!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Saggy bryst on and off?

Saggy bryst on and off?

Postby Therightstuff » Aug 2nd, '18, 10:41

Hej.

Jeg er efterhånden rigtig generet af, hvordan mit bryst omkring nipples ser ud.
Har i længere tid været i tvivl, om det skyldes fedt eller lidt gyno, og jeg vil høre, om andre kender til det eller ved hvordan jeg kommer det til livs?
Det genere mig så meget, at jeg har et problem med at have bar overkrop foran andre mennesker - selvom det måske ikke ser så voldsomt ud som jeg selv føler.

Somme tider, 'falder' området omkring nipples lidt sammen, så det ser lidt saggy ud. Andre gange, er det ikke sådan. Det kan ændre sig fra et minut til et andet og jeg har bemærket at det har noget med temperatur at gøre i nogle tilfælde.
F.eks., hvis det er køligt eller jeg er i et koldt bad, så ser mit bryst tight ud og der er ikke umiddelbart noget visuelt, der tyder på at der er fedt (selvom der er en smule) eller knuder (selvom der er nogle meget meget små). Hvis det er varmt, er det modsat - så ser brystet saggy ud (IKKE PUFFY) , og lige omkring nipples kommer der sådan en mindre hænge-kurve.
Det hængende look forsvinder også, hvis jeg sådan niver/hiver lidt i nipples.
Jeg er ikke fed, men har en smule fedt. Har en smule på den nedre maveregion, lidt ved hofterne og så der ved brystet. Og det er meget lidt (obliques og øvre mavemuskler er ret synlige). Derfor synes jeg at det er mærkeligt, at mit bryst ser sådan ud - for jeg forbinder et saggy bryst, med en ret høj fedtprocent - måske jeg tager fejl?

Er der nogen, som kan genkende det som jeg beskriver og evt. ved om det forsvinder, når jeg på et tidspunkt skal cutte (hvilket ikke var planen lige forløbigt da jeg synes jeg mangler alt for meget masse, til at det giver mening)..?? - Men hvis jeg bare ved, at det forsvinder når jeg så skal cutte, kan jeg godt udholde at det lige sådan imens at der bygges.
Dsirognzied prfectinoist
Therightstuff
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
44.9%

Re: Saggy bryst on and off?

Postby Donkraften » Aug 2nd, '18, 13:21

Min erfaring er at det ikke forsvinder ved at cutte, men det bliver faktisk forværret.

Er din hud også helt lys/hvid i området og kan ikke tage farve ?
Donkraften
Progress to next rank:
69.4%

Re: Saggy bryst on and off?

Postby Ceasar » Aug 2nd, '18, 16:41

Har også en ven som har "saggy tits", selvom han er ripped. Det er genetisk i hans tilfælde og lægen nævnte, at det vil forsvinde med alderen.
Nu generer det ikke ham, men du kan altid nævne at det er en psykisk belastning og se om der eventuelt kan komme kirurgisk indgreb i snak.
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
20.3%

Return to Krop og velvære