!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

DNP under B&C

Fatburners!

DNP under B&C

Postby TriHard » Nov 12th, '19, 08:42

Hey

Jeg er kommet i besiddelse af det berygtede DNP. Har læst de logs som er herinde, samt lidt rundt på udenlandske fora, samt artikler på nettet.. Kan se de fleste kører det mens de er off, men det er ikke en mulighed for mig da jeg kører B&C.
Har ikke rigtig kunne finde nogle, der peger på noget AAS, som er "godt" at køre de 10-14 dage man er på DNP..

Så mit spørgsmål er om der er nogen med en holdning eller noget viden om, hvad der er bedst at gøre i min situation.

Mine egne tanker er, at jeg enten kører det i slutningen af en Cruise periode, på 150mg Test E EW.
Ellers skal det være i starten af en blast periode, hvor jeg starter ud med 400-500mg Test E EW og efter de 14 dage, smider enten deca eller tren ind.

Mine stats er d.d. følgende:
Højde 186
vægt 89kg
BF 15-16%

Formålet med DNP er at komme tættere på de 13-14% BF. Derudover er jeg bare nysgerrig for at prøve det af, da jeg synes det spændende at eksperimentere med medikamenter på egen krop :shock:
TriHard
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
58%

Re: DNP under B&C

Postby Monion » Nov 12th, '19, 13:13

TriHard wrote:Hey

Jeg er kommet i besiddelse af det berygtede DNP. Har læst de logs som er herinde, samt lidt rundt på udenlandske fora, samt artikler på nettet.. Kan se de fleste kører det mens de er off, men det er ikke en mulighed for mig da jeg kører B&C.
Har ikke rigtig kunne finde nogle, der peger på noget AAS, som er "godt" at køre de 10-14 dage man er på DNP..

Så mit spørgsmål er om der er nogen med en holdning eller noget viden om, hvad der er bedst at gøre i min situation.

Mine egne tanker er, at jeg enten kører det i slutningen af en Cruise periode, på 150mg Test E EW.
Ellers skal det være i starten af en blast periode, hvor jeg starter ud med 400-500mg Test E EW og efter de 14 dage, smider enten deca eller tren ind.

Mine stats er d.d. følgende:
Højde 186
vægt 89kg
BF 15-16%

Formålet med DNP er at komme tættere på de 13-14% BF. Derudover er jeg bare nysgerrig for at prøve det af, da jeg synes det spændende at eksperimentere med medikamenter på egen krop :shock:

Don't do it

Hvis du får fucket doseringen op, så dør du - punktum.
Der findes ingen måde at lave en reversering af effekten, når først den er gået i gang

Vi havde en sygeplejeske herinde på et tidspunkt som var så forblændet af at tabe sig, at hun totalt overså alle faresignaler, selv med gule øjne evnede hun ikke at se hvad der foregik..
Jeg fulgte en på et tidspunkt in en gruppe på FB som nappede 1g, han gik og skovlede sne i bare tæer fordi han kogte indvendigt - det kostede 5 tæer og næsten den ene fod

Prøv og søg efter DNP death. så skal du se med historier der kommer frem, det er ikke for sjov.
Jeg vil hellere sætte folk på 1.5g tren og 250mcg T3 end på 250mg DNP..
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Dalle » Nov 13th, '19, 09:17

Jeg har selv kigget på det, ganske kort lige før sommer. Men tanken forlod hurtigt igen, efter jeg havde læst historier om det. Det virker mere udbredt i England, hvor jeg læste nogle af historierne på nogle fora derovre fra.

Man behøver ikke engang skrive dnp death. Det er nok bare at skrive Dnp. Hvis du finder det rigtige link kommer der en side op med forskellige tilfælde og episoder. Meget spændende men virkelig skræmmende læsning. Mener der var en af dem, der gik ikke andet end en time, så var han på vej på hospitalet fuldstændig boblende indvendigt. Kan ikke lige huske om han døde, men der er et.osr andre historier hvor folk er kradset af, ganske hurtigt. Selvfølgelig har doser og manglende respekt for det, også noget at sige. Meeen når det er så en hårfin grænse for om det går godt eller død, forsvandt tanken hurtigt igen.

Når Monion skriver hellere en ordentlig røvfuld tren og det samme T3. Så siger det ikke så lidt.

