!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Trænings coach?

Diskuter programmer, øvelser, metoder - del dine tips og tricks, og hvad der virker for dig! Kort sagt: Alt der omhandler træning!

Trænings coach?

Postby lwl » May 18th, '19, 21:46

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få helt styr på min træning, kost osv., så jeg har en skabelon og plan for hvordan jeg fremover skal gøre for at opnå mine mål. Jeg kunne godt tænke mig at få mere styr på hvilke øvelser der går godt sammen, hvordan jeg burde spise uden det bliver helt fanatisk så jeg kan få den krop/det look jeg gerne vil have. Jeg har kørt test e og nandrolon og jeg kan klart se og mærke en forskel. Men jeg vil gerne være forsigtig og vide mere om hvad jeg har med at gøre da jeg kender en del som bare har kørt hårdt på fra starten uden at have nogen som helst ide om hvad de lavede (især ifht div præparater og træning, og det lyder ikke så fedt) - og nu da jeg har fået lidt smag for det og har det godt med det, så vil jeg hellere lægge godt ud og generelt lære mere om hvordan det hele gøres optimalt

Hvordan ville i takle det her hvis i skulle komme bedst muligt fra start? Hvad koster det at have sådan en coach, og hvor finder man en?

Tak

- lewel
lwl
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
0%

Re: Trænings coach?

Postby TriHard » May 20th, '19, 09:10

Hej

Jeg kender en coach som kan vejlede både om kost, træning og krudt ;) - Men kender ikke reglerne for formidling af den slags informationer herinde?(@monion) Og jeg skal først høre ham jeg kender, om det er ok for ham, at jeg henviser dig til ham - Hvis du altså er interesseret?
Kan stå inde for, at han er en af de rigtig gode :)

Men før jeg gør noget, så skal jeg lige vide følgende:
- Er det vigtigt for dig, at det er muligt at mødes personligt med ham? eller er det ok med skype/mail/opkald/whatever - For hvis det skal være personligt, så skal jeg vide hvor i landet du befinder dig?

For at svare på dine spørgsmål:
Jeg takler det ved, at jeg læser, læser og så læser jeg lidt mere.. Om alt omkring træning, kost og krudt - Forums, undersøgelser, "Pro-råd" osv. osv. Men det individuelt, hvordan vi lærer - Så hvis du lærer bedst ved at have en personlig coach, så er det det, som du skal vælge :)

Priserne varierer enormt fra coach til coach.. Da jeg aldrig selv har brugt en, så ved jeg ikke hvordan prislejet er nu om dage..

Gætter på du kan finde en del gennem google.. Ellers er der ofte mulighed gennem de forskellige centre i dit lokalområde..
TriHard
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
14%

Postby pt-dgk1987 » May 20th, '19, 12:42

Jeg er selv personlig træner. men vil gerne have noget for tiden jeg bruger på det.. :)
pt-dgk1987
Progress to next rank:
4.1%

Postby Monion » May 20th, '19, 17:19

Husk nu på at kontakt deling ikke er tilladt
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby TriHard » May 21st, '19, 10:36

Monion wrote:Husk nu på at kontakt deling ikke er tilladt

Modtaget :shock:
TriHard
Progress to next rank:
14%

Postby PatterickB » Jun 23rd, '19, 16:21

fejl
PatterickB
Progress to next rank:
16.3%

Postby PatterickB » Jun 23rd, '19, 16:21

PatterickB wrote:
TriHard wrote:Hej
Jeg kender en coach som kan vejlede både om kost, træning og krudt ;) - Men kender ikke reglerne for formidling af den slags informationer herinde?(@monion) Og jeg skal først høre ham jeg kender, om det er ok for ham, at jeg henviser dig til ham - Hvis du altså er interesseret?
Kan stå inde for, at han er en af de rigtig gode :)

Hej Makker

Hvis reglerne ikke gælder over privat besked, kan du så ikke smide mig sådan en med navnet?
PatterickB
Progress to next rank:
16.3%

Postby Monion » Jun 23rd, '19, 20:32

Det er ikke muligt at sende beskeder, netop af den grund...
Monion
Moderator
Moderator

Postby TriHard » Jun 24th, '19, 08:59

Monion wrote:Det er ikke muligt at sende beskeder, netop af den grund...

