!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Ny bruger

Sig hej, fortæl om dig selv og dine ambitioner og mål

Ny bruger

Postby NKxx » Jun 2nd, '19, 19:41

Hej venner,

Jeg er 26 år gammel, jeg er fuld i gang med at træne styrketræning, men protien, vitaminer,bcaa, kreatin, fiskeolie samt med bars og prøver og spise sund. ved siden af køre jeg 40mg anvar og 1 ml test hver 3 dag. jeg har et mål med hvordan jeg ser ud . i dag er jeg meget spinkel.. har i et godt råd til kur nr.2 som jeg skal i gang med lige efter..

ser sådan ud i dag
http://tinypic.com/r/2gumigy/9

vil se sådan ud
http://tinypic.com/r/j64inp/9
Attachments
vil se sådan ud.jpg
vil se sådan ud.jpg (222.6 KiB) Viewed 106 times
NKxx
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
6.1%

Re: Ny bruger

Postby Monion » Jun 3rd, '19, 10:01

Vær lidt søde ved ham drenge
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby TriHard » Jun 3rd, '19, 11:39

Monion wrote:Vær lidt søde ved ham drenge

Vi da altid søde?? :twisted: :twisted:

Velkommen til knægt!

På den positive side, så har du et specifikt mål... Så det er der da :) Om det er realistisk, ved jeg ikke.. Det afhænger vel af hvor god du er til, at holde fast i en bestemt livsstil, som ikke er særlig sjov meget af tiden... Samtidig spiller dine gener også ind.. Umiddelbart ligner det på dit billede, at du har en flot krop som udgangspunkt.. Altså god højde osv.. Så muligheden er der helt sikkert! Men husk på, det måske 0.1% som opnår en krop som på det billede du ønsker at ligne..

Men før vi kan hjælpe dig, ift. roids mv. Så skal der flere oplysninger til...
Du siger du kører ana og test.. Gør du det nu? og i hvor lang tid har du kørt? Hvad planlægger du som pct? (ps. til en anden gang, skriv mg i stedet for ml)

Du siger du PRØVER at spise sundt.. Sundt er relativt i min verden.. Jeg synes jeg lever sundt, selvom jeg kun spiser frugt og grøntsager når jeg cutter.. Hvis jeg vil vokse, som du tydeligvis også vil, så handler det bare om masser af protein(2.5g pr kilo kropsvægt), sunde fedt kilder(fisk, nødder, osv.) og gode kulhydrater.. Jeg tæller kalorier, så jeg er sikker på jeg får nok at spise, altså minimum +5-700 ift. mit ligevægtsindtag... Begynd på dette, hvis du vil tage dette seriøst..

Mit bedste råd til dig er LÆS, LÆS og så LÆS lidt mere..! Herinde, google, whereever! om kost, træning og roids - I den rækkefølge, da det er kost og træning som giver over 90% ift. muskelopbygning.. roids kan med lidt god vilje give de sidste 5-6%, da jeg ikke har søvn og restituering på...

Når du har læst en masse, så læs lidt mere.. Derefter kan du skrive i rummet "Anabole steroider" hvad du har tænkt dig, så kan vi andre give råd ud fra det...

Held og lykke !
TriHard
Din vægt: 10kg
Progress to next rank:
14%

Postby NKxx » Jun 4th, '19, 19:34

tak for jeres råd :-)

jeg køre anvar idag 4 om dagen. Jeg har kørt 10ml (10.000mg)test og nu køre jeg tren hver 3 dag 1 ml (1000).

jeg spiser sundt i dag. men, det kunne være bedre...

jeg har fået at vide at jeg skulle køre 100 ml cut stack + 5*10mg anvar. 1 ml + 50mg anvar om dagen. er det fint?
NKxx
Progress to next rank:
6.1%

Postby Ceasar » Jun 5th, '19, 15:13

NKxx wrote:tak for jeres råd :-)

jeg køre anvar idag 4 om dagen. Jeg har kørt 10ml (10.000mg)test og nu køre jeg tren hver 3 dag 1 ml (1000).

jeg spiser sundt i dag. men, det kunne være bedre...

jeg har fået at vide at jeg skulle køre 100 ml cut stack + 5*10mg anvar. 1 ml + 50mg anvar om dagen. er det fint?

jeg køre anvar idag 4 om dagen

Du snakker om antal. Vi vil gerne kende mængden af 1 antal anavar pille. (2.5mg, 5mg osv.)

