!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

For høje levertal....

Dine erfaringer er til gavn for andre!

Re: For høje levertal....

Postby Dalle » Oct 30th, '19, 09:13

Monion wrote:Jeg har lige været til scanning fordi mit EKG viste det bagerste hjertekammer var forstørret, jeg var lige ved at smide mit forhold på gulvet samt miste de 3 nærmeste kammerater - på 125mg tren e og 500mg test e EW
Nu er jeg ikke ny i gamet, men formår alligevel at fucke tingene op for mig selv, f.eks var mit HDL 0.6 og LDL på 4.5..

Der er en grund til jeg maner til besindighed ;)
og det er ikke fordi jeg har læst et studie eller 3, men fordi jeg selv har (får) fingrene i maskinen

Jeg følger lige lidt med her. Hva er planen/det videre forløb så nu Monion? Det giver sku stof til eftertanke :shock:

Og hvad var årsagen til, at du fik foretaget et EKG til at starte med?
Dalle
Din vægt: 20kg
Progress to next rank:
98%

Postby Monion » Oct 30th, '19, 09:50

Dalle wrote:
Monion wrote:Jeg har lige været til scanning fordi mit EKG viste det bagerste hjertekammer var forstørret, jeg var lige ved at smide mit forhold på gulvet samt miste de 3 nærmeste kammerater - på 125mg tren e og 500mg test e EW
Nu er jeg ikke ny i gamet, men formår alligevel at fucke tingene op for mig selv, f.eks var mit HDL 0.6 og LDL på 4.5..

og det er ikke fordi jeg har læst et studie eller 3, men fordi jeg selv har (får) fingrene i maskinen

Jeg følger lige lidt med her. Hva er planen/det videre forløb så nu Monion? Det giver sku stof til eftertanke :shock:

Nu skal vi ikke side-tracke tråden totalt :D
Min morfar døde af dårligt hjerte, min mor har fået en ballon udvidelse og min morbror har fået en dobbelt..
I '94 døde min mormor, i '97 døde min far og i '14 døde min lillebror af cancer.
Jeg har tidligere haft et misbrug af amfetamin der blev brugt som selv medicinering af min, på det tidspunkt udiagnosticerede, ADHD.
Pt. får jeg Quetiapin til at holde hoved bare lidt i ro samt kunne falde i søvn - det alene kræver undersøgelse hvert 2. år mener jeg

Men det hele lagt sammen gør at min læge, som jeg kender privat, holder mig i kort snor så jeg får et sundheds check årligt, nogle gange hvert ½år hvis mine tal ikke er helt som forventet.
Han ved jeg kører 125mg test, men ikke andet, ellers falder han bare ned af stolen :mrgreen:

Jeg har ikke lagt en langsigtet plan endnu, men tren er udelukket, har kørt det 4 gange hvoraf 3 af dem endte galt, den ene med en indlæggelse på 3 dage på psykiatrisk modtagelse - så nu er det slut..
Tror faktisk forløbet er skrevet i min log - jeg har ryddet lidt op og fjernet billeder, tiden ændrer sig jo og jeg har ikke behov for at blive genkendt eller blive risikere at bustet..

Lige nu skal mine tal ned og jeg skal have tingene på plads og i skema herhjemme, så skruer jeg op og fylder nok noget EQ på, men det er en tanke ikke en plan
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Dalle » Oct 30th, '19, 10:54

Monion wrote:
Dalle wrote:

Nu skal vi ikke side-tracke tråden totalt :D
Min morfar døde af dårligt hjerte, min mor har fået en ballon udvidelse og min morbror har fået en dobbelt..
I '94 døde min mormor, i '97 døde min far og i '14 døde min lillebror af cancer.
Jeg har tidligere haft et misbrug af amfetamin der blev brugt som selv medicinering af min, på det tidspunkt udiagnosticerede, ADHD.
Pt. får jeg Quetiapin til at holde hoved bare lidt i ro samt kunne falde i søvn - det alene kræver undersøgelse hvert 2. år mener jeg

Men det hele lagt sammen gør at min læge, som jeg kender privat, holder mig i kort snor så jeg får et sundheds check årligt, nogle gange hvert ½år hvis mine tal ikke er helt som forventet.
Han ved jeg kører 125mg test, men ikke andet, ellers falder han bare ned af stolen :mrgreen:

Jeg har ikke lagt en langsigtet plan endnu, men tren er udelukket, har kørt det 4 gange hvoraf 3 af dem endte galt, den ene med en indlæggelse på 3 dage på psykiatrisk modtagelse - så nu er det slut..
Tror faktisk forløbet er skrevet i min log - jeg har ryddet lidt op og fjernet billeder, tiden ændrer sig jo og jeg har ikke behov for at blive genkendt eller blive risikere at bustet..

