!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

krop, træning og brug af præstationsfremmende midler

Behøver vi sige mere?

krop, træning og brug af præstationsfremmende midler

Postby dahl4real » Oct 23rd, '19, 12:25

Er du 15-25 år og ønsker du at deltage i en undersøgelse om krop, træning og brug af præstationsfremmende midler?

Vi er en gruppe forskere fra Statens Institut for Folkesundhed, der undersøger betydningen af krop, træning og brugen af præstationsfremmende midler blandt 15-25årige i Danmark. I den forbindelse har vi brug for interviewpersoner i alderen 15-25 år, både mænd og kvinder.

Selve interviewet vil vare 1-2 timer og kan foregå, hvor det passer dig. I interviewet vil vi gerne høre lidt om dig og din træning samt dine holdninger til og erfaringer med præstationsfremmende midler - lovlige såvel som ulovlige. Har du lyst til at deltage?

Du skal vide, at alt du fortæller os, vil blive anonymiseret. Der er ingen, der vil komme til at vide, at du har deltaget i undersøgelsen, eller hvad vi har talt om. Vi vil gerne kunne anvende noget af det, du fortæller os. Men det bliver skrevet på en måde, så ingen vil kunne genkende dig.

Deltagelse i undersøgelsen kan ske ved personligt møde eller over telefonen. Hvis du har spørgsmål omkring undersøgelsen, eller ønsker at tilmelde dig kan du sende os en mail til adressen: andah@sdu.dk

Vi glæder os til at høre fra dig.

På forskergruppens vegne
Anders Dah
dahl4real
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
0%

Re: krop, træning og brug af præstationsfremmende midler

Postby Monion » Oct 23rd, '19, 13:26

Hej Anders,

Jeg har fjernet dit telefon nummer da jeg ikke kunne få dette bekræftet - dog kan jeg se du arbejder for SDU under Statens Institut for Folkesundhed, så jeg tillader dit opslag og tilhørende mail
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Return to The Lounge