!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Sundere at drikke vand i StueTemp.

Er fedt virkelig så slemt? Er 30g protein max pr måltid? Får jeg virkelig sygt pump på af N.O produkter? Find dine svar her.

Sundere at drikke vand i StueTemp.

Postby Hisoka » Aug 1st, '11, 16:15

Det er sundere at drikke vand som har stuetemperatur end at drikke noget vand fra køleskabet...
Dette gælder ikke kun vand men hvilket som helst væske...

Sandt eller Falsk... Fik det af vide idag...
Dog vidste manden ikke lige hvorfor og hvilke ulemper og fordele det skulle være ved det ene og det andet...

Så hvis noget ved noget.. Come with it!
Instagram : Min pik er lille og næste gang jeg bryder reglerne bliver jeg banned
Hisoka
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
22.3%

Re: Sundere at drikke vand i StueTemp.

Postby JabberTM » Aug 1st, '11, 16:20

Har du aldrig prøvet på en varm sommer dag hvor du har lagt ude i solen i langtid og er dehydreret og så smutter ind i køle skabet og tager en iskold cola eller glas vand og så faldet om ?
Test og Deca fuck jeg bliver mega.
JabberTM
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
48%

Postby Hisoka » Aug 1st, '11, 16:41

JabberTM wrote:Har du aldrig prøvet på en varm sommer dag hvor du har lagt ude i solen i langtid og er dehydreret og så smutter ind i køle skabet og tager en iskold cola eller glas vand og så faldet om ?

Neej?+... Har du det?
Instagram : Min pik er lille og næste gang jeg bryder reglerne bliver jeg banned
Hisoka
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
22.3%

Postby Perez » Aug 1st, '11, 16:44

Det har jeg også hørt engang.. Noget med at man chokker kroppen når vandet er så koldt...
Perez
Din vægt: 50kg -> next rank: BB Wannabe!
Progress to next rank:
27%

Postby Built2last4ever » Aug 1st, '11, 16:52

Kroppen bruger meget energi paa at optage is koldt vand eller vaeske... Den har det bedre med at faa det ind i stuetemp, da det saa kan forarbejdes med det samme...
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Hisoka » Aug 1st, '11, 16:54

Built2last4ever wrote:Kroppen bruger meget energi paa at optage is koldt vand eller vaeske... Den har det bedre med at faa det ind i stuetemp, da det saa kan forarbejdes med det samme...

Er det derfor anorektikare propper sig med isterninger?... Så de bruger en masse energi på at forarbejde kalorie fri vand?
Hisoka
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
22.3%

Postby Perez » Aug 1st, '11, 16:58

Hisoka wrote:
Built2last4ever wrote:Kroppen bruger meget energi paa at optage is koldt vand eller vaeske... Den har det bedre med at faa det ind i stuetemp, da det saa kan forarbejdes med det samme...

Er det derfor anorektikare propper sig med isterninger?... Så de bruger en masse energi på at forarbejde kalorie fri vand?

Troede sgu bar de åd afføringsmiddel så de har tyndskid hele tiden, og på den måde taber sig.. ?
Perez
Progress to next rank:
27%

Postby Hisoka » Aug 1st, '11, 17:00

Perez wrote:
Hisoka wrote:

Troede sgu bar de åd afføringsmiddel så de har tyndskid hele tiden, og på den måde taber sig.. ?

Jamen det gør de skam os...
Så for ikke så længe siden en dokumentar om piger der finder råd på nettet om hvordan man bliver Anorektiker...
Guiden er at man ikke spiser andet end en masse IsTerninger og hvis man bliver tvunget til at æde af forældrende så skal man proppe sig med afføringsmidler.
Afføringsmidlerne bliver kun brugt hvis der indtages nogen kalorier.
Ja og så har de ellers et forum hvor de sidder og støtter hinanden i at de skal holde sig væk fra mad :)
Det hjælper gir dem styrke til at holde sig anorektiske hehe
Hisoka
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
22.3%

Postby JabberTM » Aug 1st, '11, 17:02

Hisoka wrote:
JabberTM wrote:Har du aldrig prøvet på en varm sommer dag hvor du har lagt ude i solen i langtid og er dehydreret og så smutter ind i køle skabet og tager en iskold cola eller glas vand og så faldet om ?