Lige nu skal mine tal ned og jeg skal have tingene på plads og i skema herhjemme, så skruer jeg op og fylder nok noget EQ på, men det er en tanke ikke en plan

Er sku ked af at høre med så mange i familien, men det hjælper jo ikke noget nu at sige det, og du har sikkert også hørt det en milliard gange før..

Har selv fået et par knubs gennem livet, og været ude i diverse misbrug.
Vi har dog ikke rigtig nogle familie sygdomme, udover demens, både min mormor og farmor - så om 40 år kan jeg sikkert ikke huske alt det lort jeg har lavet alligevel :mrgreen:

Fedt nok med en læge du kender privat, og endnu federe at han ikke ved mere end han gør :mrgreen: Min egen tror også kun at jeg kører 83,5mg E3D (hvilke så faktisk også er rigtig nok lige pt) men ellers ved han ikke at der kommer andet indover i ny og næ, eller der bliver skruet op :mrgreen:

Kan ihvertfald huske at snakken faldt på Tren i en anden tråd, hvor du lige havde været forbi psyk og sige hej :mrgreen: Ej det er nok ikke noget at spøge med, har heller ikke selv prøvet Tren jo..

Nogle gange står jeg lidt på vippen om man skal fortsætte eller bare stoppe, enten for good eller bare for en ordentlig stund, og især når man så hører (nu omkring dig) at der engang imellem lurer noget lige under overfladen. Men så på den anden side er der tusinder i verden der dør, får blodpropper, får kræft eller hvad nu end, som altid har dyrket motion, aldrig røget og altid spist sund, og så er det jeg springer ud fra vippen igen, og tænker fuck it, man kan åbenbart ikke gardere sig mod hverken sygdom eller døden, uanset hvor sundt man lever, og så kan man sku ligeså godt leve mens man kan og tør. Sådan har jeg det sku.

Nu har jeg så nok heller ikke engang kørt en brøkdel af hvad mange andre herinde har, og er da umiddelbart heller ikke genetisk disponeret overfor nogle sygdomme, så pt tænker jeg nu ikke jeg står overfor noget drastisk, da jeg også bliver tjekket engang imellem af lægen..
Dalle
Progress to next rank:
98%

Postby TriHard » Oct 30th, '19, 11:49

For satan min ven - Altså du kan altid få et nyt hjerte, men at næsten ødelægge dit forhold og miste 3 nære venner, er sku ikke det værd! Men ja, det er altid nemmere at være "klog" og give gode råd til andre, end at følge dem selv - det kender jeg alt for godt selv.

Er også taknemmelig for din omsorg <3 Og kan godt lide din direkte og samtidig saglige måde at sige tingene på!
TriHard
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
14%

Postby TriHard » Oct 30th, '19, 11:54

Monion wrote:Nu skal vi ikke side-tracke tråden totalt :D

Det min tråd og jeg bestemmer i/vi må side-tracke så meget i vil! Det her er jo en spændende samtale, som skal have lov at fortsætte.. Fuck den oprindelige tråd, det har jeg fået svar på!
TriHard
Progress to next rank:
14%

Postby Monion » Oct 31st, '19, 11:43

Nu skal det hele ikke handle om mig, fordi jeg kan tale i timevis :D
Når jeg holder foredrag/oplæg har jeg typisk 30-60min og der er meget som ikke kommer med, grundet mangel på tid

Der er en grund til jeg har kaldt min log som jeg har :mrgreen:
Jeg kan se mig selv i nogle af de unge som kommer her og bruger derfor den tilgang jeg selv er blevet mødt med, fra personer jeg har respekt for den dag i dag, det håber jeg har en effekt, hvis ikke nu så i fremtiden når de kigger tilbage.
Men i dag har jeg en god sparringspartner i Bimse, han er god til at huske mig på at jeg skal tænke mig om og stikke en finger i jorden.

