!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Hjælp :)!

Hjælp :)!

Postby Doktorkrudt » Oct 31st, '19, 15:07

Hej Alle sammen! jeg har brug for noget support.. :shock: :? :lol: Er på Testkur og undrer mig over mit sex drive er helt skvattet… Hvad kan det skyldes. Det var nærmest højere inden. Nogen der har prøvet det samme? eller ved hvad det kan skyldes? Der må være noget man kan gøre? Tak på forhånd :P
Doktorkrudt
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
10.2%

Re: Hjælp :)!

Postby Monion » Oct 31st, '19, 20:36

Doktorkrudt wrote:Hej Alle sammen! jeg har brug for noget support.. :shock: :? :lol: Er på Testkur og undrer mig over mit sex drive er helt skvattet… Hvad kan det skyldes. Det var nærmest højere inden. Nogen der har prøvet det samme? eller ved hvad det kan skyldes? Der må være noget man kan gøre? Tak på forhånd :P

Hvad kører du og hvor længe har du været på?
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Doktorkrudt » Oct 31st, '19, 21:55

Har været på i en 6 uger vil jeg tro.. kørte noget magnussens I starten 250mg.. test e. Nu kører jeg Phoenix 375 os test e.. Kan være jeg tager en for lav dosis eller måske der er noget østrogen inde over er ikke sikker.. Synes bare det er mærkeligt hehe
Doktorkrudt
Progress to next rank:
10.2%

Postby TriHard » Nov 1st, '19, 10:12

Doktorkrudt wrote:Hej Alle sammen! jeg har brug for noget support.. :shock: :? :lol: Er på Testkur og undrer mig over mit sex drive er helt skvattet… Hvad kan det skyldes. Det var nærmest højere inden. Nogen der har prøvet det samme? eller ved hvad det kan skyldes? Der må være noget man kan gøre? Tak på forhånd :P

Hvad kører du af AI? - For mig lyder det som for lavt østrogen niveau.. Evt. sæt din dosis af AI ned..

Men ja, som Monion siger, så skriv hvad du kører, så det nemmere at hjælpe.
TriHard
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
14%

Postby Monion » Nov 1st, '19, 14:12

Doktorkrudt wrote:Har været på i en 6 uger vil jeg tro.. kørte noget magnussens I starten 250mg.. test e. Nu kører jeg Phoenix 375 os test e.. Kan være jeg tager en for lav dosis eller måske der er noget østrogen inde over er ikke sikker.. Synes bare det er mærkeligt hehe

Jeg forstår ikke hvad du mener

Du har været on i 6 uger, måske?

Du har kørt Magnus Test E, men du ved ikke hvor længe?

Så skiftede du til Phoenix Test E, men du ved heller ikke hvor længe?

Ved du hvor meget du skyder og hvor ofte?
Eller er det også tilfældigt?

Hvordan kommer du frem til at din dose er for lav, hvad mener du med at der måske er noget østrogen indeover - har du overhoved sat dig ind i hvad du laver?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Doktorkrudt » Nov 3rd, '19, 11:01

Hey. sorry for det indvilklede svar. Har været på i 6 uger.. Dette er min 7 uge vi starter på imorgen. Jeg skyder hver mandag. Ja vil sige jeg har sat mig nogenlunde ind i det. Er blevet guidet af en kammerat, der tilsyneladende ikke har ordenligt styr på det så prøver selv at finde den rigtige løsning nu.. Han mener man skal tage en nolva hver morgen... og det har jeg så læst mig frem til det slet ikke er nødvendigt.. det med at stole blindt på folk er for dumt, har jeg fundet ud af :P og til AI ? mener i ikke anti østrogen? har bestilt nogle arimedex ( staves) ? jeg vil tage hvis jeg for alt for meget østrogen.. Men kan da godt være jeg intet østrogen har I mig, og det os kan være det...
Doktorkrudt
Progress to next rank:
10.2%

Postby Monion » Nov 3rd, '19, 12:08

Doktorkrudt wrote:Hey. sorry for det indvilklede svar. Har været på i 6 uger.. Dette er min 7 uge vi starter på imorgen. Jeg skyder hver mandag. Ja vil sige jeg har sat mig nogenlunde ind i det. Er blevet guidet af en kammerat, der tilsyneladende ikke har ordenligt styr på det så prøver selv at finde den rigtige løsning nu.. Han mener man skal tage en nolva hver morgen... og det har jeg så læst mig frem til det slet ikke er nødvendigt.. det med at stole blindt på folk er for dumt, har jeg fundet ud af :P og til AI ? mener i ikke anti østrogen? har bestilt nogle arimedex ( staves) ? jeg vil tage hvis jeg for alt for meget østrogen.. Men kan da godt være jeg intet østrogen har I mig, og det os kan være det...

