!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Ny herinde kunnw godt bruge noget vejledning mvh

Sig hej, fortæl om dig selv og dine ambitioner og mål

Ny herinde kunnw godt bruge noget vejledning mvh

Postby Signatur » May 17th, '20, 10:25

D8marts
Rexobol 35mg pr dag fra alpha pharma 50
Til d19 April
Test e fra magnus
D19 April 0.5ml
D23April 0.5ml
D27April 0.5ml
D2Maj 0.5ml
D7Maj 0.5ml
D12Maj 0.5ml

Har taget en halv 1mg anastrazole fra magnus pharmaceuticals for 4 dage siden

Da jeg kunne begynde at mærke lidt forskel i brystet, har altid haft en lille knude bag mine Nipples.

Den ene var faktisk næsten gået væk efter winstrol.

Men nu det som om de begge er kommet helt tilbage og at både mine nippels er blevet større. Og det er jeg Selvfølgelig ikke interesseret i.

Har købt pct

Tamoxifen 10mg 100 tablets fra Magnus
Clomid 50mg 50 tablets fra Magnus
Anastrazole 1mg 30 tablets

Magnyl 5000 i.u.
1ml fra Magnus

Får gode vitaminer hverdag, både Milk thistle og turmeric, kalk d vitamin og omega 3 1000mg, Longovital sport, creatin og amino

Samt 5 scoop ragnarok gainer med samlagt en liter mælk om dagen, spiser også ris og kylling hverdag og skyr og æg og avokado hverdag.
Samt en masse forskellige måltider. Hvor man lige er, så spiser 5 gange om dagen og træner hverdag, så meget som muligt... i disse tider

Føler ikke rigtig jeg tager på startede på 74 for 2 måneder siden på og vejer 76-77 nu

Er 188 høj så vil gerne veje 95
Har altid haft et problem
Med at ku tage på. Men føler først det nu testen begynder at virke, men vil ha styr på det, så Jeg ikke får store brystvorter det først idag jeg har bemærket der er blevet større..

Kan mærke det rammer psyken utrolig meget efter man er startet på test men føler godt jeg kan klare det...

Har altid haft en træls psyke..

Nogle der kan sætte det hele op ordenligt for mig og evt ka hjælpe mig..

Føler jeg har ret godt styr på det meste men har måske bare brug for råd. Og at se hvad andre tænker..
Signatur
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
0%

Return to Introducer dig selv!