!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Mistanke om bivirkninger på tredje kur

Dine erfaringer er til gavn for andre!

Mistanke om bivirkninger på tredje kur

Postby Godegainz » Apr 5th, '19, 11:20

Hey guys. Jeg er forholdsvis ny herinde og ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med noget lignende.

Kører pt på min tredje kur som er:

1-16: 500 mg Test E EW
1-10: 250 mg EQ EW
10-16: 500 mg EQ EW
12-16: 30 mg D-BOL ED

Her på det sidste har jeg ofte fået kvalme og hovedpine, ydermere føler jeg at mit hjerte banker hurtigere og hårdere (jeg kan mærke mit hjerte pumper nærmest konstant).
Jeg tog til lægen (uden at fortælle om steroiderne) og fik en blodtryksmåler med hjem, jeg fik også taget et par blodprøver, og sat nogle dioder på kroppen (kan ikke huske hvad denne test hed, men pointen var at den skulle måle hjerterytme). Alle disse tests kom tilbage positive, dvs ingen problemer. Jeg føler dog stadig der er noget "off" i forhold til hvordan jeg har haft det på tidligere kure. Jeg er kun i 6 uge, så det kan være at det er en længereværende "test-flue" men det virker umiddelbart lidt usandsynligt.

Nu har jeg skrevet til min læge igen med henblik på at få en mere gennemgående undersøgelse af hjerte på en evt hjertemedicinsk afdelingen.

Jeg har 2 spørgsmål.
1: Er der nogen der har haft lignende symptomer og hvad gjorde i ved det?
2: Er det dumt at bestille den tid til en mere gennemgående hjerte test, da lægerne sandsynligvis vil kunne ligge 2 og 2 sammen, og regne ud jeg er på roids.

Kost og træning er der styr på, så dette burde ikke være problemet. (Første kur med EQ, så mistænker dette for at give mig denne "off" feeling). Har tidligere kørt test e og d-bol uden problemer.
Godegainz
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
4.1%

Re: Mistanke om bivirkninger på tredje kur

Postby Monion » Apr 5th, '19, 12:02

Godegainz wrote:Hey guys. Jeg er forholdsvis ny herinde og ville lige høre om der er nogen der har erfaringer med noget lignende.

Kører pt på min tredje kur som er:

1-16: 500 mg Test E EW
1-10: 250 mg EQ EW
10-16: 500 mg EQ EW
12-16: 30 mg D-BOL ED

Her på det sidste har jeg ofte fået kvalme og hovedpine, ydermere føler jeg at mit hjerte banker hurtigere og hårdere (jeg kan mærke mit hjerte pumper nærmest konstant).
Jeg tog til lægen (uden at fortælle om steroiderne) og fik en blodtryksmåler med hjem, jeg fik også taget et par blodprøver, og sat nogle dioder på kroppen (kan ikke huske hvad denne test hed, men pointen var at den skulle måle hjerterytme). Alle disse tests kom tilbage positive, dvs ingen problemer. Jeg føler dog stadig der er noget "off" i forhold til hvordan jeg har haft det på tidligere kure. Jeg er kun i 6 uge, så det kan være at det er en længereværende "test-flue" men det virker umiddelbart lidt usandsynligt.

Nu har jeg skrevet til min læge igen med henblik på at få en mere gennemgående undersøgelse af hjerte på en evt hjertemedicinsk afdelingen.

Jeg har 2 spørgsmål.
1: Er der nogen der har haft lignende symptomer og hvad gjorde i ved det?
2: Er det dumt at bestille den tid til en mere gennemgående hjerte test, da lægerne sandsynligvis vil kunne ligge 2 og 2 sammen, og regne ud jeg er på roids.

Kost og træning er der styr på, så dette burde ikke være problemet. (Første kur med EQ, så mistænker dette for at give mig denne "off" feeling). Har tidligere kørt test e og d-bol uden problemer.

Du kontakter din læge og afblæser din aftale, der er ingen grund til at man smider så mange penge efter en undersøgelse fordi du ikke er ærlig.
Det du oplever er ret almindeligt når man kører EQ, dog er din dose ret lav, men effekten er netop som du beskriver - nogle har det mere udtalt end andre

Du skal på apoteket og hente nogle hjertemagnyl, de fås i håndkøb
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Godegainz » Apr 6th, '19, 11:50

Det er modtaget, så som jeg hører dig sige det, skal jeg ikke være så bekymret da det er forholdsvis normale side-effects fra EQ'en, og hjerteundersøgelsen vil være over the top, da dette forekommer normalt med EQ under en cycle?

Tænker at min næste cycle skal være et andet compound, da det er lidt stramt at gå rundt med de her bivirkninger. Har du nogle forslag til hvilket jeg skal køre med i stedet, på næste kur altså.
Godegainz
Progress to next rank:
4.1%

Postby Monion » Apr 6th, '19, 13:37

Godegainz wrote:Det er modtaget, så som jeg hører dig sige det, skal jeg ikke være så bekymret da det er forholdsvis normale side-effects fra EQ'en, og hjerteundersøgelsen vil være over the top, da dette forekommer normalt med EQ under en cycle?

Tænker at min næste cycle skal være et andet compound, da det er lidt stramt at gå rundt med de her bivirkninger. Har du nogle forslag til hvilket jeg skal køre med i stedet, på næste kur altså.

Man skal aldrig sige aldrig, der kan altid være noget genetisk som kommer til udtryk nu du presser din krop, men hvis din EKG ikke viser nogle tegn, så syntes jeg det er for meget at gå hele turen igennem når du netop er på EQ.
Dog bider jeg mærke i at du kun skyder 250mg, normalt hedder det 600+ - men jeg har før oplevet folk har fået hele pakken af bivirkninger, selv med moderate doser - første gang jeg var på ramte de psykiske mig hårdere end forventet

Jeg syntes du skal genoverveje det, virkningen vil være minimal når du ikke får mere.
Hvis du vælger at stoppe, så hold dig til 12 uger på test så kan du se hvordan din krop reagerer i takt med at det forlader systemet
Til efteråret kan du så begynde at se på hvordan du vil køre det derfra, men hold fokus på hvad du laver og ikke hvad der skal ske ;)
Ellers ender det med et misbrug, fremfor et forbrug
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Godegainz » Apr 8th, '19, 16:24

Ok, for nu vælger jeg at fortsætte. Så må jeg se om det bliver til at leve med, det er trods alt "bare" hovedpine og kvalme. Ift. hjertemagnyl, hvor meget vil du foreslå at jeg tager pr dag? Og er der andre medikamenter jeg bør supplere med? Jeg havde også overvejet om man skulle stoppe EQ'en og skaffe et andet compound til denne kur, da jeg nødigt ville gå fra en højere dosis til en lavere. Det virker dog umiddelbart ikke helt smart, at begynde at supplere med noget andet midt kur :shock:

Btw mange tak for svar og rådgivning :D
Godegainz
Progress to next rank:
4.1%

Return to Skader og bivirkninger.