!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

T3 Vægttab - Hjælp til dosering og periode

Fatburners!

T3 Vægttab - Hjælp til dosering og periode

Postby lordemil » Jul 11th, '19, 20:25

Hej folkens. :D

Jeg er en gut på 24 år. Jeg ligger lige nu på 120KG er 191 høj. Jeg vil gerne ned i vægt ca 20kg.

Jeg har købt en T3 kur men mangler hjælp til opstillingen af det. Hvordan skal jeg dosere og hvad er anbefalet til vægttab. Jeg har læst så meget forskelligt og set så mange forskellige opstillinger jeg ikke ved hvad der er bedst for mig. Derfor søger jeg hjælp herinde.

Jeg vil gerne vide om jeg skal træne på en bestemt måde. Jeg er ikke super meget til styrke træning, men kan godt lide og løbe ude i naturen, eller løfte min egen kropsvægt. Men lige håndvægte vil jeg helst gerne undgå :-).

Derudover vil jeg gerne vide hvordan jeg skal dosere T3. Er der en venlig sjæl herinde der vil hjælpe mig med hvor meget jeg skal indtage om dagen, og over hvor langt en periode i anbefaler jeg skal køre kuren. :D
lordemil
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
0%

Re: T3 Vægttab - Hjælp til dosering og periode

Postby TriHard » Jul 12th, '19, 08:26

lordemil wrote:Hej folkens. :D

Jeg er en gut på 24 år. Jeg ligger lige nu på 120KG er 191 høj. Jeg vil gerne ned i vægt ca 20kg.

Jeg har købt en T3 kur men mangler hjælp til opstillingen af det. Hvordan skal jeg dosere og hvad er anbefalet til vægttab. Jeg har læst så meget forskelligt og set så mange forskellige opstillinger jeg ikke ved hvad der er bedst for mig. Derfor søger jeg hjælp herinde.

Jeg vil gerne vide om jeg skal træne på en bestemt måde. Jeg er ikke super meget til styrke træning, men kan godt lide og løbe ude i naturen, eller løfte min egen kropsvægt. Men lige håndvægte vil jeg helst gerne undgå :-).

Derudover vil jeg gerne vide hvordan jeg skal dosere T3. Er der en venlig sjæl herinde der vil hjælpe mig med hvor meget jeg skal indtage om dagen, og over hvor langt en periode i anbefaler jeg skal køre kuren. :D

Det burde være ret nemt at finde en protokol, enten herinde eller på google. Men når det kommer til stykket, så er det individuelt hvordan du reagerer/hvilke bivirkninger du oplever - Dog er de fysiske bivirkninger minimale på t3 ift. clen - I hvert fald for mig.

Jeg mener den gængse anbefaling er, at man starter ud med 25mcg ED og øger til 50mcg efter 5-6 dage - Her har jeg øget allerede efter 3 dage, hvilket du også roligt kan gøre, hvis du ikke mærker markante bivirkninger.
Herefter anbefaler mange steder, at man gør med 25mcg ca. hver 6 dag, til man rammer den ønskede dosis, som kan variere fra 75mcg-125mcg ED(125mcg er for mere avancerede brugere i de fleste tilfælde) - Her øgede jeg personligt med 25 mcg. efter 3 dage. op til 125mcg, som jeg kørte i den resterende tid (6 uger i alt inkl optrapning). Men i den fase hvor du øger op over 50mcg, skal du mærke efter bivirkninger og kun øg, når disse bivirkninger er væk - Jeg oplevede ikke en eneste bivirkning på noget tidspunkt og det gør du måske heller ikke..
Nogle steder siger max 6 uger, mens jeg hører andre steder at man sagtens kan køre længere - Jeg valgte at køre safe og nøjes med 6 uger. Men op til dig.

Efter du er færdig med t3, så tager det 2-3 uger, før din egenproduktion er oppe og køre på fuld igen, i denne periode vil jeg anbefale clen eller en kraftig normal fatburner. Ellers risikerer du, at du i denne periode tager en del på igen.
TriHard
Din vægt: 25kg
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
14%

Return to Vægttab