!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Clenbuterol info

Fatburners!

Clenbuterol info

Postby Samuel med Z » Oct 8th, '19, 16:03

Halløj drenge og piger,

Ny mand på forumet.

Jeg skal til at starte på clenbuterol ( Magnus pharma ) jeg har surfet lidt rundt på siden og andre steder på nettet og som altid høre man flere forskellige ting, hvis der er nogen der kan bekræfte eller afkræfte følgende eller som kan komme med yderligere info ud fra egen erfaring vil det blive taget imod med kyshånd.

Jeg er lidt i tvivl om hvilke tilskud jeg skal supplere op med ud over taurine?

Man skal ikke tage clen med mindre man har en fedtprocent på 15 eller under?

Man skal ikke presse sig selv fuldt ud under cardio?

Har fået anbefalet at køre kuren som følger.

d1 60mg
d2 60mg
d3 60mg
d4 80mg
d5 80mg
d6 80mg
d7 100mg
d8 100mg
d9 100mg
d10 120mg
d11 120mg
d12 120mg
d13 140mg
d14 140mg
d15 140mg
d16 160mg
d17 160mg
d18 160mg
d19 120mg
d20 120mg
d21 120mg
d22 80mg
d23 80mg
d24 80mg
d25 40mg

På forhånd tak for svar venner.
Samuel med Z
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
6.1%

Re: Clenbuterol info

Postby TriHard » Oct 9th, '19, 07:51

Hejsa

Det vidst godt du søger vejledning herinde. For alt du skriver er forkert.

Clen er ikke et vidundermiddel - Du skal have en strikt diæt med -500 kacl ED.

Du kan sagtens bruge clen med en FP på 15+. Har aldrig hørt der er et loft. Men hvis du er federe end 20-25%, så vil du få rigeligt ud af en blot slankekur + motion og ikke have behovet for clen for at tabe dig meget hurtigt.

Du kan sagtens presse dig max under cardio på clen. Vil til hver en tid anbefale interval træning, som en fast del af din cardio.

Den opsætning der er helt gal i min verden..

Det handler ikke nødvendigvis om, at trappe så hurtigt op som muligt. Men trappe op når effekten aftager, hvilket er individuelt. Hvis du ikke har et termometer, så køb et, mål din temperatur før start og så mål dagligt - Den vil stige pga. clen og når den så falder lidt igen, så øg dosis med 40mcg.

Jeg vil til hver en tid anbefale at max starte på 40mcg. Bivirkningerne er klart værst i starten og en moderat startdosis er derfor altid vejen at gå. Der vil alligevel ikke være nogen forskel på 40 vs 60mcg.

Du kan sagtens køre mere end 25 dage. men når du rammer 160-200mcg og din temperatur falder tilbage i normal, så stopper du. Det svært at sige hvornår det er, men nok efter 6-8 uger. Og du skal ikke trappe ned, bare gå fra 160mcg til 0. Det har ingen betydning overhovedet at trappe ned.

Personligt bruger jeg ketoner når jeg bruger clen, for at få kroppen til at bruge fedt i stedet for protein. Om det virker ved jeg ikke, men pro cykelryttere bruger det i høj grad, så mon ikke det har en effekt. Kan købes på bulkpowders ret billigt. Anbefaler kapsler, da det ikke er til at blande op i væske...
TriHard
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
16%

Postby Samuel med Z » Oct 9th, '19, 21:01

Tak for svar.
Rart at et få det afkræftet myterne af en med erfaring, er helt med på det ikke er en magisk pille og min kost synes jeg selv jeg har godt styr på, det er ikke min første rodeo, er blevet opereret 2 gange i år (hofte og håndled) har derfor en del kg der skal smides da jeg ikke har kunne træne.

Min kost er som følger og fungerer fint.

Morgenmad
Havregryn: 100g - 341kcal
Letmælk: 250ml - 115kcal
466kcal

Frokost
Kyllingebryst: 300g - 270kcal
Rød peberfrugt: 100 - 30kcal
Ris: 100g - 352kcal
Hakkede tomater: 2 spsk - 24kcal
Løg: 1 stk - 46kcal
722kcal

Aftensmad
Æg: 4 stk - 288kcal
Rød peberfrugt: 100g - 30kcal
Champingon: 100g - 25kcal
Løg: 1 stk - 46kcal
Chedderost: 25g - 104kcal
Letmælk: 250ml - 115kcal
598kcal
Ialt 1796kcal

Da mit håndled stadig ikke kan bruges til at løfte vægte står den på interval i 3 dage så pause 1 dag osv.
Jeg havde startvægt på 103kg, jeg er 175cm ved ikke hvad min fedtprocent er på men den er helt sikkert over 15% nok nærmere 25%, første uge smed jeg 2,7kg på denne måde.

Det jeg høre dig sige er jeg skal ændre min opsætning og vente 10 kg før jeg hopper på, har du et alternativ til opsætningen?,
Samuel med Z
Progress to next rank:
6.1%

Postby TriHard » Oct 10th, '19, 07:57

Ja myter og gammel modbevist viden, er der sku meget af derude!