Neej?+... Har du det?

Øh ja kroppen blokere nærmest for det evt. prøv det. ud i solen stå og bliv bagt mens du maler et stakit i en 4-6 timer uden mad og drikke. og ind og tylder af en iskold cola. slambam og du ligger på gulvet.
Bla også derfor i udlandet de varme lande at de heletiden drikker te og kaffe i varmen. og turister drikker cola
Test og Deca fuck jeg bliver mega.
JabberTM
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
48%

Postby Hisoka » Aug 1st, '11, 17:04

JabberTM wrote:
Hisoka wrote:

Neej?+... Har du det?

Øh ja kroppen blokere nærmest for det evt. prøv det. ud i solen stå og bliv bagt mens du maler et stakit i en 4-6 timer uden mad og drikke. og ind og tylder af en iskold cola. slambam og du ligger på gulvet.
Bla også derfor i udlandet de varme lande at de heletiden drikker te og kaffe i varmen. og turister drikker cola

Nårh ok.. Vidste jeg sgu ikke hehe :D..
Tror lige jeg tager en dunk vand ud på køkkenbordet og lader den stå i nogen timer hehe :D
Hisoka
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
22.3%

Postby Built2last4ever » Aug 1st, '11, 17:08

De aeder is, da det jo ikke feder og giver en fornemmelse af at spise noget...

Tror ikke de har den fjerneste ide om det kunne give dem yderligere vaegttab... Hvilket jeg ogsaa tvivler paa det ligefrem goer...

Naar jeg siger at kroppen bruger masser af energi paa at forarbejde is koldt vand, mener jeg ikke det hiver fedtet af og du efter en uge kan falde igennem risten i bruseren.. Mener bare den bruger meget tid paa at nedkoele vaesken, foer den bliver brugt til at hydrere dig...

Jo jo...

Og saa lige lidt bonus info...
I thailand laerte jeg for mange aar siden, af lokal fiskere, at drikke kogt vand (varmt) om morgenen, da det hydrer dig bedre og ogsaa holder sveden fra panden.. Des koldere vaeske du drikker, des mere sveder man. Lige i oejblikket er det varmt at drikke feks varmt vand, kaffe eller thee, men det giver dig en evne til at holde paa vaesken i loebet af dagen...
Og det vand man drikker i loebet af dagen skal vaere chillet, men ikke iskoldt!!

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Hisoka » Aug 1st, '11, 17:19

Hehe :D Tror jeg tager en kop the med til træning imorgen :mrgreen:
Skal fandme ikke svede på panden!
Hisoka
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
22.3%

Postby Built2last4ever » Aug 1st, '11, 17:22

Altsaa nu er du jo allerede kendt for ikke at kunne lide at svede overhovedet - bare se paa det du iklaeder dig (eller mangel paa samme) naar du gaar paa IN...

:D :D :D :D :D :D :D :D

Saa drop det der smart i en fart... ;) ;) ;)

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Landet » Aug 1st, '11, 18:54

Kroppen skal først lave vandet om til Kroptemperatur før den kan optage det.
Det sagde en træner engang til mig han var træner i forsvaret. Han sagde også at hvis man tilsatte lidt sukker og en knivspids salt til en dunk vand så ville kroppen optage vandet endnu hurtigere. Han tog altid lidt fra feltrationerne inden de skulle ud.
Men om det er sundere eller ej ved jeg ikke. Det betyder nok ikke det store. :)
Folk siger, "Vin er gudernes nektar", men jeg er pænt sikker på, at det er Testosteron
Landet
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
42%

Postby Bedal » Aug 2nd, '11, 18:22

Min dame drikker iskold vand om morgenen da det forbedre forbrændingen og kroppen bruger energi på at arbejde med det, så det sku være godt til cut.
Min morgenshake med vand står også i køleskabet natten over så den er også iskold når den ryger ned.
Bedal
+++ MZ Pro Stalker +++
+++ MZ Pro Stalker +++