Du svarer ikke rigtigt på de mest essentielle spørgsmål jeg stiller
Monion
Moderator
Moderator

Postby Doktorkrudt » Nov 3rd, '19, 12:59

har skudt 2ml de to forige uger.. og er gået ned på 1 ml. Synes da jeg har svaret rimelig godt på nær det. Sorry for sløseriet det var ikke meningen vil jo gerne hjælpes ;)
Doktorkrudt
Progress to next rank:
10.2%

Postby bmw-freak » Nov 3rd, '19, 16:52

Doktorkrudt wrote:har skudt 2ml de to forige uger.. og er gået ned på 1 ml. Synes da jeg har svaret rimelig godt på nær det. Sorry for sløseriet det var ikke meningen vil jo gerne hjælpes ;)

Hvorfor har du sænket dosen ?
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
--------------------------------------------------
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby TriHard » Nov 4th, '19, 07:53

Makker.. Hvis du vil have hjælp, så lav lige et svar hvor du stiller følgende op:

Uger og dosis+hvor ofte du skyder, på magnus test
Uger og dosis+hvor ofte du skyder på Pheonix test
uger og Dosis nolva
Om du har brugt AI(aromatase inhibitor) under kuren og hvor meget.

Hvornår opstod din manglende libido? - Har du morgenjern på? har du problemer med rejsning? eller er det bare lysten?

Et svar på alt i samme svar - Så der er overblik for os som prøver at hjælpe dig..
TriHard
Progress to next rank:
14%

Postby Doktorkrudt » Nov 4th, '19, 14:49

3 uger kørte jeg 1ml magnus. Hver tirsdag. Da det slap op købte jeg phoenix.

3 uger kørte jeg phoenix 1ml hver tirsdag, på 7 uge begyndte jeg at tage 2ml hver tirsdag.. og skruede så ned til 1 igen sidste tirsdag. Synes ikke det gjorde den store forskel..

så det 8 uge jeg køre på..

Tog kun nolva den første uge 20mg, da jeg begynde at tage phoenix.. stoppede igen fordi jeg ikke var så sikker på om det var nødvendigt, og havde nogle venner der sagde det var unødvendigt..

Min libido stoppede cirka på 4 ugen.. Morgenjern nogle gange, synes ikke jeg har de store problemer med rejsning. Det er bare lysten der er problemet :)!

Næste gang jeg tager kur lover jeg mig selv og jer, at jeg researcher det meget bedre.. Har taget krudt før der var ingen problemer synes jeg ikke :)

God dag til jer :)!
Doktorkrudt
Progress to next rank:
10.2%

Postby TriHard » Nov 5th, '19, 08:15

Doktorkrudt wrote:3 uger kørte jeg 1ml magnus. Hver tirsdag. Da det slap op købte jeg phoenix.

3 uger kørte jeg phoenix 1ml hver tirsdag, på 7 uge begyndte jeg at tage 2ml hver tirsdag.. og skruede så ned til 1 igen sidste tirsdag. Synes ikke det gjorde den store forskel..

så det 8 uge jeg køre på..

Tog kun nolva den første uge 20mg, da jeg begynde at tage phoenix.. stoppede igen fordi jeg ikke var så sikker på om det var nødvendigt, og havde nogle venner der sagde det var unødvendigt..

Min libido stoppede cirka på 4 ugen.. Morgenjern nogle gange, synes ikke jeg har de store problemer med rejsning. Det er bare lysten der er problemet :)!

Næste gang jeg tager kur lover jeg mig selv og jer, at jeg researcher det meget bedre.. Har taget krudt før der var ingen problemer synes jeg ikke :)

God dag til jer :)!

Se det noget vi kan bruge til noget :)

For det første, så kan du jo ikke mærke en forskel samme uge du øger dosis - Det tager tid før en langsom Esther bliver optaget.. Men vil tilføje, du ikke har behov for at øge - 375mg EW er en fin begynder dosis. Lidt i den høje ende endda.

Godt du stoppede med Nolva, for ja det er unødvendigt og det sænker virkningen test.. Så gem det til pct.