Da jeg var yngre havde jeg en målsætning om at være færdig inden jeg fyldte 30, den der klassiske retarderede arrogance man får som teenager i det forkerte miljø, men det er 5år siden - nu satser jeg bare på ikke at dø inden jeg bliver 50 :lol: :roll:
Monion
Moderator
Moderator

Postby TriHard » Oct 31st, '19, 14:28

Monion wrote:Nu skal det hele ikke handle om mig, fordi jeg kan tale i timevis :D
Når jeg holder foredrag/oplæg har jeg typisk 30-60min og der er meget som ikke kommer med, grundet mangel på tid

Jeg kan se mig selv i nogle af de unge som kommer her og bruger derfor den tilgang jeg selv er blevet mødt med, fra personer jeg har respekt for den dag i dag, det håber jeg har en effekt, hvis ikke nu så i fremtiden når de kigger tilbage.
Men i dag har jeg en god sparringspartner i Bimse, han er god til at huske mig på at jeg skal tænke mig om og stikke en finger i jorden.

Da jeg var yngre havde jeg en målsætning om at være færdig inden jeg fyldte 30, den der klassiske retarderede arrogance man får som teenager i det forkerte miljø, men det er 5år siden - nu satser jeg bare på ikke at dø inden jeg bliver 50 :lol: :roll:

Jamen dit liv og dine holdninger er så spændende, så vi vil gerne høre om det! - Hvad handler dine foredrag om? Vi hyrer nemlig ofte foredragsholdere på mit arbejde, enten til borgere eller til os ansatte.

Skimmede lige din log, spændende læsning, skal læses grundigt her senere i dag - og ja den overskrift passer ret godt ;)

Kan sige at du med 100% sikkerhed, at dine råd og lidt hårde kommentarer, har været medvirkende til jeg ikke har kastet mig ud i noget totalt farligt og idiotisk ift. dosis osv. - Og du fik ret i den forudsigelse du kom med, da jeg var helt ny herinde..
Monion wrote:Du havner i et massivt misbrug med den indstilling, det hverken kan eller vil jeg deltage i, så du får ikke nærmere rådgivning fra min side af
- Og jeg svarede som den idiot jeg er "Glæder mig til at bevise du tager fejl" Men kan jo bare konstatere, at min start plan var 14 uger på test E only.. Nu har jeg været ON B&C i næsten 1 år.. Og kan godt mærke jeg frygter den dag jeg skal OFF, da det giver mig så meget positivt psykisk ift. selvtillid, selvværd osv.. Og som du også skrev i den tråd der
Monion wrote:Problemet er ikke når du er på, men når du går af.
Et skrøbeligt sind har ikke godt af de forstyrrelser der opstår når ens hormonelle værdier dykker

viewtopic.php?f=18&t=10186&p=106699&hilit=+depressiv#p106699
TriHard
Progress to next rank:
14%

Postby Monion » Nov 1st, '19, 14:37

TriHard wrote:
Monion wrote:Nu skal det hele ikke handle om mig, fordi jeg kan tale i timevis :D

Jamen dit liv og dine holdninger er så spændende, så vi vil gerne høre om det! - Hvad handler dine foredrag om? Vi hyrer nemlig ofte foredragsholdere på mit arbejde, enten til borgere eller til os ansatte.

Skimmede lige din log, spændende læsning, skal læses grundigt her senere i dag - og ja den overskrift passer ret godt ;)

Kan sige at du med 100% sikkerhed, at dine råd og lidt hårde kommentarer, har været medvirkende til jeg ikke har kastet mig ud i noget totalt farligt og idiotisk ift. dosis osv. - Og du fik ret i den forudsigelse du kom med, da jeg var helt ny herinde..
Monion wrote:Du havner i et massivt misbrug med den indstilling, det hverken kan eller vil jeg deltage i, så du får ikke nærmere rådgivning fra min side af
- Og jeg svarede som den idiot jeg er "Glæder mig til at bevise du tager fejl" Men kan jo bare konstatere, at min start plan var 14 uger på test E only.. Nu har jeg været ON B&C i næsten 1 år.. Og kan godt mærke jeg frygter den dag jeg skal OFF, da det giver mig så meget positivt psykisk ift. selvtillid, selvværd osv.. Og som du også skrev i den tråd der
Monion wrote:Problemet er ikke når du er på, men når du går af.
Et skrøbeligt sind har ikke godt af de forstyrrelser der opstår når ens hormonelle værdier dykker

https://musclezone.dk/forum/viewtopic.p ... iv#p106699

Tak, jeg sætter pris på din ærlighed.
Jeg har en ret god mavefornemmelse og en evne til at se mønstre/adfærd - så jeg hviler ret godt i de råd jeg kommer med, men derfor er det rart at høre det giver mening :)

