cholinbitartrat 75mg
BioPerine® 7.5mg
krompicolinat 1.5mg
selenmethionin 80mcg

Herudover tager jeg 100mg Test E E3D for at holde på muskelmassen. Dyrker cardio ca. hver anden dag og styrketræning ca. hver anden dag. - minimum 1 hviledag i ugen. Faster i 16 timer 1 dag om ugen og har 1 cheat day ca. hver 10 dag.

Tabt mig 5 kilo på 5 uger so far(fra 102 til 97) - Kan se i spejlet det hovedsageligt er fedt der er røget, musklerne virker ikke mindre, faktisk ser mine ben lidt større ud, pga alt den cardio. :)

Håber noget af det kan bruges :)
TriHard
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
46%

Postby bøjemuskel » May 7th, '19, 09:43

Mange tak for dit gode svar.
6 uger i alt på T3- var ikke klar over det man anbefalede det som som tid- det vil jeg afgjord følge.

Hvor længe pause anbefale du pause inden evt næste kur med T3? Jeg har læst 8mdr?

Jeg skal klart ha læst op på følgende :
5g taurin. Og ketotifen

glucomannan 4500mg

L-phenylalanin 600mg

kanelekstrakt 375mg
cholinbitartrat 75mg
BioPerine® 7.5mg
krompicolinat 1.5mg
selenmethionin 80mcg
bøjemuskel
Progress to next rank:
77.6%

Postby TriHard » May 7th, '19, 11:08

bøjemuskel wrote:Mange tak for dit gode svar.
6 uger i alt på T3- var ikke klar over det man anbefalede det som som tid- det vil jeg afgjord følge.

Hvor længe pause anbefale du pause inden evt næste kur med T3? Jeg har læst 8mdr?

5g taurin. Og ketotifen

glucomannan 4500mg

L-phenylalanin 600mg

kanelekstrakt 375mg
cholinbitartrat 75mg
BioPerine® 7.5mg
krompicolinat 1.5mg
selenmethionin 80mcg

Så lidt :) Jeg ved ikke hvor lang tid pause man anbefaler fra T3 faktisk.. Synes 8 måneder lyder forkert, for lang tid. Men har ikke lige tid til at undersøge det - Men tænker nogen herindefra kender svaret.

Taurine og ketotifen tager jeg kun grundet Clen - Ketotifen pga. beta 2 receptorerne, som clen har en negativ effekt på - T3 opregulerer beta 2 receptorerne. Taurine grundet Clen gør du ikke selv producerer taurine, hvilket medfører muskelkramper osv.

Listen med de andre ting, er sådanset bare de 10 ingredienser i bulkpowders "cutting edge" fat burners. Har ikke selv læst op på andet en Glucomannan, som har en regulerende effekt ift. dit kolesterol, som vi jo ved kan være lidt fucked up under og efter en kur, så tænker det er ret godt :)
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Ceasar » May 7th, '19, 12:35

TriHard wrote:
bøjemuskel wrote:Mange tak for dit gode svar.

5g taurin. Og ketotifen

glucomannan 4500mg

L-phenylalanin 600mg

kanelekstrakt 375mg
cholinbitartrat 75mg
BioPerine® 7.5mg
krompicolinat 1.5mg
selenmethionin 80mcg

Så lidt :) Jeg ved ikke hvor lang tid pause man anbefaler fra T3 faktisk.. Synes 8 måneder lyder forkert, for lang tid. Men har ikke lige tid til at undersøge det - Men tænker nogen herindefra kender svaret.

Taurine og ketotifen tager jeg kun grundet Clen - Ketotifen pga. beta 2 receptorerne, som clen har en negativ effekt på - T3 opregulerer beta 2 receptorerne. Taurine grundet Clen gør du ikke selv producerer taurine, hvilket medfører muskelkramper osv.

Listen med de andre ting, er sådanset bare de 10 ingredienser i bulkpowders "cutting edge" fat burners. Har ikke selv læst op på andet en Glucomannan, som har en regulerende effekt ift. dit kolesterol, som vi jo ved kan være lidt fucked up under og efter en kur, så tænker det er ret godt :)

Du får lige en lille rettelse, Trihard :mrgreen:

Man producere stadig taurin, når man bruger en B2-agonist. Der er bare noteret lavere niveuaer af det i bl.a muskler, som er et problem, da hjertet, der er en muskel har brug for det. Leveren har faktisk højere niveauer af taurin efter indtagelse af en B2-agonist.
B2-agonister opregulere TSH-receptorer i thyroid celler [1] Men ved et studie vidste, at folk med hypothyroidisme har en lavere mængde beta-2-receptorerer i forhold til folk med en normal skjoldbruskkirtlen. Men det viste intet om, at den opregulere ved højere doser. Men kan sagtens være, at den faktisk gør det. :) Men Taurin er ihvertfald et must på clen.