Postby MøffelBøffel86 » Aug 7th, '11, 22:46

Bwahahahaha drikke koldt vand for at tabe sig :D

Elsker alle tossede ting folk gør for vægttab :D

Der var en historie for mange år siden om, at koldt vand skulle fremkalde kræft. Denne teori er dog afvist mange gange.
Baaaah sagt der penguin!
MøffelBøffel86
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
92%

Postby Built2last4ever » Aug 7th, '11, 22:52

Var det ikke roed poelser, eller var det vist dine poelser var roede?? Kan ik huske det... :shock: :shock:

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby Bedal » Aug 7th, '11, 22:58

MøffelBøffel86 wrote:Bwahahahaha drikke koldt vand for at tabe sig :D

Elsker alle tossede ting folk gør for vægttab :D

Der var en historie for mange år siden om, at koldt vand skulle fremkalde kræft. Denne teori er dog afvist mange gange.

Grin du bare, den er nu god nok.. Lidt fra div. på nettet :

Det nemme - At opvarme 1 gram vand 1 grad kræver 1 cal. (pr. definition).

Hvis du spiser isterninger giver det en del mere. Så vidt jeg husker kræver 1 gram is 80 cal. for at smeltes.

Et køligt glas vand på på 5 C og indeholdende 2,5 dl giver et ekstra energiforbrug på 250*32 cal = 8.000 cal = 8 kcal. = ca 1 g fedt.

Så hvis du gør det om morgenen inden et måltid, kan kroppen kun tage for dine depoter. Det er ikke meget, men lidt her og lidt der hjælper.
Du forbrænder jo også en del ved at hoppe i vandet om vinteren, ved at bruge kroppens forsvars mekanisme til at varme kroppens legemer op igen.
Bedal
+++ MZ Pro Stalker +++
+++ MZ Pro Stalker +++

Postby MøffelBøffel86 » Aug 8th, '11, 01:54

Jeg bliver ved med at grine.

http://www.healthierweight.co.uk/resear ... s-it-true/

"Results: Energy expenditure did not increase after drinking either distilled water or 0.9% saline. Drinking the 7% sugar solution significantly increased energy expenditure as expected with any carbohydrate intake. Drinking water that had been cooled to 3 C caused a small increase in energy expenditure of 4.5% over 60 min."

wow 4,5 %! Sheit det må give mindst 20 kcal dagligt, såfremt jeg kan holde det kørende i 24 timer :D
Baaaah sagt der penguin!
MøffelBøffel86
Progress to next rank:
92%

Postby Bedal » Aug 8th, '11, 07:39

I det eksempel du selv kommer med er det 80 kcal for 2000 kcal.
Det er da mere end jeg selv regnede med.
Bedal
+++ MZ Pro Stalker +++
+++ MZ Pro Stalker +++

Postby JeppN » Aug 8th, '11, 08:27

Hisoka wrote:

Det er simpelthen bare fordi der er 0 kalorier..
JeppN
Din vægt: 25kg
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
6%

Postby Betteskid » Apr 8th, '12, 17:29

Nu er det så ubetydeligt lidt energi kroppen bruger på at barme vandet op, at det kun er ved yderst høje præstationer at det har nogen betydning. Så stil du bare vanddunken i køleskabet igen derhjemme. Er ganske sikker på du stadig vil ku løfte dine 20kg i bænk ligegodt af den grund. Men hvis du skal udbor løbe en 500 meters maraton ku det godt være du lige sku pisse i flasken inden, så den får den rette kropstemperatur;)
Højde 184
Vægt 96+kg
Mål 1xx+kg

En verden af dybe psykedeliske undertoner_______/
Betteskid
Progress to next rank:
30%

Postby Peter Pedal » Mar 18th, '13, 15:49

Den er go nok.
Hvo intet satses intet vindes!
Peter Pedal
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
0%

Postby Dryade » Apr 18th, '13, 21:15

Det er kun hvis du drikker rigtig meget. Feks. Hvis du er i lande som Egypten, hvor vi snakker 40 grader+, hvor du i gennemsnit drikker 6 L vand kan det medfører en forkølelse, men så er det vidst heller ikke værre. Ifølge Guiden fra startours. :D
Dryade
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
92%

Return to Myter