!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Arbejdsskade, ekstrem træt og overvægt, hvad så?

Fatburners!

Arbejdsskade, ekstrem træt og overvægt, hvad så?

Postby Mike » Feb 21st, '20, 15:14

Var i en fantastisk god bmi form med en +5 kilo muskler for nogle år siden, men fik en alvorlig arbejdsskade og har taget voldsomt på i vægt. Den skal jeg af med, nu da jeg efter mange år har sluppet kørestolen og er på krykker.
Men i træningscenteret er jeg total udmattet i smerter og det tager flere dage at restituere og jeg kan ikke komme ned i vægt. En ond cirkel. Jeg spiser salat og kylling og får mig ikke bevæget ret meget grundet smerter...
Da det ikke er sundt at være meget overvægtig og konstant sulten samtidig, skal jeg bruge noget vejledning.

Kan jeg tage noget HGH med god effekt? :?:

Regner med at den øgede muskelmasse vil sætte gang i vægttabet og dermed øge energien og energibehovet. Dermed vægttab og øget velvære. :geek: Og så skal jeg have taget toppen af appetitten for en stund: Jeg er en ren novice på området og kan bruge en guide.

[Jeg har rettet dit opslag..
Læs reglerne]
//Monion
Mike
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
4.1%

Re: Arbejdsskade, ekstrem træt og overvægt, hvad så?

Postby Undertaker! » Feb 21st, '20, 16:35

Hvad får du af vitaminer-mineraler-fiskeolie?

Ryger du?

Når smerten bliver for stor, hvad er det første der falder dig ind i hovedet? - Din tanke, sige til sig selv?
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby Mike » Feb 21st, '20, 16:55

Undertaker! wrote:Hvad får du af vitaminer-mineraler-fiskeolie?

Ryger du?

Når smerten bliver for stor, hvad er det første der falder dig ind i hovedet? - Din tanke, sige til sig selv?

Ryger ikke, vitaminer, minaraler fiskeolie m.m. er prøvet. Tager nu fiskeolie og en vitaminpille (fuld dækning) hver dag. Mangler ikke noget i følge blodprøver og kan ikke få en forklaring af lægen på den enorme træthed. Smerterne kommer fra de ødelagte led, der ikke tåler vedvarende lang tids belastning. Jeg Har viljen til at yde udover grænsen og gør det dagligt, men er advaret i mod det af fysioterapeuter.
Men jeg vil IKKE tilbage i rullestol.
Har gavn af magnesium tilskud (hvorfor vides ikke, da jeg er dækket ind) og koffein piller, da jeg ikke tåler kaffe ret godt. Noget er ude af balance og jeg kan ikke rette det op. Er undersøgt fra hoved til røv. :oops:
Mike
Progress to next rank:
4.1%

Postby Undertaker! » Feb 21st, '20, 20:37

Mike wrote:
Undertaker! wrote:Hvad får du af vitaminer-mineraler-fiskeolie?

Ryger du?

Ryger ikke, vitaminer, minaraler fiskeolie m.m. er prøvet. Tager nu fiskeolie og en vitaminpille (fuld dækning) hver dag. Mangler ikke noget i følge blodprøver og kan ikke få en forklaring af lægen på den enorme træthed. Smerterne kommer fra de ødelagte led, der ikke tåler vedvarende lang tids belastning. Jeg Har viljen til at yde udover grænsen og gør det dagligt, men er advaret i mod det af fysioterapeuter.
Men jeg vil IKKE tilbage i rullestol.
Har gavn af magnesium tilskud (hvorfor vides ikke, da jeg er dækket ind) og koffein piller, da jeg ikke tåler kaffe ret godt. Noget er ude af balance og jeg kan ikke rette det op. Er undersøgt fra hoved til røv. :oops:

Virkelig ked på dine vegne.

Det eneste jeg kan bidrage med til dig er at du skal spise sundt. Få sundt olie (hørfrøolie) Spis generelt som en der træner. Da du ikke kan rykke dig så meget, så hold self lidt igen. Men kosten er rigtig vigtig for kroppen, det ved du nok. Sørg for og få rigeligt med vitaminer, kostfibre, komplekse kulhydrater, nødder, kylling, grønt. Hvis du har råd til det, så køb økologisk.

Hvis man ikke fodrer maskinen med ordentligt brændsel, så kører den heller ikke hurtigere end hvad man sløver den med. Del måltiderne udover dagen.

Det var det fysiske.

Alle har en smertetærskel. Dem der ikke har, de dør for og sige det groft. Ens tro på en selv er hamrende vigtig. Man kan virkelig "bilde" sig selv meget ind. Jeg skriver ikke at du kan flytte din nabo til en Gulag lejr ved hjælp af ens tro på evner (bare man ku - skide naboer) Jeg kan måske give dig lidt inspiration, motivation etc.