[1]: https://www.pnas.org/content/86/12/4785.short
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
30.3%

Postby TriHard » May 9th, '19, 15:51

Ceasar wrote:Du får lige en lille rettelse, Trihard :mrgreen:

Man producere stadig taurin, når man bruger en B2-agonist. Der er bare noteret lavere niveuaer af det i bl.a muskler, som er et problem, da hjertet, der er en muskel har brug for det. Leveren har faktisk højere niveauer af taurin efter indtagelse af en B2-agonist.
B2-agonister opregulere TSH-receptorer i thyroid celler [1] Men ved et studie vidste, at folk med hypothyroidisme har en lavere mængde beta-2-receptorerer i forhold til folk med en normal skjoldbruskkirtlen. Men det viste intet om, at den opregulere ved højere doser. Men kan sagtens være, at den faktisk gør det. :) Men Taurin er ihvertfald et must på clen.

Tak for det Ceasar! Det gik lidt hurtigt med det svar - Som jeg skriver øverst, har jeg ikke tid til at undersøge hans spørgsmål. Men jeg var faktisk ikke klar over det forholdte sig som du skriver, så jeg búrde bare have holdt mig til, at skrive taurin var nødvendigt og ikke nævnt noget med ens egen produktion, da jeg ikke havde viden om det. Men det har jeg nu, takket være dig <3

Kan du for resten svare på hans spørgsmål, om hvor lang tid man skal vente mellem T3 kure? Og vil du også anbefale max 6 uger af gangen?
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Ceasar » May 9th, '19, 17:27

TriHard wrote:

Tak for det Ceasar! Det gik lidt hurtigt med det svar - Som jeg skriver øverst, har jeg ikke tid til at undersøge hans spørgsmål. Men jeg var faktisk ikke klar over det forholdte sig som du skriver, så jeg búrde bare have holdt mig til, at skrive taurin var nødvendigt og ikke nævnt noget med ens egen produktion, da jeg ikke havde viden om det. Men det har jeg nu, takket være dig <3

Kan du for resten svare på hans spørgsmål, om hvor lang tid man skal vente mellem T3 kure? Og vil du også anbefale max 6 uger af gangen?

Til at starte med, så ville jeg slet ikke køre T3 uden krudt indover. Alt over 25mcg er teknisk set suprafysiologisk og vil have en god effekt på ens forbrænding... af muskler.
Hvis man nedjustere til 25mcg vil det bare erstatte ens egen produktion, der bliver lukket af det exogene t3 og så er der ingen grund til at være på det.

Men har aldrig hørt om folk, der har ødelagt deres egen produktion, så det handler vel om, hvor længe man kan holde ud af, at være i så katabolsk tilstand. Om det er en enkel uge eller 10 uger kan jeg ikke se skulle ændre noget. Man skal bare være på vagt efter symptomer på træthed og generel velvære. :)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
30.3%

Postby Monion » May 9th, '19, 18:18

Taurin og T3 har ingen sammenhæng
Monion
Moderator
Moderator

Postby Ceasar » May 9th, '19, 19:21

Monion wrote:Taurin og T3 har ingen sammenhæng

Det var hentydet til Clen, som ville være et bedre valg for OP
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
30.3%

Postby bmw-freak » May 9th, '19, 19:42

Ceasar wrote:
TriHard wrote:

Til at starte med, så ville jeg slet ikke køre T3 uden krudt indover. Alt over 25mcg er teknisk set suprafysiologisk og vil have en god effekt på ens forbrænding... af muskler.
Hvis man nedjustere til 25mcg vil det bare erstatte ens egen produktion, der bliver lukket af det exogene t3 og så er der ingen grund til at være på det.

