!!!! Information !!!! |
---|
MuscleZone er ONLINE OBS: Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde! - Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren... - The Staff |
bmw-freak wrote:Ritalin og effe er meget lig hinanden så jo de vil have nogenlunde samme effekt på dig.
snuden wrote:Hvis man har damp ( adhd ) virker reatalin modsat..
Mange folk som har damp.. tager speed og effer for at gøre dem mere rolige, hvis deres læge ikke vil give dem reatalin..
Har selv oplevet en med damp der tog speed.. fuck det var godt han var jo til at være sammen med....
Zakki.. hvor meget reatalin for du om dagen.. dose pr gang og gange om dagen???
Marc P wrote:Eca stack som 17 årig. Er det for tidligt eller går det lige med røven i vand skorpen??
Cut starter imorgen og ved at jeg bliver røv træt så snart jeg skruer ned for carps...
zakki wrote:snuden wrote:Hvis man har damp ( adhd ) virker reatalin modsat..
Mange folk som har damp.. tager speed og effer for at gøre dem mere rolige, hvis deres læge ikke vil give dem reatalin..
Har selv oplevet en med damp der tog speed.. fuck det var godt han var jo til at være sammen med....
Jah den er lidt mere indviklet får
10mg ritalin morgen + 40 mg ritalin UNO
så får jeg 40mg ritalin UNO midag og aften også plus jeg har 2 x 10mg ritalin som pe (hvis jeg har brug for det)
Så jeg får lidt hehe
C_p wrote:zakki wrote:snuden wrote:Hvis man har damp ( adhd ) virker reatalin modsat..
Jah den er lidt mere indviklet får
10mg ritalin morgen + 40 mg ritalin UNO
så får jeg 40mg ritalin UNO midag og aften også plus jeg har 2 x 10mg ritalin som pe (hvis jeg har brug for det)
Så jeg får lidt hehe
Hvordan reagere du på koffein ?
Nimix wrote:Da aspirin er udgået er det næsten ikke til at opdrive, i hverfald ikke de steder jeg har været.
Hvor skaffer i det fra?
KGADU wrote:hvorfor har det en effekt at spise smertestillende piller samtidig???
KGADU wrote:Jamen smertestillende plejer da at være
sløvende?
det kan da ikke være positivt?
zakki wrote:Hey drenge, nu sider jeg og læser lidt om Ephedrin, har aldrig brugt det da jeg har haft nemmere afgang til alt muligt andet.
Har dog et spørgsmål som måske nogen af jer kan svare på, hvis man lider af en svær ADHD vil Ephedrin så have modsat effekt? som det ses med amfetamin ?
Jeg får selv Ritalin flere gange om dagen for at kunne magte bare lidt i hovedet hvis jeg tager for meget af det sider jeg jo næsten og er ved at falde i søvn.
Vil jeg ikke bare blive træt af at indtage Ephedrin i stedet for at få energi af det ?
Håber nogen af de kloge måske sider med et svar?
God jul til alle her fra..
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest