!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

hej muslezone ny begynder, hvad gør jeg?

Sig hej, fortæl om dig selv og dine ambitioner og mål

hej muslezone ny begynder, hvad gør jeg?

Postby flødekartofler » Dec 24th, '18, 08:35

hej til jer på den anden side,,
jeg er ny

lidt specs.

28 midtjyde
180
74 - 76
16-18%

træning,
calisthenics
styrke
lidt bulk når vi snakker arme
5-6 dage i ugen alt efter hvad jeg kan mærke af behov.

'

sagen er jeg vil prøve at få noget mere masse på samt mere styrke.
har trænet on/off sidden jeg var 15. 13 år idag.
men nu vil jeg så prøve en begynder kur. og har hørt på folk som siger det ikke dur da jeg træner calisthenics og løber ud over min styrketræning - kan det være rigtigt?
Men hvis nu vil siger at jeg godt kan tage noget alligevel -
hvad skal jeg så tage
hvor langtid skal kuren vare
dit og dat ?

jeg henvender mig her da jeg søger hjælp af kloge mennesker.
flødekartofler
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
2%

Re: hej muslezone ny begynder, hvad gør jeg?

Postby TriHard » Dec 25th, '18, 13:51

Svar på mange af dine spørgsmål, kan du finde ved at læse sticky posts i de forskellige rum. Derudover brug søgefunktionen.

Jeg vil personligt sige - Læs en masse om kost, muskelopbygning, hvordan steroider virker, OG ISÆR OM PCT!!, før du overhovedet overvejer at starte. Derudover skal til kost spille max, inden du starter, det kan tage lidt tid at vænne sig til.

Jeg vil godt mene du kan bruge krudt, selvom du løber osv. Bare vær opmærksom på din kost, herunder især dit kalorie og protein indtag. Det med du ikke kan gaine, hvis du løber er en myte.. Men vil dog anbefale, at du holder alt andet end styrketræning på et minimun(1-2 gange om ugen max), mens du på kur - Så kan du Cutte når din kur er færdig.

Du kan finde eksempler på begynder kure på dette forum under "Anabole steroider", som jeg også vil anbefale.. Ift. PCT, så finder du også et godt eksempel på dette i BANNEDs tråd under "Post Cycle Therapy"

Men først og fremmest, LÆS LÆS LÆS! Der er meget viden, som du skal have før du kaster dig ud i selvmedicinering af et kraftfuldt medikament. Der er bivirkninger, risiko for at udvikle knuder osv. Det ikke for sjov og du kan komme seriøst galt afsted, hvis du ikke har nok viden om det. Derudover risikerer du også ikke få en skid ud af det, hvis du gør det forkert..

God læselyst!
TriHard
Din vægt: 1.25kg
Din vægt: 1.25kg
Progress to next rank:
62%

Re: hej muslezone ny begynder, hvad gør jeg?

Postby flødekartofler » Dec 26th, '18, 11:54

1000 tak for nogle gode svar trihard.

kosten er der styr på og ligger i kalorie overskud.
Det ikke fordi der ikke er fremgang i processen.
mangler bare lige det sidste

men lyder fornuftig at træne mindre cardio mens jeg er på kur også begynde igen bagefter når jeg er færdig med at bulke.
flødekartofler
Progress to next rank:
2%

Return to Introducer dig selv!