Men har aldrig hørt om folk, der har ødelagt deres egen produktion, så det handler vel om, hvor længe man kan holde ud af, at være i så katabolsk tilstand. Om det er en enkel uge eller 10 uger kan jeg ikke se skulle ændre noget. Man skal bare være på vagt efter symptomer på træthed og generel velvære. :)

Der indtil flere kvinder i det danske BB miljø der permanent på T4 idag grundet alt alt for grov misbrug af t3 og det ved jeg er 100%
Når det er sagt har jeg selv ingen issue lige med t3 og min egen produktion bouncer hurtigt tilbage, jeg tror dog ikke at 25mcg vil undertrykke en helt 100% så man vil have de 25mcg og det man nu selv producere oveni så et lille boost skal det nok give, dog vil jeg som du skriver også være ekstremt forsigtig da t3 ikke er selektiv og bare skruer op for fyret så der risiko for der ryger noget masse og det pis gider vi ikke!
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
--------------------------------------------------
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby TriHard » May 13th, '19, 12:10

Ceasar wrote:Til at starte med, så ville jeg slet ikke køre T3 uden krudt indover. Alt over 25mcg er teknisk set suprafysiologisk og vil have en god effekt på ens forbrænding... af muskler.

Tak for dit svar!

Jeg kører pt. 100mg ED - og som jeg skrev i første post, så det kombineret med 100mg Test-E E3D(233.33mg EW)
Er lige startet på clen igen, så det første gang jeg prøver at køre begge dele på én gang. Har ret meget rysten, men håber det går over om nogle dage :)

Okay cool nok - Jeg har som BMW også hørt/læst om personer, som har været nødsaget til at tage medicin resten af livet, fordi deres egenproduktion ikke kom op på normal niveau igen. Men ja, tror os de må have givet den fuld gas i alt for lang tid...
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Dalle » May 14th, '19, 11:07

100mg er alligevel også en sjat Trihard :mrgreen:
Dalle
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
32%

Postby TriHard » May 14th, '19, 12:10

Dalle wrote:100mg er alligevel også en sjat Trihard :mrgreen:

Ja men det skal jo væk, det der fedt, her inden sommerkuren :D Kombinerer endda med 80mg clen ED som jeg øger til 120mg her om nogle dage ;)
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Dalle » May 14th, '19, 14:08

TriHard wrote:

Ja men det skal jo væk, det der fedt, her inden sommerkuren :D Kombinerer endda med 80mg clen ED som jeg øger til 120mg her om nogle dage ;)

Jeg troede ellers at de var mcg, men du er simpelthen hardcore og kører mg :mrgreen:
Dalle
Progress to next rank:
32%

Postby TriHard » May 15th, '19, 12:03

Dalle wrote:
TriHard wrote:

Jeg troede ellers at de var mcg, men du er simpelthen hardcore og kører mg :mrgreen:

Hahhah jaja jeg er endda så hardcore at jeg knuser dem og skyder det direkte ind i blodbanen :evil: :evil:
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Dalle » May 15th, '19, 14:47

Hahah! Jeg læste faktisk om en der opløste sin Adex i en sprøjte med vand i (da de åbenbart er nemt opløselige) og doserede det så på den måde, fordi han ikke gad (kunne) dele dem i 4 :mrgreen:

Altså ikke i blodbanen selvfølgelig, men bare så det var drikkeligt, men kom bare lige i tanke om det :mrgreen:
Dalle
Progress to next rank:
32%

Postby TriHard » May 16th, '19, 11:16

Dalle wrote:Hahah! Jeg læste faktisk om en der opløste sin Adex i en sprøjte med vand i (da de åbenbart er nemt opløselige) og doserede det så på den måde, fordi han ikke gad (kunne) dele dem i 4 :mrgreen:

Altså ikke i blodbanen selvfølgelig, men bare så det var drikkeligt, men kom bare lige i tanke om det :mrgreen:

Det sku da faktisk ret smart!! De satans tabs fra Magnus er nærmest umulige at dele bare i halve! Tak for rådet :D
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Ceasar » May 16th, '19, 13:43

Dalle wrote:Hahah! Jeg læste faktisk om en der opløste sin Adex i en sprøjte med vand i (da de åbenbart er nemt opløselige) og doserede det så på den måde, fordi han ikke gad (kunne) dele dem i 4 :mrgreen:

Meningen med pillen er, at den først bliver opløst i ens mave. Hvis den allerede er opløst før det, vil den blive optaget langt hurtigere og derfor påvirke dens halveringstid. Der er også chance for, at den vil blive optaget på vej til maven fx sublingual, hvis man har væsken i munden kortvarigt :)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
30.3%

Postby Dalle » May 16th, '19, 16:27

Ceasar wrote:

Meningen med pillen er, at den først bliver opløst i ens mave. Hvis den allerede er opløst før det, vil den blive optaget langt hurtigere og derfor påvirke dens halveringstid. Der er også chance for, at den vil blive optaget på vej til maven fx sublingual, hvis man har væsken i munden kortvarigt :)

Ja det er jo meningen med de fleste piller.