Nu kender jeg dig ikke Trihard, men dog lidt herinde fra efterhånden og jeg ville da være ked af at miste dig, grundet overmodighed.

Nu er jeg ikke så garvet lige i cutting meeeen jeg tænker da der er mange andre og mere sikre måder at få din bf ned. Især når det kun er 1-2%..

Jeg forstår din tankegang ift at eksperimentere lidt. Men prøv hellere at drikke en ampul Tren, og se om det virker ligesom Sarms, eller stik to Oxyer op i røven og se om optagelsen er det samme.Det ville være langt mere sikkert, og meget spændende 8-)
Dalle
Progress to next rank:
16%

Postby TriHard » Nov 13th, '19, 11:15

Tak for jeres bekymring for mit helbred og jeres svar <3

Jeg har naturligvis læst nogle af de gruopvækkende historier, om de utallige dødsfald efter eksperimentering med DNP. Disse skræmmer mig dog ikke, da jeg ved hvad jeg laver(nogenlunde) og har bestemt ikke lyst til at lide den død som DNP medfører, det lyder virkelig skræmmende. Så min tanke er at køre 200mg i 7 dage og så 400mg i 7 dage, men kun øge dosis, hvis der ikke er opstået for meget ubehag, ellers 200mg alle 14 dage. Så kommer ikke i nærheden af noget der er livsfarligt, bare rolig venner :)

De kommer i 200mg kapsler, får 50stk - Så kan næppe fucke doseringen op. Man kan dog aldrig vide om de er fejldoseret når jeg får dem, men så det nok til den lavere side...

Vil ikke sige jeg er forblændet på at tabe mig, eller jo måske en smule.. Men ikke nok til at jeg vil lege med de anbefalinger der er om dosis og længde på kur.. Er også altid moderat med T3 og Clen.. Og AAS for den sags skyld.. Er ovre de dage hvor jeg kunne finde på at sniffe 0.3g super rent coke på en gang, eller poppe 0.4g mdma i en bombe efterfuldt af en flaske vodka.. Er blevet mere voksen og ansvarlig ;)

Har kørt T3 af 2 omgange nu og det bare umuligt at vokse de 6 uger der, taber endda lidt muskelmasse tror jeg, selvom det i kombo med AAS.. Clen virker for langsomt og har for mange bivirkninger ift. virkning syns jeg.. Så nu skal der prøves det her..

Uden det skal være for følsomt og deprimerende, så er min træning, mine resultater på kroppen og eksperimenteringen med AAS osv, den eneste passion i mit liv. Alt andet er lort, så det er det eneste der holder mig oppe.. Så jeg har intet imod at gå til ekstremer, da jeg ved hvor meget det betyder for mig..

Hælder til, at jeg ligger det i de sidste 14 dage af en cruise periode.. Har læst mig frem til, at man knap nok er i stand til at træne ordentligt på det alligevel, pga. varmen osv..

Haha, hvem siger jeg ikke allerede har prøvet at stikke Oxy op i røven? :mrgreen: :mrgreen: Nej spøj til side, der er ikke andet end min læges finger der skal derop ;)
TriHard
Progress to next rank:
58%

Postby Ceasar » Nov 13th, '19, 17:38

Fatter slet ikke, at du vil udøve sabotage på din mitochondrial ATP-produktion. (Læs om uncoupling her: https://www.sciencedirect.com/topics/ne ... ng-protein og her: https://examine.com/supplements/2-4-dinitrophenol/)

Dinitrophenol has been causatively linked to death in numerous occasions,[20][21][22] with the causes of death usually related to hyperthermia and tachycardia (irregular heartbeat) paired with diaphoresis (excessive and unpredictable sweating and tachypnoea (rapid and irregular breathing).[4][1]

Synes selv, at cutting går ret hurtigt - og det er uden T3, T4 og Clen. Men bulker aldrig mere end nødvendigt, og laver tit mini-cuts under cycle, så min BF aldrig bliver for høj. Synes du skal cutte helt til bund (realistisk mængde ~10%) og derfra kun lave leanbulk over ~12 måneder. Så får du aldrig brug for nogle medikamenter til cutting, og du vil altid stå godt fremme. De fleste gør ikke dette, da folk tror, at man vokser mere, desto mere føde, som man indtager. Men det er ikke helt rigtigt, og folk, som leanbulkede tæt ved ens ligevægt fik næsten samme resultat, som dem, der spiste langt over deres ligevægt. Den største forskel var dog, at dem som leanbulkede ikke havde taget overdrevet meget fedt på. (Kan finde kilde).

