!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Ny herinde

Sig hej, fortæl om dig selv og dine ambitioner og mål

Ny herinde

Postby Sebastian666 » Feb 29th, '20, 14:10

Hej gutter. Jeg er ny her. Jeg er 24 år, har trænet i 3 år. Vejer lige nu 75kg og er 167 med ca10% bf. Jeg har godt 6 Kure under bæltet og ca taget 31kg siden start på det højeste jeg har været. Gik fra 50kg til 60kg naturligt det første år og fik de sidste 20kg da jeg efter første år gik på krudt. Jeg har ambitioner og at komme på scenen når formen er. Køre blast and cruise og har gjort siden start. Har fået de børn jeg skal have, så ser ingen grund til at blive natty igen. Cruise dose for mig er 125-250mg/w efter behov. Jeg er dedikeret og forventer gode konstruktive dialoger :-)
Sebastian666
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
81.6%

Re: Ny herinde

Postby bmw-freak » Feb 29th, '20, 17:39

Sebastian666 wrote:Hej gutter. Jeg er ny her. Jeg er 24 år, har trænet i 3 år. Vejer lige nu 75kg og er 167 med ca10% bf. Jeg har godt 6 Kure under bæltet og ca taget 31kg siden start på det højeste jeg har været. Gik fra 50kg til 60kg naturligt det første år og fik de sidste 20kg da jeg efter første år gik på krudt. Jeg har ambitioner og at komme på scenen når formen er. Køre blast and cruise og har gjort siden start. Har fået de børn jeg skal have, så ser ingen grund til at blive natty igen. Cruise dose for mig er 125-250mg/w efter behov. Jeg er dedikeret og forventer gode konstruktive dialoger :-)

76kg ? lyder ikke af meget med 6 kure eller er der noget jeg har misforstået ? kan du smide nogle billeder op ?
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Sebastian666 » Feb 29th, '20, 18:14

Det er min nuværende vægt. Var på 81 for en måneds tid siden. Men går og små cutter lidt så røg lidt ned. Men de 6 Kure har været over 2 år. Ca 8 uger af gangen med 8 uger cruise imellem. Men husk nu, krudt får ingen til at eksplodere. Mange der ikke ved så meget om det tror alle der er på krudt ligner Jay cuttler. Gav godt 20kg. Alle mine billeder er åbenbart for store til upload?
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby bmw-freak » Mar 1st, '20, 12:58

Sebastian666 wrote:Det er min nuværende vægt. Var på 81 for en måneds tid siden. Men går og små cutter lidt så røg lidt ned. Men de 6 Kure har været over 2 år. Ca 8 uger af gangen med 8 uger cruise imellem. Men husk nu, krudt får ingen til at eksplodere. Mange der ikke ved så meget om det tror alle der er på krudt ligner Jay cuttler. Gav godt 20kg. Alle mine billeder er åbenbart for store til upload?

Haha med godt 20år i miljøet har jeg en ok ide om hvad krudt kan ;)
Hvis dine billeder er for "store" skal du reformatere dem til et andet format eks jpg/jpeg det sker ofte med billeder i meget høj kvalitet. Kan ikke lave en oversigt over dine kure og doser ? vil gerne se din tilgang til hele projektet.
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Sebastian666 » Mar 1st, '20, 13:56

Jeg ser lige om jeg kan skære dem lidt ned, skal bare lige regne ud hvordan man gør på iphone. Men kurene kan da godt få. Jeg er ikke sikker på det er 100% fordi der er jo gået lidt. Men det har nok været noget i stil med:
Kur 1: sust 500/w npp 300/w 10 uger
Kur 2: test 500 deca 500 oxy 50mg ed
Kur 3: sust 500 deca 500 dbol 50mg ed
Kur 4: test 500 tren e 500
Kur 5: tren a 550 test e 250 oxy 75mg ed
Kur 6: test e 750 eq 750

Begynder på høj tren lav test igen næste uge her efter 10 ugers cruise med henblik på cut
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby bmw-freak » Mar 1st, '20, 19:34

Sebastian666 wrote:Jeg ser lige om jeg kan skære dem lidt ned, skal bare lige regne ud hvordan man gør på iphone. Men kurene kan da godt få. Jeg er ikke sikker på det er 100% fordi der er jo gået lidt. Men det har nok været noget i stil med:
Kur 1: sust 500/w npp 300/w 10 uger
Kur 2: test 500 deca 500 oxy 50mg ed
Kur 3: sust 500 deca 500 dbol 50mg ed
Kur 4: test 500 tren e 500
Kur 5: tren a 550 test e 250 oxy 75mg ed
Kur 6: test e 750 eq 750

Begynder på høj tren lav test igen næste uge her efter 10 ugers cruise med henblik på cut

Okay, du har gudskelov ikke kørt totalt syge doser, men det lyder voldsomt at du med dit kalorie indtag ikke har taget mere reel masse på, har en kammerat der clean og meget aktiv, han er runderingsvagt og går derfor små 20.000 skridt om natten 3-4 gange om ugen, han træner bodybuilding 4-6 gange om ugen og løber 3 gange om ugen 5km af gangen, han kan ikke engang kværne 5k kalorier. Hvis jeg var dig ville jeg droppe krudt du ender med at krudte dig selv ihjel for at få bare lidt størrelse.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Sebastian666 » Mar 1st, '20, 22:35

Jeg er jo nok uanset hvad nødt til at holde mig på cruise hvis jeg vælger at tage mindre krudt da min test efter 2 år nok er godt fucket. Jeg ved godt mere ikke altid er bedre derfor jeg ikke har gået højere op i doser. Det kniber også lidt med at få 5000 kalorier ned hver dag, også derfor jeg cutter istedet nu.. så bulker jeg op igen og gainer forhåbenligt noget mere masse.
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby Sebastian666 » Mar 1st, '20, 22:50

Det burde nok også nævnes at jeg har CMT syndrom som er en nerve sygdom der påvirker muskelfunktionen er større og mindre grad. Jeg er ikke så hårdt ramt, men iforhold til bb ved jeg ikke om der begrænser en lidt i at komme ud over det “normale”.. ikke noget jeg har ville lade mig begrænse af ihvertfald
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Postby bmw-freak » Mar 2nd, '20, 15:46

Sebastian666 wrote:Det burde nok også nævnes at jeg har CMT syndrom som er en nerve sygdom der påvirker muskelfunktionen er større og mindre grad. Jeg er ikke så hårdt ramt, men iforhold til bb ved jeg ikke om der begrænser en lidt i at komme ud over det “normale”.. ikke noget jeg har ville lade mig begrænse af ihvertfald

Jeg tænker mere i forhold til dine gains og mængden af krudt du allerede har taget, du ender med at krudte dig selv i en voldsom tidlig grav.
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Sebastian666 » Mar 2nd, '20, 16:22

Jeg har nok heller ikke haft helt styr på kosten til at starte med så har nok spildt et par Kure på ikke at æde nok. Jeg ved godt det jo ikke er den sundeste livstil ligesom du nok selv ved, men jeg tager til lægen fra tid til anden og får tjekket blodtryk, levertal osv. Ryger heller ikke og den slags.. så går meget op i at være sund mens jeg gør det her. Her efter mit sommer cut skal jeg også holde en lille pause.
Sebastian666
Progress to next rank:
81.6%

Return to Introducer dig selv!