Ellers må du tømme en kapsel af et eller andet, og så putte dråberne i den, og samle den igen, og så slug den :mrgreen:
Dalle
Progress to next rank:
32%

Postby bøjemuskel » Jun 11th, '19, 14:55

Har I nogle sinde prøvet at få taget en urinprøve ved lægen? I mit tilfælde skal min arbejdsgiver bruge den i forhold til helse erklæring.
Jeg ved at der bliver testet for div narko, som bla amf, Coke og alkohold.
Har I erfaring med at der bliver testet for/"udslag" for T3?
Det er umilbart en hurtig test som sygeplejerske laver/får resultat på 1min efter urinen er testet.
bøjemuskel
Progress to next rank:
77.6%

Postby Dalle » Jun 11th, '19, 18:24

Uden at vide en skid om T3 så tror jeg da ikke det lige er det, som de kigger efter. Om du så tog en masse krudt ved siden af, ville de ikke kunne se det, hvis ikke det er det de søger efter. De kan heller ikke se om du har klamydia, medmindre det er det de kigger efter.
Dalle
Progress to next rank:
32%

Postby bøjemuskel » Jun 11th, '19, 21:18

Du har nok ret- tænkte bare at det evt kunne være at der var "udsving" på testen hvis der var noget unormalt som fx T3 i kroppen... Uden at vide noget om det...
bøjemuskel
Progress to next rank:
77.6%

Postby bøjemuskel » Jun 11th, '19, 21:34

Hvis man bliver udtaget til kontrol ved anti doping dk og man kun har kørt T3, det vil man blive testet positiv så eller hvad?
bøjemuskel
Progress to next rank:
77.6%

Postby Dalle » Jun 12th, '19, 09:41

De vil ikke ku se udsving når det ikke er det som de kigger efter ven.

Men hvis det er ADD der henter dig, ved jeg ikke om T3 indgår. Du kan se hele listen her fra 2019 https://www.antidoping.dk/doping/dopinglisten

Og så bare vælg den samlede liste 2019 (Dansk) står der
Dalle
Progress to next rank:
32%

Postby bøjemuskel » Jun 18th, '19, 04:28

Tak for svar.
Blot info: Vedr orinprøve ved egen læge kan de/tjekker de ikke for T3 eller lignende til en helse erklæring.

Hvordan fungere det vedr udtrapning af T3?
I uge 4-5 kører jeg 37.5mg x 2 dagligt.
Uge 5-6 er planen at kører 12.5mg x2 dagligt og så stoppe helt.
Hvad siger I det det - er det den rigtige måde at stoppe på
bøjemuskel
Progress to next rank:
77.6%

Postby Dalle » Jun 18th, '19, 07:56

bøjemuskel wrote:Tak for svar.
Blot info: Vedr orinprøve ved egen læge kan de/tjekker de ikke for T3 eller lignende til en helse erklæring.

Se der melder jeg så pas. Der må lige komme nogen andre indover der ved noget om T3 8-)
Dalle
Progress to next rank:
32%

Postby TriHard » Jun 18th, '19, 08:37

bøjemuskel wrote:Tak for svar.

Udtrapning er ikke nødvendigt, det gør ingen forskel. Bare stop på den max dosis du har kørt..
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby bøjemuskel » Jul 2nd, '19, 01:00

Er det sammen mængde til piger?
bøjemuskel
Progress to next rank:
77.6%

Postby TriHard » Jul 3rd, '19, 09:03

bøjemuskel wrote:Er det sammen mængde til piger?

Nej - Til piger ser jeg anbefalinger på max 50mg ED - Har selv en veninde, som har kørt 75mg ED uden problemer.
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Dalle » Jul 4th, '19, 11:18

Er T3 ikke mcg?...
Dalle
Progress to next rank:
32%

Postby TriHard » Jul 4th, '19, 14:48

Dalle wrote:Er T3 ikke mcg?...