tl;dr. Synes du skal revurdere, hvordan du ordner din kost til cut. :)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
34.3%

Postby TriHard » Nov 14th, '19, 09:49

Ceasar wrote:Fatter slet ikke, at du vil udøve sabotage på din mitochondrial ATP-produktion. (Læs om uncoupling her: https://www.sciencedirect.com/topics/ne ... ng-protein og her: https://examine.com/supplements/2-4-dinitrophenol/)

Dinitrophenol has been causatively linked to death in numerous occasions,[20][21][22] with the causes of death usually related to hyperthermia and tachycardia (irregular heartbeat) paired with diaphoresis (excessive and unpredictable sweating and tachypnoea (rapid and irregular breathing).[4][1]

Synes selv, at cutting går ret hurtigt - og det er uden T3, T4 og Clen. Men bulker aldrig mere end nødvendigt, og laver tit mini-cuts under cycle, så min BF aldrig bliver for høj. Synes du skal cutte helt til bund (realistisk mængde ~10%) og derfra kun lave leanbulk over ~12 måneder. Så får du aldrig brug for nogle medikamenter til cutting, og du vil altid stå godt fremme. De fleste gør ikke dette, da folk tror, at man vokser mere, desto mere føde, som man indtager. Men det er ikke helt rigtigt, og folk, som leanbulkede tæt ved ens ligevægt fik næsten samme resultat, som dem, der spiste langt over deres ligevægt. Den største forskel var dog, at dem som leanbulkede ikke havde taget overdrevet meget fedt på. (Kan finde kilde).

tl;dr. Synes du skal revurdere, hvordan du ordner din kost til cut. :)

Jeg forstår nogenlunde de biokemiske processor ved brug af DNP - At det sætter sig i membranen og færger protoner hen over den så pH-gradienten nedslides, og der dannes varme. Har også læst om Uncoupling, som medfører
"ATP synthase gets disconnected or "uncoupled" from oxidation."
Men det er jo så vidt jeg forstår en funktion, som nærmest med det samme genetablerer sig i en, så snart brugen af DNP seponeres? Og der er ingen studier der viser nogen varig skade på ens ATP syntese? Vil mene det vi udsætter vores test produktion for ved brug af AAS, er langt mere indgribende og risikabelt end dette.. Uenig?
Ja folk er døde, da de har misbrugt stoffet - Som der er folk der er døde af alle mulige andre stoffer ved for høje dosis. Det handler om at man ved hvad man laver og holder sig indenfor anbefalinger. Medgiver at der er ét enkelt tilfælde, af en kvinde som er død af en dosis på 300mg jf. den artikel du linker til - Det har jeg ikke læst før og er selvfølgelig lidt tankevækkende.

Ja cutting går ret hurtigt for mig også. Er gået fra at veje 105kg med en FP på ca. 25% til nu 89kg og en FP på 15-16% på kun 1½ år, hvor jeg kun har brugt clen og t3 i sammenlagt 20 uger... 7 af månederne var 100% clean.. 14 af ugerne var endda bulk, resten cut eller leanbulk. Men vil bare virkelig gerne have smidt 3kg fedt mere, så jeg får den helt markerede mave og lidt mere markerede muskler, så jeg har selvtillid nok til at invitere en kvinde ud og lade hende se mig nøgen... Tør ikke vise mig overfor en kvinde, medmindre jeg er næsten perfekt... Ved godt det noget psykisk...

Ej hvor spændende med den viden om leanbulk! Kører selv Carb-Backloading, som fungerer ret godt til leanbulk syns jeg. Men nu behøver jeg ikke stresse over at tage for meget på når jeg skal max bulke sidst i januar :D Vil gerne se kilde, hvis det ikke er for meget at bede om min ven <3

Når jeg cutter - Så ligger jeg 500kacl under ligevægt og indtager stort set ingen carbs.. Men ja, der kunne sikkert godt justeres en masse, især ift. grøntsager :oops: Men det fandme svært at gøre alt perfekt - Man skal jo også kunne være i det.
TriHard
Progress to next rank:
58%

