!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Cardio og igf lr3

Løb, cardio, kredsløbstræning - her bør din tråd smides

Cardio og igf lr3

Postby ism1753 » Mar 5th, '20, 20:17

Ved godt at det har været oppe mange gange ang krudt og cardio men men kan ik finde nogle steder skrevet ang igf og cardio.. Og da jeg er blevet ret vild med og bruge igf og har tænkt mig og gøre mig sommer klar med det i kuren men da bamsen lige nu er vinter tyk og er nødt til at hæve tiden på cardio kommer min tvivl om det nu er smart med høj igf i systemet.. Vis i kan hjælpe mig med og finde et sted jeg kan få viden fra så er det super.. På forhånd mange tak.. PS beklager vis der er stave fejl
ism1753
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
34.7%

Re: Cardio og igf lr3

Postby bmw-freak » Mar 7th, '20, 00:03

ism1753 wrote:Ved godt at det har været oppe mange gange ang krudt og cardio men men kan ik finde nogle steder skrevet ang igf og cardio.. Og da jeg er blevet ret vild med og bruge igf og har tænkt mig og gøre mig sommer klar med det i kuren men da bamsen lige nu er vinter tyk og er nødt til at hæve tiden på cardio kommer min tvivl om det nu er smart med høj igf i systemet.. Vis i kan hjælpe mig med og finde et sted jeg kan få viden fra så er det super.. På forhånd mange tak.. PS beklager vis der er stave fejl

Al hævning af IGF niveauet i kroppen rent systemisk kan øge risikoen for at hjertet vokser, dog kan hjertet trække sig sammen igen, nu skal det ikke lyde som om at du skyder lidt igf også har du et kæmpe hjerte sådan fungere det ikke det tager tid. Så hvis du begrænser tiden du bruger IGF sker der nok ikke alverden.
[inaktiv profil]
bmw-freak
Moderator
Moderator

Return to Motion og kondi