!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Vi er ikke mange tilbage

Behøver vi sige mere?

Vi er ikke mange tilbage

Postby Undertaker! » Nov 9th, '18, 10:35

Hvem har vi tilbage af alle gutterne herinde ?

Monion
bmw-freak
Ceasar
Mig selv

Sku en skam der ik er mere aktivitet. Det jo ik fordi en gammel juicer fra Bodyhouse kommer og smækker sin kur op herinde.

Vil da være aktiv, uanset hvad. Dem af os der er tilbage, må holde liv i siden.

Hva laver Banned for tiden ? 100 år og en madpakke siden jeg har set noget til ham.
Vil man vinde, må man snyde !
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
75.3%

Re: Vi er ikke mange tilbage

Postby Monion » Nov 9th, '18, 11:19

Undertaker! wrote:Hvem har vi tilbage af alle gutterne herinde ?

Monion
bmw-freak
Ceasar
Mig selv

Sku en skam der ik er mere aktivitet. Det jo ik fordi en gammel juicer fra Bodyhouse kommer og smækker sin kur op herinde.

Vil da være aktiv, uanset hvad. Dem af os der er tilbage, må holde liv i siden.

Hva laver Banned for tiden ? 100 år og en madpakke siden jeg har set noget til ham.

Meget af aktiviteten er flyttet til Facebook, det er en tendens jeg har oplevet fra mange andre fora gennem de sidste par år, samtidigt kan folk også sælge alt de de vil der..
For 4 år siden var vi tæt på 10.000 semi aktive brugere på et engelsk bil forum, de lukkede i august da trafikken var væk

Det har før svinget meget, alt efter hvor på sæsonen vi var, men de dyk der er bliver aldrig rigtigt vendt igen.
Personligt har jeg meget at se til for tiden, derfor bliver der heller sat tid af til de lange uddybende svar som førhen - jeg må også erkende at man bliver noget træt af konstant at skulle svare på de samme 5 spørgsmål og bagefter stå med en person som ikke evner at læse mere end 5 linjer før de står af, men det handler måske ligeså meget om mit overskud som en tendens der går igen (?)

Går man vores logs igennem, er jeg mere eller mindre alene på pinden og har været det i flere måneder, hvilket selvfølgelig heller ikke hjælper på motivationen at skulle gennemgå lorte opslag og søgen efter dealers hver eneste uge - samtidigt blev vi massiv spammet af russiske kontoer for noget tid siden, op mod 150 om ugen i en periode..

Banned har andre ting at se til og har taget lidt afstand til det hele, jeg tror også han er fyldt godt op
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Undertaker! » Nov 9th, '18, 14:13

Jojo bestemt.

Også træt af de samme topics hele tiden. Samme spørgsmål. Når de så endelig får hjælp og skal yde lidt selv, så er de forsvundet.

Ved sq ik rigtig altså... Mange topics jeg går udenom, men sidder meget hjemme alligevel og passer min træning, så det blir da til et enkelt svar her og der.

Er ik på Facebook, så ved ik. Men du har sikkert ret Monion.

Savner bare de gamle dage med Bodyhouse.
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
75.3%

Postby bmw-freak » Nov 9th, '18, 22:19

Undertaker! wrote:Jojo bestemt.

Også træt af de samme topics hele tiden. Samme spørgsmål. Når de så endelig får hjælp og skal yde lidt selv, så er de forsvundet.

Ved sq ik rigtig altså... Mange topics jeg går udenom, men sidder meget hjemme alligevel og passer min træning, så det blir da til et enkelt svar her og der.

Er ik på Facebook, så ved ik. Men du har sikkert ret Monion.

Savner bare de gamle dage med Bodyhouse.

Jamen jeg kigger skam forbi fra tid til anden, men ja meget aktivitet er på facebook i dag, Banned lure derude i mørket men han har travlt med projekter i privaten så vidt vides.
Men ja savner også de gamle dage da folk delte en masse.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby ozzy30 » Nov 13th, '18, 18:47

Nej det er ikke meget aktivitet der er her mere. Jeg lure da ind engang imellem, men som de andre skriver bliver det pænt trivielt altid at læse de samme 5 spørgsmål.
Hellere 10 ryk i banditten end 10 banditter i ryggen
ozzy30
BB Wannabe
BB Wannabe
Progress to next rank:
86%

Postby bmw-freak » Nov 14th, '18, 20:22

ozzy30 wrote:Nej det er ikke meget aktivitet der er her mere. Jeg lure da ind engang imellem, men som de andre skriver bliver det pænt trivielt altid at læse de samme 5 spørgsmål.