Postby Ceasar » Nov 22nd, '19, 13:48

Ej hvor spændende med den viden om leanbulk! Kører selv Carb-Backloading, som fungerer ret godt til leanbulk syns jeg. Men nu behøver jeg ikke stresse over at tage for meget på når jeg skal max bulke sidst i januar :D Vil gerne se kilde, hvis det ikke er for meget at bede om min ven <3

Selvfølgelig mate. Lidt travlt med læsning pt, så sent svar: https://www.tandfonline.com/doi/full/10 ... 011.643923

Når jeg cutter - Så ligger jeg 500kacl under ligevægt og indtager stort set ingen carbs.. Men ja, der kunne sikkert godt justeres en masse, især ift. grøntsager :oops: Men det fandme svært at gøre alt perfekt - Man skal jo også kunne være i det.

Er ikke meget for nocarb - især ikke, når man gerne stadig vil løfte tungt under sit "cut". Men lige ift. grønsager æder jeg bare en 750g broccolimix fra Føtex hver dag. Synes jeg kommer hurtigt ned og ordner mit behov :D (Man får også den fine/sunde kulør fra Beta-caroten i alle de gulerødder)

Æder ca. for 2700-2900kcal om dagen lige pt. Vægten ændrer sig med ca. minus 0.1-0.3kg pr. uge og har god fremskridt med styrken. Der er selvfølgelig 250mg Test E og 125mg Deca herover, da det ikke skal være kedeligt :mrgreen:
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
34.3%

Postby TriHard » Nov 27th, '19, 14:32

Ceasar wrote:Selvfølgelig mate. Lidt travlt med læsning pt, så sent svar: https://www.tandfonline.com/doi/full/10 ... 011.643923

Det helt ok ! Mange tak for det :)

Ceasar wrote:Er ikke meget for nocarb - især ikke, når man gerne stadig vil løfte tungt under sit "cut". Men lige ift. grønsager æder jeg bare en 750g broccolimix fra Føtex hver dag. Synes jeg kommer hurtigt ned og ordner mit behov :D (Man får også den fine/sunde kulør fra Beta-caroten i alle de gulerødder)

Synes faktisk ikke jeg har haft problemer med de tunge løft når jeg kører meget lav carb, indtager naturligvis lidt carbs lige før træning.. Men er dog skiftet til carb-backloading for et par måneder siden, så nu får jeg rigeligt carbs når jeg træner der sidst eftermiddag.

750g om dagen lyder helt vildt i mine ører ;) På en dag hvor jeg er meget dygtig snakker vi ca. 400g! Men god idé med broccolimix, elsker broccoli! Er par gange om ugen nupper jeg en hel sammen med min kylling, skifter med blomkål en gang i mellem.

Ceasar wrote:Æder ca. for 2700-2900kcal om dagen lige pt. Vægten ændrer sig med ca. minus 0.1-0.3kg pr. uge og har god fremskridt med styrken. Der er selvfølgelig 250mg Test E og 125mg Deca herover, da det ikke skal være kedeligt :mrgreen:

Det lyder også som et fornuftigt lejde og fint vægttabs tempo - På en måde fortryder jeg ikke havde tålmodighed til det tempo, men har kørt T3 og clen.. Tør slet ikke tænke på den mængde muskelmasse jeg har mistet, selvom jeg kørte 300mg test E samtidig og passede min styrketræning... :( Men havde os en del mere fedt end du nok har.. Og nu mangler jeg kun at tabe ca. 3-4 kilo fedt før mit mål et nået ift. fedt % :D At der så mangler ca. 11kg muskel er en helt anden snak ;)
TriHard
Progress to next rank:
58%

Postby TriHard » Nov 28th, '19, 07:54

Ceasar wrote:Selvfølgelig mate. Lidt travlt med læsning pt, så sent svar: https://www.tandfonline.com/doi/full/10 ... 011.643923

Har nu læst undersøgelsen og er virkelig overrasket over resultaterne. Ingen tvivl om, at den minimale øgning i LBM ikke er det værd ift. den store øgning i FM(fat mass).

Hvad er dine tanker ift. at eksperimentet er udført på elite atleter, som dog normalt kun træner styrketræning 4timer om ugen. ift. os "normale" individer..? Ville resultaterne have været anderledes for nogle som os?

Ville resultaterne ikke også have været anderledes, hvis det var udført atleter der dyrkede hovedsageligt styrketræning eller endda på bodybuildere?

