!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Nolva, ville I hæve doseringen ved gyno?

Dine erfaringer er til gavn for andre!

Nolva, ville I hæve doseringen ved gyno?

Postby MRB » May 7th, '19, 06:15

Kører en kur der lakker mod enden og har desværre fået lidt gyno. Test E/Deca.

Jeg har i 10 dage taget 60mg nolva om dagen og er nu gået ned til 40mg om dagen her for 2 dage siden. Jeg synes ikke der er sket noget nævneværdigt med størrelsen på knuden.

Mit spørgsmål lyder, nu da jeg allerede har taget nolva i små 2 uger med et par forskellige doseringer, vil det så være forsvarligt at hæve dosis til 80mg om dagen i 10 dage, som jeg burde have gjort fra starten i stedet for de 60mg jeg startede med i 10 dage og så derefter nedsætte til 60mg indtil den er reduceret væsentlig og efter det 40mg til jeg er tilfreds?
Jeg starter andet på PCT. Skal jeg medregne det nolva jeg tager i den forbindelse med det jeg tager for gyno?
MRB
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
28.6%

Re: Nolva, ville I hæve doseringen ved gyno?

Postby TriHard » May 7th, '19, 10:48

MRB wrote:Kører en kur der lakker mod enden og har desværre fået lidt gyno. Test E/Deca.

Jeg har i 10 dage taget 60mg nolva om dagen og er nu gået ned til 40mg om dagen her for 2 dage siden. Jeg synes ikke der er sket noget nævneværdigt med størrelsen på knuden.

Mit spørgsmål lyder, nu da jeg allerede har taget nolva i små 2 uger med et par forskellige doseringer, vil det så være forsvarligt at hæve dosis til 80mg om dagen i 10 dage, som jeg burde have gjort fra starten i stedet for de 60mg jeg startede med i 10 dage og så derefter nedsætte til 60mg indtil den er reduceret væsentlig og efter det 40mg til jeg er tilfreds?
Jeg starter andet på PCT. Skal jeg medregne det nolva jeg tager i den forbindelse med det jeg tager for gyno?

Hej

Det lyder da træls - Har du kørt AI under kuren? hvis ja, hvilken dosis og hvilket præparat?

Jeg ville anbefale dig at få fat på noget letro hurtigst muligt!! Følg denne guide: viewtopic.php?f=19&t=1733

Fortsæt med Nolva - 40mg ED til du er 1 uge inde i letro behandlingen og gå ned til 20mg til du er færdig med din pct.

Held og lykke
TriHard
Din vægt: 10kg
Din vægt: 10kg
Progress to next rank:
14%

Postby pt-dgk1987 » May 20th, '19, 12:44

Jeg har erfaring med gyno på egen krop. nolva gør intet. men proviron virker mod det.
pt-dgk1987
Progress to next rank:
4.1%

Postby Monion » May 20th, '19, 17:20

pt-dgk1987 wrote:Jeg har erfaring med gyno på egen krop. nolva gør intet. men proviron virker mod det.

Det du skriver er faktuelt forkert

Hvad baserer du du din viden på, egen krop?
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby bmw-freak » May 20th, '19, 21:55

Når først din knude er dannet skal du under kniven for at få den væk, nolva kan blokere receptorene i bryst vævet og sænke/hindre yderligere udvikling, men det kan ikke fjerne gyno dte der intet der kan og slet ikke proviron som en skriver, proviron er et svagt androgen der mildt kan påvirke østrogen balancen og binder stærkt til SHBG intet andet.
--------------------------------------------------
Skal du have lagt billeder online, send da venligst mail til specterclan@hotmail.com
så sørger jeg for de kommer online
--------------------------------------------------
bmw-freak
Moderator
Moderator

Return to Skader og bivirkninger.