Din kost ser "ok" ud, men ikke optimal. Men du skal selvfølgelig gøre det der fungerer for dig og det som du kan være fastholdende i.
Men personligt anbefaler jeg altid, at spise 5 gange om dagen, men mindre portioner. Du kan roligt smide nogle flere grøntsager og frugt ind i de 2 ekstra mellemmåltider, det holder din forbrænding oppe gennem hele dagen. Men fedt at se du har forstået at måltidet midt på dagen, skal være det største! Ikke mange der fatter det.

Perfekt du laver interval - Når du så kan bruge håndledet igen, så byt 1 dag ud med TUNG styrketræning. Evt. så det hedder Cardio, styrke, cardio, hvile, cardio, styrke, cardio, hvile - repeat... Og selv hvis du er smadret og træt, så giver 20-30min. træning altså også rigtig meget ! :)

Jah vil nok vente hvis jeg var dig, da du har mange "nemme" kilo du stadig kan smide. ift. opsætning, så det som sagt individuelt hvordan du reagerer på clen - Derfor anbefalte jeg, at måle din temperatur før start og så mål dagligt - Den vil stige pga. clen og når den så falder lidt igen, så øg dosis med 40mcg.

En anden tilgang kan være, at stige med 40mcg hver 7 dag og så stoppe ved 160-200mcg. Men altid føl dig frem, hvis du fortsat ryster meget på hænderne og har det varmt, selvom det lidt koldt, så skal du nok ikke stige og kan fortsætte på samme dosis nogle flere dage :)
TriHard
Progress to next rank:
16%

Postby Samuel med Z » Oct 11th, '19, 12:17

Ja den er ikke helt optimal men der ingen grund til at tag munden for fuld lige i starten, har selvfølgelig flere forskellige måltider det var bare lige en typisk dag.
Gnasker lidt gulerødder her og der som mellem måltider hvis jeg er ved at gå helt kold, alt sådan noget med at spise 5-6 gange om dagen og tæller makroer gider jeg sgu ikke bakse med før jeg er dernede hvor jeg føler at det er nødvendigt det køre bare nu jo :D

Træningen har jeg os styr på som sagt dette er ikke min første rodeo, starter på et 3 spilt program når hånden er god igen også 3 dages cardio om ugen, kan ligeså godt få bygget lidt op imens jeg taber mig.

Kan godt se det er fuldstændig hul i hovedet at starte nu sveder sgu rigeligt i forvejen bruger en t-shirt på vej i fitteren, en til træning også en hjem igen min forbrænding er skyhigh, det ville nok ikke være helt sundt for kroppen at begynde nu :lol: væbner mig med tålmodighed og starter først op når jeg syns det går for langsomt.

Lige mht de ketoner og taurinen hvor meget tager du så af det ?

Tak for de gode råd makker det var en stor hjælp.
Samuel med Z
Progress to next rank:
6.1%

Postby Monion » Oct 11th, '19, 12:28

Du skal få styr på kosten før du leger med medicin.
Du taber dig af at forbrænder mere energi end du indtager, så indtil du har kosten under kontrol er det peanuts du kommer til at tabe dig

Sved har intet med vægttab at gøre, jeg sveder helt vanvittigt meget, men stiger i vægt.
Det er og har aldrig været en indikator på at du smider fedt
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Samuel med Z » Oct 11th, '19, 17:11

Tak for sit input.
Er fint i underskud med kalorier, som sagt har jeg styr på min kost jeg starter bare blødt ud.

Mht at svede har jeg hørt det der før jeg venter bare på at der kommer en eller anden forsker og siger “det der med at man ikke må bade før en time efter man har spist, ja det viste sig så at det er bedst at man spiser lidt først, min fejl” du ved bare med sved og vægttab for min krop er ikke enig :lol: :lol:
Attachments
A6F0D125-DB84-45BF-AD7C-A442FF6CB39E.jpeg
A6F0D125-DB84-45BF-AD7C-A442FF6CB39E.jpeg (159.63 KiB) Viewed 16 times
Samuel med Z
Progress to next rank:
6.1%

Postby TriHard » Oct 14th, '19, 09:40

Monion wrote:Du skal få styr på kosten før du leger med medicin.
Du taber dig af at forbrænder mere energi end du indtager, så indtil du har kosten under kontrol er det peanuts du kommer til at tabe dig

Sved har intet med vægttab at gøre, jeg sveder helt vanvittigt meget, men stiger i vægt.
Det er og har aldrig været en indikator på at du smider fedt

Helt enig - Også det jeg råder ham til og han venter også :) Med det sagt, så virker det til han har styr på kost og træning - Dyrker interval træning osv.. Han skriver han tabte 2.7 kilo den første uge på hans kur(Altså uden medicin). Så det jo ret imponerende, selvom en del af det sikkert var væske. Hvilket fører mig til det andet punkt - Sved har betydning for din vægt, da du har meget væske i kroppen - Derfor boksere før vejning, ikke drikker væske i 24 timer osv.. Men ift. fedttab, hvilket jo er det vi snakker om og det du helt sikkert mener, så har du ret i, at sved intet har at sige! Men det er dog ofte en indikator på, at du har udøvet fysisk aktivitet, med tilstrækkelig intensivitet :)
TriHard
Progress to next rank:
16%

Return to Vægttab