Hmm.. Det virkelig underligt din Libido er nedsat på så lav en dosis, samt uden AI. Test øger normalt ens Libido ret meget... Det eneste jeg kan komme frem til er det er noget psykisk, men det finder jeg også usandsynligt.. Måske nogle af de mere erfarne herinde, kan komme med et bedre bud.. Men jeg er desværre blank..
TriHard
Progress to next rank:
14%

Postby Monion » Nov 5th, '19, 11:46

Hvad har du kørt tidligere?
Hvor meget, hvor længe og hvad var pauserne i mellem?
Kørte du pct, hvordan var din opstilling?

Lysten er psykisk, du have al den erektion du vil men hvis hoved ikke er med, så står den bare der og er irriterende.
Er du stresset?
Kører jobbet og fritiden?
Hvor er forholdet til kæresten?
Glæder du dig til at skulle træne, eller er det noget du gør af sur pligt lige for tiden?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Doktorkrudt » Nov 5th, '19, 12:45

Var ung og dum sidst jeg kørte det.. Det nogle år siden.. Kan faktisk ikke huske dosis osv ordenligt.. ærligt.
Men husker det som om jeg kørte i en 5 mdr eller lign.. Pausen var ret lang. Tog os længe inden systemet var iorden igen, tog ikke pct... :shock:
Havde en kammerat som er ret klog og researcher meget. Han tog heller ikke.. Han mente bare det tog længere tid inden systemet var normalt igen.. og han havde sku ret...

Det rigtigt, og ja kan være det fordi der er en del ting jeg lige skal have styr på, Har haft en del rod I mit liv på det sidste, været på afvænning osv osv..
Nogle dage er os bedre er os bedre end andre, så kan nemmest være noget psykisk..
Er single lige nu, men har et par bollevenner :D .
Men ja glæder mig da til træning, vil ikke sige det er sur pligt.. men nogle gange skal det jo bare overståes sådan har vi det vel allesammen :)

Tak for de fine svar, og vil med et 100 procent sikkerhed tage Hcg/nolva når jeg engang vil stoppe..

Hvad er absolut max tiden man kan kører på test e? :P :lol:
Doktorkrudt
Progress to next rank:
10.2%

Postby TriHard » Nov 7th, '19, 08:34

Doktorkrudt wrote:Var ung og dum sidst jeg kørte det.. Det nogle år siden.. Kan faktisk ikke huske dosis osv ordenligt.. ærligt.
Men husker det som om jeg kørte i en 5 mdr eller lign.. Pausen var ret lang. Tog os længe inden systemet var iorden igen, tog ikke pct... :shock:
Havde en kammerat som er ret klog og researcher meget. Han tog heller ikke.. Han mente bare det tog længere tid inden systemet var normalt igen.. og han havde sku ret...

Det rigtigt, og ja kan være det fordi der er en del ting jeg lige skal have styr på, Har haft en del rod I mit liv på det sidste, været på afvænning osv osv..
Nogle dage er os bedre er os bedre end andre, så kan nemmest være noget psykisk..
Er single lige nu, men har et par bollevenner :D .
Men ja glæder mig da til træning, vil ikke sige det er sur pligt.. men nogle gange skal det jo bare overståes sådan har vi det vel allesammen :)

Tak for de fine svar, og vil med et 100 procent sikkerhed tage Hcg/nolva når jeg engang vil stoppe..

Hvad er absolut max tiden man kan kører på test e? :P :lol:

Han er ikke "ret klog" ham din kammerat... Det korrekt din egenproduktion vil normalisere sig i de fleste tilfælde uden pct. hvis det er første gang og man er ung.. Men netop fordi det vil tage så meget længere tid, så vil du miste langt det meste af den muskelmasse du har gainet og derfor vil du have spildt tid, penge, mad og helbred.. Så det rent ud sagt idiotisk ikke at køre pct... Så godt at høre du er blevet klogere.

Det lyder til forklaringen ligger i psyken så - Stress, angst, depression osv. går direkte i pikkemanden..

Tror ikke du finder et endegyldigt svar på max tiden på test e. Personligt har jeg aldrig set, læst eller hørt om nogen der har kørt over 20 uger, men det var fordi de var på EQ.. Normalt vil man jo sige 10-16 uger, alt efter formål og erfaring.. Vil altid mene man skal øge dosis med 25-35% midt i kuren, hvis man kører 12+ uger, for at undgå at stagnere.
TriHard
Progress to next rank:
14%

Return to Krop og velvære