!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Ny gut på 28 med trang til mere

Sig hej, fortæl om dig selv og dine ambitioner og mål

Ny gut på 28 med trang til mere

Postby Llljtrans » Feb 12th, '20, 21:49

Hej alle sammen. Håber i vil tage godt imod mig.
Jeg er en gut på 28 med fast kæreste og 2 vidunderlige drenge!

Både kæresten og jeg træner. Jeg selv har trænet de sidste 5 år ca 4-5 gange i ugen.

Alt startede da det for 5 år siden gik op for mig at jeg simpelthen var blevet fed og doven. Havde intet overskud og var begyndt at snerre af mine ellers pragtfulde drenge og kæreste.

Da det gik op for mig blev jeg sur, ked af det og det endte ud i en depression! En depression jeg kæmpede med i 2 år men heldigvis er ude af nu!

Jeg vejede 97 kg, havde en fedtprocent på 27, spise usundt, drak 3 liter sodavand om dagen og sov utrolig ustabilt.

Idag 5 år efter vejer jeg 83, har en fedtprocent på 12, spiser sundt, har et fantastisk liv og har et stort overskud til sjov med familie og venner.

Jeg er her på forummet for at bygge ny viden på min portefølje, og søge råd om hvor, hvordan og hvorledes jeg måske selv kan gøre brug af jeres uanede viden og erfaringer.

Håber i vil tage godt imod mig! :D
Llljtrans
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
2%

Re: Ny gut på 28 med trang til mere

Postby Undertaker! » Feb 13th, '20, 08:26

Velkommen til. Vi er ikke så mange herinde, men vi er trofaste.

Godt og høre du har fået styr på livet, især i betragning af du har familie og tage dig af. Vi er nok nogle stykker herinde der faktisk kan relatere lidt til din historie.

Godt gået, træning og sund kost er i min verden det bedste man kan gøre for ens sind og velvære.

;)

Alle burde lytte til dette BEAST af en anden verden. David Goggins.

https://www.youtube.com/watch?v=oIrT1eHs1b0
Vil man vinde, må man snyde !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
30.7%

Postby TriHard » Feb 13th, '20, 10:38

Velkommen til - Et god start vil være hvis du læste de sticky posts i de forskellige rum - Så vil du have en nogenlunde basisviden :)
TriHard
Din vægt: 40kg
Progress to next rank:
84%

Postby Llljtrans » Feb 13th, '20, 23:03

Tak gutter.

Jeg er skam i fuld krig med alle de spændende indlæg her på siden. Det er lærerig læsning.

Jeg beder ikke om deciderede links eller noget, men det ville da være rart om man kunne få en smule hjælp i en helt ny verden som i forvejen er temmelig overvældende i forvejen med alle de forskellige udtryk i bruger (har været i gennem ordbogen her på siden MANGE GANGE) her på siden.

Jeg syntes selv jeg har temmelig godt styr på mit træningsprogram og min kost. Jeg holder vægten på et temmelig stabilit niveau, svinger max 500 g.

Jeg har studeret en del idræt på skole og studier og føler mig ret sikker i kost og trænings samt planlægning heraf så det er ikke her mine evner svigter, nej det er først når det kommer til hvad jeg skal, hvornår jeg skal og hvad jeg præcist skal tage for at opnå større, hurtigere og bedre vækst i min muskelmasse.

Jeg er nok en af de personer der lader eksperterne fortælle mig hvad jeg skal og hvor meget jeg skal på det her punkt. Jeg tænker lidt at de som har gjort i krudt selv kan give bedre råd til en, end en der aldrig selv har prøvet det.

Og så skal det siges at jeg langt hellere vil gøre det som har virket for folk frem for at prøve ting af på mig selv som ingen før har prøvet eller lykkedes med. Håber i forstår folkens.

God aften derude.

[Jeg har rettet dit opslag til, du bør læse reglerne da du ikke finder den slags hjælp her på siden.]
//Monion
Llljtrans
Progress to next rank:
2%

Postby TriHard » Feb 14th, '20, 13:03

Der er en ret generel konsensus om, at første kur skal være test E 250mg EW(every week) læs mere om begynder cycles her: viewtopic.php?f=18&t=230

Injection guide: viewtopic.php?f=18&t=156

Og det vigtigste - Pct: viewtopic.php?f=19&t=18

Når du kan disse 3 udenad. Så kan du overveje at spørge det største brød i dit center, om han kan hooke dig up..
TriHard
Progress to next rank:
84%

Return to Introducer dig selv!