Ham her, er den vildeste jeg er stødt på indtil videre. For mit eget vedkommende. David Goggins, søg på youtube. Smider lige et par links her, så du kan komme i gang og se om det noget der kan skubbe dig lidt.

https://www.youtube.com/watch?v=TLKxdTm ... x=9&t=400s

https://www.youtube.com/watch?v=fdVpbec ... ex=45&t=0s

https://www.youtube.com/watch?v=oIrT1eH ... =44&t=668s

https://www.youtube.com/watch?v=RKmGwkJ ... ex=48&t=2s

CJ Fletcher er også vild nok.

Håber du kan bruge det til lidt.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
52%

Postby TriHard » Feb 24th, '20, 08:09

Træls situation du er havnet i der makker... Da dit mål er at smide fedt, tænker jeg ikke det er urealistisk, på trods af dine udfordringer. Men har brug for at vide mere om din skade - Ryg, ben, arme eller hvor sidder de ødelagte led du taler om?

Medmindre det er hele molevitten, så tænker jeg du blot skal sammensætte et cardio-trænings program - Næsten udelukkende bestående af belastninger af de raske områder. Køre høj intensivitet, gerne interval træning.

Det er korrekt at du ikke må overbelaste ødelagte led, da det kan gøre stor skade.. Så det råd fra dine fysser er korrekt.. Men alle dine led kan ikke være ødelagte.. Så gradueret træning de ødelagte steder og relativ normal træning de andre steder..

Men tænker ikke du er herinde for at få råd og træning og kost.. Du nævner hgh.. Da dit mål er vægttab vil hgh have en positiv effekt - Men der er langt bedre alternativer som er langt billigere.. Du nævner koffein piller og nedsætte din sult - Jeg tænker derved med det samme på ECA stack.. Altså effedrin, coffein og aspirin. Effe nedsætter din sult og øger forbrænding.. Men der er også kraftigere midler derude, men tænker ikke du har kontakter der har den slags?

Vil klart anbefale du kører den clean, for du kan sagtens tabe dig meget, uden brug af kemi.
TriHard
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
63%

Postby Mike » Feb 28th, '20, 23:37

Tak Undertaker!, Han er vild :o Det tog mig lidt tid at tygge igennem videoerne, men de giver et godt boost på det mentale, så de anbefales hermed til jer andre i samme situation :)

Du har ret Trihard, har ingen kontakter mere. Det er mere end 10 år siden omgangskredsen var stor.
Skaderne er skruer, tråd og fejloperationer i hoved, skulder, ryg, hofte og fod. Knæ har også lidt.. Men et pænt resultat med nål og tråd.
Sult var overhovedet ikke et problem før i tiden, da man bare arbejdede det væk og glemte det. Men i dag under vægttab er det ikke sjovt at sidde i en stol og knurre 24/7. Man er bare gladere, med mindre smerter, når maven er fyldt og hvor man forsøger at sove akavet ind til normal tid, på special madras. Du har fuldstændig ret i, at jeg gerne vil gøre det uden for meget kemi. Det får jeg rigelig af nu og får jeg ikke styr på vægten, så kommer der mere til i den daglige belastning. Jo flere kræfter jeg får, jo bedre vil jeg få det. Alt hvad der sad på armene før, er jo flyttet ind på maven :)
Du skriver asperin, men det behøver vel bare at være acetylsalicylsyre? Lægeordinerede Koffein tabletter har jeg rigelig af mod trætheden..
Mike
Progress to next rank:
4.1%

Postby TriHard » Mar 2nd, '20, 09:41

Mike wrote:Tak Undertaker!, Han er vild :o Det tog mig lidt tid at tygge igennem videoerne, men de giver et godt boost på det mentale, så de anbefales hermed til jer andre i samme situation :)

Du har ret Trihard, har ingen kontakter mere. Det er mere end 10 år siden omgangskredsen var stor.
Skaderne er skruer, tråd og fejloperationer i hoved, skulder, ryg, hofte og fod. Knæ har også lidt.. Men et pænt resultat med nål og tråd.
Sult var overhovedet ikke et problem før i tiden, da man bare arbejdede det væk og glemte det. Men i dag under vægttab er det ikke sjovt at sidde i en stol og knurre 24/7. Man er bare gladere, med mindre smerter, når maven er fyldt og hvor man forsøger at sove akavet ind til normal tid, på special madras. Du har fuldstændig ret i, at jeg gerne vil gøre det uden for meget kemi. Det får jeg rigelig af nu og får jeg ikke styr på vægten, så kommer der mere til i den daglige belastning. Jo flere kræfter jeg får, jo bedre vil jeg få det. Alt hvad der sad på armene før, er jo flyttet ind på maven :)
Du skriver asperin, men det behøver vel bare at være acetylsalicylsyre? Lægeordinerede Koffein tabletter har jeg rigelig af mod trætheden..

Ja okay, holy S**t.. Kan ikke se du kan gøre andet end gradueret træning, med meget lav belastning i korte sæt.. Gerne i et gym der har en fys. tilknyttet man kan benytte..

Der er delte meninger om asperin overhovedet har en effekt i stacken. Uanset hvad så det den mindst vigtige..
TriHard
Progress to next rank:
63%

Return to Vægttab