Haha jo ;) Laver hele tiden den fejl der ;)
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Dalle » Jul 4th, '19, 15:44

TriHard wrote:

Tænker ihvertfald 50mg er ret hardcore så :mrgreen:
Dalle
Progress to next rank:
32%

Postby TriHard » Jul 5th, '19, 10:57

Dalle wrote:
TriHard wrote:

Tør slet ikke tænke på hvordan man ville have det efter 50mg :shock:
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Dalle » Jul 5th, '19, 13:45

TriHard wrote:
Dalle wrote:
TriHard wrote:

Tror du overhovedet det er muligt at nå at komme så langt op? :shock:
Dalle
Progress to next rank:
32%

Postby TriHard » Jul 8th, '19, 10:51

Dalle wrote:
TriHard wrote:
Dalle wrote:
TriHard wrote:

Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så er svaret nok nej - Uden jeg ved det med sikkerhed. Men din krop vil være nået max lang tid før 50mg, så tror bare den vil udskille eller nedbryde de resterende mg - Eller måske vil virkningen bare ligge på max i nogle dage/uger ;)

Men tror man har det pænt mærkeligt i de dage, hvor ens forbrænding bare kører derudaf.
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Ceasar » Jul 8th, '19, 14:10

TriHard wrote:
Dalle wrote:
TriHard wrote:
Dalle wrote:
TriHard wrote:

Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så er svaret nok nej - Uden jeg ved det med sikkerhed. Men din krop vil være nået max lang tid før 50mg, så tror bare den vil udskille eller nedbryde de resterende mg - Eller måske vil virkningen bare ligge på max i nogle dage/uger ;)

Men tror man har det pænt mærkeligt i de dage, hvor ens forbrænding bare kører derudaf.

Hvis kroppen ikke kan modvirke effekten, så får man hjertestop til sidst og det vil bestemt ikke være behageligt på vej til selve hjertestoppet. Ens forbrænding er næsten proportional med ens puls :)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
30.3%

Postby TriHard » Jul 9th, '19, 08:33

Ceasar wrote:Hvis kroppen ikke kan modvirke effekten, så får man hjertestop til sidst og det vil bestemt ikke være behageligt på vej til selve hjertestoppet. Ens forbrænding er næsten proportional med ens puls :)

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: This is some serious shit
TriHard
Progress to next rank:
46%

Postby Ceasar » Jul 9th, '19, 12:33

TriHard wrote:
Ceasar wrote:Hvis kroppen ikke kan modvirke effekten, så får man hjertestop til sidst og det vil bestemt ikke være behageligt på vej til selve hjertestoppet. Ens forbrænding er næsten proportional med ens puls :)

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: This is some serious shit

Det hedder hyperthyroxinemia, hvis du vil læse mere. Det er ikke uhørt, at folk bliver fejlmedicineret og får seriøse problemer. :mrgreen:
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
30.3%

Postby Dalle » Jul 9th, '19, 15:12

Ceasar wrote:
TriHard wrote:

Det hedder hyperthyroxinemia, hvis du vil læse mere. Det er ikke uhørt, at folk bliver fejlmedicineret og får seriøse problemer. :mrgreen:

Ville det også kunne se hvis kroppen eksempelvis får for meget Test udefra, altså når man krudter?
Dalle
Progress to next rank:
32%

Postby Ceasar » Jul 9th, '19, 15:55

Dalle wrote:
Ceasar wrote:
TriHard wrote:

Ville det også kunne se hvis kroppen eksempelvis får for meget Test udefra, altså når man krudter?

Nej, thyroid hormoner er i en særklasse. Det kan være skide ubehageligt, at lege med for høje doser.
AAS er langt mere snigende og sværere at behandle. Nogle eksempler kunne være: 38% af dødsfald i en powerlifting gruppe var resultat af hjertestop. [1] I et andet forsøg viste det sig, at en mindre gruppe med 34 AAS-deltagerehavde havde 12 af dem tegn på kardiel patologi. [2]
En øgning af vækstfaktorer i kroppen samt det øget blodtryk vil aldrig være godt for hjertet over længere tid. Derfor det er vigtigt, at folk får et elektrocardiodiagram før de begynder på det, så de kan undgå komplikationer fra et eventuelt ukendt hjerteproblem, som de allerede har. :)

[1]: https://www.thieme-connect.com/products ... s-2000-304
[2]: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10641914
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
30.3%

Postby Dalle » Jul 9th, '19, 17:47

Jeg har været igennem kardiolog før, af andre årsager før jeg begyndte at krudte og få det scannet osv og har også fået taget et par EKG siden, og alle tilbage med fine resultater. Men selvfølgelig skal man stadig passe på og have respekt for det. Det er spændende læsning Ceasar! :geek:
Dalle
Progress to next rank:
32%

Return to Vægttab