Jeg har kørt 10ml (10.000mg)test og nu køre jeg tren hver 3 dag 1 ml (1000).

Så dit testosteron er på 1000mg per mL og din trenbolon på det samme? Er du nu helt sikker på det? :|

1 ml + 50mg anvar om dagen. er det fint?

Nej, personen som har sagt det til dig er enten din dealer eller fuldstændig idiot.
Det vil samlet give (50mg Trenbolone * 7 dage) + (50mg Masteron * 7 dage) + (50mg Test p * 7 dage) = 150mg Krudt * 7 dage = 1,050g krudt på en uge.
Heraf 350mg Trenbolone, som du ikke skal lege med før du bliver mere erfaren.

Manden på billedet bliver du kun, hvis du er genetisk anlagt til det. Selv ikke med disse fire nedre egenskaber vil det være muligt for alle, at komme derop. :) For ikke at snakke om, at det meget muligt kan lægge et arbejde på 8+ år.
* Erfaren med krudt.
* Erfaren med træning.
* Erfaren med kost.
* Erfaren med disiplin (Heraf 9 timers søvn, pauser, selve bedømme træning)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
14.7%

Postby TriHard » Jun 6th, '19, 12:48

Ceasar wrote:Manden på billedet bliver du kun, hvis du er genetisk anlagt til det. Selv ikke med disse fire nedre egenskaber vil det være muligt for alle, at komme derop. :) For ikke at snakke om, at det meget muligt kan lægge et arbejde på 8+ år.
* Erfaren med krudt.
* Erfaren med træning.
* Erfaren med kost.

Sjovt vi nævner præcis de samme ting, bare formuleret lidt anderledes :) Men vil du ikke give mig ret i, at det bedre han har et præcist mål, som kan holde ham i ilden, ift. ikke have noget han stræber efter? Så det sekundært, om det er realistisk eller ej rent faktuelt, så længe han selv tror på det...

@OP
Det aaaalt for høje dosis ift. din anden kur.. og det lyder ikke til du har kørt pct fra din første, men kører "bridge" på ana frem til næste kur. Ingen af disse ting vil jeg anbefale... Du burde have kørt pct, ventet 3-6 måneder efter endt pct, før du starter ny kur... Du fucker dig selv i det lange løb knægt..

Du vil få næsten lige så meget ud af den halve dosis og fuck ana, det er spild af penge IMO.. Hold dig til max 2 forskellige præparater og få 100% styr op din pct... Læs nu for fanden og sæt dig ind i tingene før du leger med meget indgribende medicin.. Det er ikke legetøj det her og du kan fucke dig selv up, hvis du ikke har styr på havd du laver!!!!
TriHard
Progress to next rank:
14%

Postby Ceasar » Jun 6th, '19, 14:39

TriHard wrote:
Ceasar wrote:Manden på billedet bliver du kun, hvis du er genetisk anlagt til det. Selv ikke med disse fire nedre egenskaber vil det være muligt for alle, at komme derop. :) For ikke at snakke om, at det meget muligt kan lægge et arbejde på 8+ år.
* Erfaren med krudt.
* Erfaren med træning.
* Erfaren med kost.

Sjovt vi nævner præcis de samme ting, bare formuleret lidt anderledes :) Men vil du ikke give mig ret i, at det bedre han har et præcist mål, som kan holde ham i ilden, ift. ikke have noget han stræber efter? Så det sekundært, om det er realistisk eller ej rent faktuelt, så længe han selv tror på det...