Ja de gamle dage er savnet :(
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby HighDude » Nov 20th, '18, 08:56

Fuldstændig rigtigt. jeg tror også at de fleste er tabt til facebook, og jeg har også utroligt mange andre ting at se til så det er ikke særligt meget tid der bliver brugt på mz mere :(
HighDude
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
39.6%

Postby C_p » Nov 22nd, '18, 18:04

Jeg kigger også ind imellem. Men ja man savner de gamle dage
C_p
Moderator
Moderator

Postby Grovfrans » Nov 25th, '18, 08:40

Må erkende at arbejde og familie fylder en del, efterhånden som jeg bli'r ældre.
Har ikke trænet i 5 mdr og er en sjælden gang imellem herinde, men ser også ud til der bli'r færre og færre topics, for hver gang jeg kigger ind.
Men minderne fra BH's storhedstid, er der stadig. :)
Grovfrans
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
74%

Postby BANNED » Nov 27th, '18, 10:20

Selvom det smerter at sige højt, så er MZ ikke så aktivt, som jeg ønskede. Det er der mange grunde til, men facebook er den største faktor. Bodyhouse navnet er blevet genanvendt derinde, med fuld adgang for dealere. Så mange nye når slet ikke herind, fordi de bro-advice de får på facebook, virker legit nok.

Men hvad kan vi gøre?
Der kommer i snit stadig cirka 2-2,5 nye brugere om dagen og vi har 5000+ besøgende om dagen.
Edit: der kommer faktisk i snit 3,4 nye brugere om dagen. Tallet er steget fra sidste analyse.

Personligt var jeg meget aktiv de første år herinde, men man bliver fyldt op til sidst, og så er der også bare færre timer i døgnet, jo ældre man bliver. Det er meget mystisk :D
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

Velkommen til MuscleZone.dk !

>> For hjælp, smid en email til: admin@musclezone.dk <<
BANNED
Admin
Admin

Postby TriHard » Nov 27th, '18, 17:37

BANNED wrote:Selvom det smerter at sige højt, så er MZ ikke så aktivt, som jeg ønskede. Det er der mange grunde til, men facebook er den største faktor. Bodyhouse navnet er blevet genanvendt derinde, med fuld adgang for dealere. Så mange nye når slet ikke herind, fordi de bro-advice de får på facebook, virker legit nok.

Men hvad kan vi gøre?
Der kommer i snit stadig cirka 2-2,5 nye brugere om dagen og vi har 5000+ besøgende om dagen.
Edit: der kommer faktisk i snit 3,4 nye brugere om dagen. Tallet er steget fra sidste analyse.

Personligt var jeg meget aktiv de første år herinde, men man bliver fyldt op til sidst, og så er der også bare færre timer i døgnet, jo ældre man bliver. Det er meget mystisk :D

Du spørger "Hvad kan vi gøre" Det mest logiske svar jeg ser for mig, er udbredelse af kendskab til siden. Men hvordan gør man det - Gerne gratis eller i ihvertfald billigt, da der sikkert ikke er noget kapital til at investere - Det mest åbenlyse svar er deling af link til siden på de sociale medier og få folk til at dele det. Hvordan får man folk til at dele det, spørger du så? - Jo, man tilbyder en præmie til 1-3 personer, som deler og kommenterer opslaget, samt opretter sig som bruger på siden - oprettelsen skal bekræftes når vinderen er udtrukket. Præmien skal ikke være for lille, så 1k protein pulver er næppe nok, til at folk gider bruge tid på at oprette sig som bruger, dele osv.. Jeg kan ikke sige hvad en præmie skulle være, men måske noget unikt, sjovt eller årstids relateret.

En anden ting jeg som ny bruger har tænkt over siden jeg oprettede mig, er sidens design. Den fremstår ikke specielt interessant og kunne måske bruge en opdatering? Er ikke specielt klog på design - Men veltrænede damer i tætsidende træningstøj slår aldrig fejl ;)

Just my two cents
TriHard
Progress to next rank:
62%

Postby Trickle » Dec 3rd, '18, 16:44

BANNED wrote:Selvom det smerter at sige højt, så er MZ ikke så aktivt, som jeg ønskede. Det er der mange grunde til, men facebook er den største faktor. Bodyhouse navnet er blevet genanvendt derinde, med fuld adgang for dealere. Så mange nye når slet ikke herind, fordi de bro-advice de får på facebook, virker legit nok.

Nu er jeg ikke den store Facebook nørd (det er bedre med et godt gammeldaws forum :D), men jeg synes ikke at finde noget forum på fjæs under Bodyhouse??
Trickle
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
91.8%

Postby Monion » Dec 3rd, '18, 18:12

Trickle wrote:

Nu er jeg ikke den store Facebook nørd (det er bedre med et godt gammeldaws forum :D), men jeg synes ikke at finde noget forum på fjæs under Bodyhouse??

Der er ikke direkte dealere i Bodyhouse, men gruppen findes og er tilgængelig for ansøgning
Monion
Moderator
Moderator

Postby Peschi133 » Dec 17th, '18, 10:37

Jeg er selv først logget ind her igen, efter flere måneder hvor jeg ikke har skænket forummet en tanke..
Som Banned siger, desto ældre man bliver, desto mindre timer er der i døgnet, sjovt nok :-D

Men det er jo igen, den samme “dårlige” undskyldning, arbejde, træning, og nu er der pludselig
En dame i mit liv, som jeg også skal tage hensyn til, så glemmer man desværre ting som dette forum, hvor jeg ellers var aktiv, omend ikke andet, bare var inde og kigge i hvertfald en gang om dagen, for år tilbage..