Ingen tvivl om deres FM har været meget lav fra start af undersøgelsen, hvilket vel har betydning for resultaterne, da de er i %...?
TriHard
Progress to next rank:
58%

Postby Ceasar » Nov 29th, '19, 14:19

Hvad er dine tanker ift. at eksperimentet er udført på elite atleter, som dog normalt kun træner styrketræning 4timer om ugen. ift. os "normale" individer..? Ville resultaterne have været anderledes for nogle som os?

Det er derfor, at studiet er relevant for os. De fleste andre studier er designet til 'normale'-individer, ikke til folk, som udøver sport (bodybuilding, styrkeløft osv.) flere gange om ugen.

"Most studies investigating weight-gain interventions are based recreationally active subjects and less is known about optimal weight-gain protocols in elite athletes."
- Hvis du træner hver dag er man ikke en "recreationally active subject" :)

Ville resultaterne ikke også have været anderledes, hvis det var udført atleter der dyrkede hovedsageligt styrketræning eller endda på bodybuildere?

Jo, der vil vel forekomme højere mængde hypertrofi & mindre mængde FM. (Bedre kropskomposition)

Ingen tvivl om deres FM har været meget lav fra start af undersøgelsen, hvilket vel har betydning for resultaterne, da de er i %...?

Vil også anbefale de fleste, at holde sig nogenlunde lavt i bf hen af året (Ikke over 15%). Hvis du derimod krudter indover, så vil resultaterne se endnu bedre ud. Men lige netop i det studie, synes jeg at resultaterne snakker for sig selv. :)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
34.3%

Postby TriHard » Dec 2nd, '19, 07:24

Tak for svar ! Tænker bare ikke mig selv som "Elite atlet" Selvom jeg træner 5-6 gange om ugen = 8-10 timer.. Men ja, nok en del mere end gennemsnittet gør ;)

Vil give dig ret i at resultaterne er meget klare, ingen tvivl om det. Men min tanke er bare, at hvis man nu kører krudt indover - Så vil kroppen vel bruge mere af kosten til muskelopbygning, i stedet for det sætter sig om fedt? Hvilket kan være en fortaler for, at når man er ON så skal man spise flere kalorier end hvis man er clean? Hvilket muligvis vil give nogle betydeligt andre resultater..

Kunne være virkelig spændende, hvis de lavede et nyt studie, med præcis de samme test personer, præcis samme trænings og kost program. Men gav dem 500mg test E EW :D
TriHard
Progress to next rank:
58%

Postby Ceasar » Dec 3rd, '19, 23:51

Så vil kroppen vel bruge mere af kosten til muskelopbygning, i stedet for det sætter sig om fedt?

Ja, det vil jeg også sige. Men vil dog stadig mene, at det er ens ratio af makronæringsstoffer, som determinerer, hvordan ens kropskomposition vil ligge. Eksempelvis, et andet studie viste, at der er forskel, hvis du bulker med en høj mængde proteins ift. en normal mængde. I HP(High protein)-gruppen tog de gennemsnitligt mindre fedt på end NM-gruppen, og dette vil gælde ekstra i kombination med krudt (Kan linke, gad bare ikke lige, at finde det) :P

Lige vedrørende fedt, så kan man vel sige, at en øgning af ens testosteron medfører et fald i dannelsen af fedtceller, samt en øgning af fedtforbrænding og vil dermed forbedre ens kropskomposition (If, and only if I kombi med kost).

"Androgens have a negative effect on adipogenesis and lipid synthesis by up-regulating the AR for catecholamine, thus increasing lipolysis. In addition, androgens reduce the LPL activity that is necessary for intracellular esterification of adipocytes, adjusting central fat accumulation.
In conclusion, adipose tissue and androgen influence each other in a bidirectional and reciprocal way"

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3770848/

Hvilket kan være en fortaler for, at når man er ON så skal man spise flere kalorier end hvis man er clean?

Det gælder, hvor de kalorier kommer fra - men ja. Det kan man sagtens eksperimentere med - dog skal de ekstra kalorier helst komme fra en blanding af protein/fedt, og ikke kulhydrat for, at minimere fatgain imo. Vil dog gætte, at de 200-300 kalorier over er et fint punkt for de fleste på krudt. 1000kcal over vil øge ens bf ligemeget hvad.
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
34.3%

Return to Vægttab