@OP
Det aaaalt for høje dosis ift. din anden kur.. og det lyder ikke til du har kørt pct fra din første, men kører "bridge" på ana frem til næste kur. Ingen af disse ting vil jeg anbefale... Du burde have kørt pct, ventet 3-6 måneder efter endt pct, før du starter ny kur... Du fucker dig selv i det lange løb knægt..

Du vil få næsten lige så meget ud af den halve dosis og fuck ana, det er spild af penge IMO.. Hold dig til max 2 forskellige præparater og få 100% styr op din pct... Læs nu for fanden og sæt dig ind i tingene før du leger med meget indgribende medicin.. Det er ikke legetøj det her og du kan fucke dig selv up, hvis du ikke har styr på havd du laver!!!!

Jojo, det virker bare som om, at OP ikke har et realistisk forhold til træning eller krudt. :)
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
14.7%

Postby NKxx » Jun 6th, '19, 16:37

jeg er køre pct om lidt..

hvad kunne være en god ide og køre i anden omgang. vil i ikke være flink og forklare det pædagogisk.. hvor mange Ml skal man køre i det forskellige osv??
NKxx
Progress to next rank:
6.1%

Postby TriHard » Jun 7th, '19, 12:28

NKxx wrote:jeg er køre pct om lidt..

hvad kunne være en god ide og køre i anden omgang. vil i ikke være flink og forklare det pædagogisk.. hvor mange Ml skal man køre i det forskellige osv??

Godt at høre med PCT! Hvad består den af?

Normalt ville jeg ikke gide anbefale en nybegynder som dig noget - Da du ved at bruge 5 min. vil kunne finde svar på dit spørgsmål via søgefunktionen eller bare kigge i de andre opslag i dette rum... Men nu da du selv efterspørger en pædagogisk forklaring, så forstår jeg at du har særlige udfordringer og skal have lidt ekstra hjælp fra en voksen...

Jamen jeg ville personligt anbefale at du kører test e only - De første par kure er andet ikke nødvendigt..
1-7 350mg EW - Så du kan skyde 150 E3D, for at få stabile blodværdier.
8-14 500mg EW - 215mg E3D
1-14 12.5mg Aromasin E3D

Pct: Følg Banneds anbefalinger i hans sticky opslag i PCT rummet. OBS på at starte 14 dage efter sidste stik.

Men forhelvede.. Læs nu lidt mere om kost og træning før du starter igen.. Hvis det ikke fungerer optimalt, så er det spild af tid og penge og du kan gøre mere skade end gavn....
TriHard
Progress to next rank:
14%

Postby NKxx » Jun 8th, '19, 12:06

Mad er der styre på..
pct, der vil jeg køre 2*5000ui over 2 gange 14 dage. så vil jeg køre Noveldex færdig også har jeg fået købt pct assist fra usalabz..

1-14 12.5mg Aromasin E3D

JEG forstår slet ikke det du skriver der chamå.. jeg kan heller ikke finde PCT rummet
NKxx
Progress to next rank:
6.1%

Postby Monion » Jun 8th, '19, 12:17

Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby TriHard » Jun 11th, '19, 08:50

NKxx wrote:Mad er der styre på..
pct, der vil jeg køre 2*5000ui over 2 gange 14 dage. så vil jeg køre Noveldex færdig også har jeg fået købt pct assist fra usalabz..

1-14 12.5mg Aromasin E3D

JEG forstår slet ikke det du skriver der chamå.. jeg kan heller ikke finde PCT rummet

ED = Every day
EOD = Every Other day
E3D = Every third day
etc...

Der er som regel 250mg pr ml i test E.. Nogle gange mere.. Så kan du selv regne ud, hvor mange ml du skal bruge, for at skyde 150mg og 215mg :) Hvis du får i ampuller af 1ml, så kan du preloade nogle pumper og gemme dem i en plasticpose i dit køleskab eller bare i skuffen med dit andet gear.
TriHard
Progress to next rank:
14%

Return to Introducer dig selv!