Er det også imod reglerne, hvis jeg skriver navnet på hans virksomhed? - Det vil jo være en indirekte måde, at formidle kontakt oplysninger på, da det er en enkeltmands virksomhed... Men er det et smut hul i reglerne? :twisted:
TriHard
Progress to next rank:
14%

Postby Monion » Jun 24th, '19, 12:21

TriHard wrote:

Er det også imod reglerne, hvis jeg skriver navnet på hans virksomhed? - Det vil jo være en indirekte måde, at formidle kontakt oplysninger på, da det er en enkeltmands virksomhed... Men er det et smut hul i reglerne? :twisted:

Du kan prøve

Der er 8 brugere som har forladt siden i år, fordi de ikke forstår hvordan tingene hænger sammen.
Alternativet er at jeg lukker øjnene, så ser vi hvor længe der går før lortet bliver lukket af myndighederne

Når det er sagt, kan man godt finde anbefalinger som ligger år tilbage, men tingene har ændret sig med tiden, derfor bliver vi nødt til at følge trop.
Nogle er blevet redigeret ud mens andre har fået lov til at stå, da de selvom de er enkelt personer, har en solid virksomhed og er på alles læber.
Mens Brian nede fra centeret som laver et cvr. nummer og kalder sig for træner, ikke har samme vilkår - det er måske unfair, men sådan er det endt
Monion
Moderator
Moderator

Postby PatterickB » Jun 25th, '19, 08:40

Monion wrote:
TriHard wrote:

Du kan prøve

Der er 8 brugere som har forladt siden i år, fordi de ikke forstår hvordan tingene hænger sammen.
Alternativet er at jeg lukker øjnene, så ser vi hvor længe der går før lortet bliver lukket af myndighederne

Når det er sagt, kan man godt finde anbefalinger som ligger år tilbage, men tingene har ændret sig med tiden, derfor bliver vi nødt til at følge trop.
Nogle er blevet redigeret ud mens andre har fået lov til at stå, da de selvom de er enkelt personer, har en solid virksomhed og er på alles læber.
Mens Brian nede fra centeret som laver et cvr. nummer og kalder sig for træner, ikke har samme vilkår - det er måske unfair, men sådan er det endt

Do it @TriHard :evil: :evil: :evil:
PatterickB
Progress to next rank:
16.3%

Postby TriHard » Jun 25th, '19, 10:16

Monion wrote:
TriHard wrote:

Du kan prøve

Tak for dit grundige svar.

Jeg vil ikke gøre det, da det er en unødig provokation og jeg respekterer forumets regler og jer som opretholder dem. Er sådanset ligeglad med at blive banned, da jeg bare kan oprette en ny bruger jo.. Men vil ikke pisse på sidens regler og administratorer.
TriHard
Progress to next rank:
14%

Postby Monion » Jun 25th, '19, 10:17

TriHard wrote:Tak for dit grundige svar.

Jeg vil ikke gøre det, da det er en unødig provokation og jeg respekterer forumets regler og jer som opretholder dem. Er sådanset ligeglad med at blive banned, da jeg bare kan oprette en ny bruger jo.. Men vil ikke pisse på sidens regler og administratorer.

Det er helt okay :)

Nu er det sådan at jeg kan lave en blokade på din ip også ;)
Monion
Moderator
Moderator

Postby TriHard » Jun 27th, '19, 12:42

Monion wrote:Det er helt okay :)

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Jamen så kan jeg jo bare skifte internet udbyder, eller ringe til nuværende og købe en ny IP :b
TriHard
Progress to next rank:
14%

Postby Ceasar » Jun 27th, '19, 17:06

TriHard wrote:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Jamen så kan jeg jo bare skifte internet udbyder, eller ringe til nuværende og købe en ny IP :b

Den nemmere route ville nok være en VPN :D
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
32%

Postby Monion » Jun 27th, '19, 17:39

Ceasar wrote:
TriHard wrote:

Den nemmere route ville nok være en VPN :D

Selv det har jeg værktøjer til at håndtere ;)
Det vil være meget nemmere bare at holde sig til reglerne, så slipper jeg også for at sidde og hidse mig op :D
Monion
Moderator
Moderator

Return to Træning generelt