Jeg fortæller om mig selv, mit liv og mine diagnoser, udgangspunktet skifter alt efter hvem og hvad jeg er ude til.
Det foregår primært via En-Af-Os under PsykInfo, hvor man kontakter dem med sine intentioner også bringer de nogle ambassadører i spil som de mener passer til opgaven.
Det er også blevet til et par artikler, samt nogle radio/tv indslag, når man som mand åbner munden er de helt vilde for at få lov til at score nogle penge på at lave en historie - Mere præcist kan jeg ikke gøre det, uden at ramme en gråzone i sidens regler.

Jeg vil lige sige, fordi det er ret vigtigt, jeg har ikke et ønske om at blive set eller hørt, det interesserer mig ikke - men at få et budskab ud og prøve at hjælpe andre, det betyder meget.
Desværre er (indirekte, føler jeg, uden at kunne pege nogen/noget ud) jeg blevet mødt med en hvis "rynken på næsen" over at stå frem som jeg gør - men det er dem der kontakter mig, ikke omvendt og jeg har sagt nej hvis jeg ikke kan stå indefor det budskab/retning jeg føler journalisten ligger bag det arbejde de kommer med.
Monion
Moderator
Moderator

Postby TriHard » Nov 4th, '19, 10:28

Monion wrote:Tak, jeg sætter pris på din ærlighed.
Jeg har en ret god mavefornemmelse og en evne til at se mønstre/adfærd - så jeg hviler ret godt i de råd jeg kommer med, men derfor er det rart at høre det giver mening :)

Jeg fortæller om mig selv, mit liv og mine diagnoser, udgangspunktet skifter alt efter hvem og hvad jeg er ude til.
Det foregår primært via En-Af-Os under PsykInfo, hvor man kontakter dem med sine intentioner også bringer de nogle ambassadører i spil som de mener passer til opgaven.
Det er også blevet til et par artikler, samt nogle radio/tv indslag, når man som mand åbner munden er de helt vilde for at få lov til at score nogle penge på at lave en historie - Mere præcist kan jeg ikke gøre det, uden at ramme en gråzone i sidens regler.

Jeg vil lige sige, fordi det er ret vigtigt, jeg har ikke et ønske om at blive set eller hørt, det interesserer mig ikke - men at få et budskab ud og prøve at hjælpe andre, det betyder meget.
Desværre er (indirekte, føler jeg, uden at kunne pege nogen/noget ud) jeg blevet mødt med en hvis "rynken på næsen" over at stå frem som jeg gør - men det er dem der kontakter mig, ikke omvendt og jeg har sagt nej hvis jeg ikke kan stå indefor det budskab/retning jeg føler journalisten ligger bag det arbejde de kommer med.

Du har helt sikkert en god evne til at se mønstre/adfærd, ingen tvivl om det. 9/10 af de råd jeg selv giver herinde, er nogle jeg har læst du eller Ceasar har givet til en anden - Så i ikke hele tiden skal være dem, som bruger tid på at svare alle de nye.

Det lyder sku spændende og perfekt ift. den målgruppe jeg arbejder med - Har lige tjekket det ud på deres hjemmeside. Vil tage det op næste gang der er mulighed for det, da det jo er ledelsen der bestemmer den slags.. Men håber hvis det bliver aktuelt, at vi kan pege på dig som den vi gerne vil have ud. Men det kan vi tage til den tid, hvis det altså bliver aktuelt..

Den tanke har ikke engang strejfet mig.. Du slår mig slet ikke som den type.. Så det forstår jeg ikke folk kan have noget imod..
TriHard
Progress to next rank:
14%

Previous

Return to Skader og bivirkninger.