Jeg personligt, bruger ikke facebook til dette, dog har jeg lige skulle ind og lure på bodyhouse siden på fb, men ellers ville jeg da blive her, da jeg kun tør drømme om, hvilke bro-science svar der kunne komme på fb, ikke fordi de ikke findes her, men ikke i samme stil, tror jeg..

Henviser dog stadig til mz, når jeg snakker med venner/bekendte om træning, Kure mm. Da jeg ved der sidder en del mere kompetente mennesker her, end så mange andre steder, og fordi jeg selv har fået god hjælp og vejledning tidl.
"Alle kan jo blive stærk som en Oxy !"
Peschi133
Din vægt: 30kg
Progress to next rank:
8%

Postby Undertaker! » Dec 17th, '18, 16:05

TriHard wrote:

Men hvad kan vi gøre?

Du spørger "Hvad kan vi gøre" Det mest logiske svar jeg ser for mig, er udbredelse af kendskab til siden. Men hvordan gør man det - Gerne gratis eller i ihvertfald billigt, da der sikkert ikke er noget kapital til at investere - Det mest åbenlyse svar er deling af link til siden på de sociale medier og få folk til at dele det. Hvordan får man folk til at dele det, spørger du så? - Jo, man tilbyder en præmie til 1-3 personer, som deler og kommenterer opslaget, samt opretter sig som bruger på siden - oprettelsen skal bekræftes når vinderen er udtrukket. Præmien skal ikke være for lille, så 1k protein pulver er næppe nok, til at folk gider bruge tid på at oprette sig som bruger, dele osv.. Jeg kan ikke sige hvad en præmie skulle være, men måske noget unikt, sjovt eller årstids relateret.

En anden ting jeg som ny bruger har tænkt over siden jeg oprettede mig, er sidens design. Den fremstår ikke specielt interessant og kunne måske bruge en opdatering? Er ikke specielt klog på design - Men veltrænede damer i tætsidende træningstøj slår aldrig fejl ;)

Just my two cents

Synes det er nogle rigtige gode ideer. Spred budskabet overalt, hvor man kan. Hæld lidt penge oveni al det gratis reklame man kan gøre osv.

Og ja, nyt design ville pynte.

Banned, du blir nødt til og gøre noget. Medmindre du gir en fuck for din side.
Undertaker!
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
75.3%

Postby TriHard » Dec 17th, '18, 20:32

Undertaker! wrote:
TriHard wrote:

Men hvad kan vi gøre?

Just my two cents

Synes det er nogle rigtige gode ideer. Spred budskabet overalt, hvor man kan. Hæld lidt penge oveni al det gratis reklame man kan gøre osv.

Og ja, nyt design ville pynte.

Banned, du blir nødt til og gøre noget. Medmindre du gir en fuck for din side.

Man kunne evt. lave en mini indsamling herinde til præmierne - Få folk til at smide fra 10-50 kr.- ind på BANNED's mobilepay eller noget.. Tror alle er parat til at smide en 10'er, for alt den hjælp og råd, som folk har fået herinde.
TriHard
Progress to next rank:
62%

Postby Monion » Dec 17th, '18, 22:12

Det var for en del år siden en indsamling, hvor 2 gav et mindre beløb
Og det var med markant flere brugere end i dag

Skal man gøre sådan noget i dag ramler man ind i nogle stramme regler og risiko for at blive hængt op på det efterfølgende, så de normale kanaler er ikke brugbare
Monion
Moderator
Moderator

Postby TriHard » Dec 19th, '18, 17:04

Monion wrote:Det var for en del år siden en indsamling, hvor 2 gav et mindre beløb
Og det var med markant flere brugere end i dag

Skal man gøre sådan noget i dag ramler man ind i nogle stramme regler og risiko for at blive hængt op på det efterfølgende, så de normale kanaler er ikke brugbare

Okay, undrer mig egentlig ikke.. Folk vil bare have alt gratis nu om dage..
Ja det også rigtigt.. Hvad med så at få nogle google ads rundt på siden? Ved godt næsten alle, incl mig selv, bruger Adblock.. Men måske man kunne disable Adblock på denne side og klikke lidt på dem en gang i mellem.. Så bruge disse reklame penge til præmierne.. Hvis hele overskudet bruges til reklame så skal der ikke betales skat af det. Der skal bare laves et lille regnskab og gemme kvitteringer, hvis SKAT skulle blande sig.. Ikke noget der kræver en reviser :)
TriHard
Progress to next rank:
62%

Postby Gamle1 » Feb 14th, '19, 15:58

Hej alle sammen :D

tiden går vildt hurtig jo ældre man bliver!

jeg kom selv i tanke om siden da jeg gerne skulle igang igen og ville have læst op på om der var kommet en masse nyt krudt, eller om jeg skulle holde mig til det jeg kender :D

men synes det er fedt at se i gamle stadig er aktive for den gang jeg selv var meget aktiv :D
Gamle1
Progress to next rank:
62%

Return to The Lounge