!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Usundt liv - Fresh Start

Sig hej, fortæl om dig selv og dine ambitioner og mål

Usundt liv - Fresh Start

Postby Jes2020 » Aug 27th, '19, 11:11

Hola Amigos,

Efter at have levet usundt i en del år, er det tid til en turn-around. Det sidste halve år har jeg brugt på at komme "tilbage til start" og jeg er nu klar til bygge en ny sublim form op, der skal holde livet ud.

Jeg er her for at få generelt info om PED og håber, at kunne finde en privat vejleder der kan hjælpe med lettere personlig rådgivning.

Jeg træner ca. 7-10 timer pr. uge. fordelt på 50% cardio, 25% styrke og 25% styrke&cardio.

Udgangspunkt i dag:
75Kg, 178CM, Fedt % ca. 20%-21%. FTP 2,7 w/kg.

Mål:
Stærk gymnastik krop, 10 chin-ups i god form, cardio performe FTP 4 w/kg. De store øvelser i god form, mindst med min egen vægt, som jeg forventer lander omkring 71-72kg normal og 69 kg i høj sæson perioder for cardio (marathon/trail/climbing)

Alle råd velkomne :)
Jes2020
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
2%

Re: Usundt liv - Fresh Start

Postby Monion » Aug 27th, '19, 11:27

Velkommen til

Jeg har valgt at godkende dit opslag, selvom jeg godt kan se hvad det er du antyder - så tag det som en løftet pegefinger, ellers ryger du ud på røv og albuer
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Jes2020 » Aug 27th, '19, 14:12

Monion wrote:Velkommen til

Jeg har valgt at godkende dit opslag, selvom jeg godt kan se hvad det er du antyder - så tag det som en løftet pegefinger, ellers ryger du ud på røv og albuer

Monion - tak for velkomst. Mit opslag skal læses helt bogstavligt. Jeg antyder ikke noget. Jeg har en travl hverdag de kan gøre det svært researche på alt materiale ift. PED, jeg håbede at kunne få noget effektiv vejledning hos på MZ :)
Jes2020
Progress to next rank:
2%

Postby Monion » Aug 27th, '19, 16:58

Jes2020 wrote:
Monion wrote:Velkommen til

Monion - tak for velkomst. Mit opslag skal læses helt bogstavligt. Jeg antyder ikke noget. Jeg har en travl hverdag de kan gøre det svært researche på alt materiale ift. PED, jeg håbede at kunne få noget effektiv vejledning hos på MZ :)

Godt nok

Jeg har bare set så mange typer der forsøger at omgå reglerne på siden.
Så du får ingen privat vejleder eller personlig rådgivning, men du kan få al den anonyme hjælp du ønsker, så længe du viser noget initiativ til selv at blive klogere :)
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Return to Introducer dig selv!