!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Hovedpine og psyke fucker?

Dine erfaringer er til gavn for andre!

Hovedpine og psyke fucker?

Postby Cronek » Nov 20th, '19, 15:11

Hejsa jeg startede på test e og tren e starten af oktober.
Dosis er 500 mg test ew og 400 mg tren ew fra Pro phama.
3-4 uger inde kuren får jeg en svag brændende hovedepine og min psyke begynder at fuck med mig, ligesom jeg får nogle angst anfald. Jeg bliver tjekket i hoved og røv af lægen og fejler intet.
Det står på en en uge til halvanden og går helt væk?
Desværre er det kommet tilbage med den svage brændende hovedpine igen og de dumme tanker begynder lidt.
Nogle der har erfaringer eller prøvet noget lignende?
Cronek
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
10.2%

Re: Hovedpine og psyke fucker?

Postby Monion » Nov 20th, '19, 15:30

Cronek wrote:Hejsa jeg startede på test e og tren e starten af oktober.
Dosis er 500 mg test ew og 400 mg tren ew fra Pro phama.
3-4 uger inde kuren får jeg en svag brændende hovedepine og min psyke begynder at fuck med mig, ligesom jeg får nogle angst anfald. Jeg bliver tjekket i hoved og røv af lægen og fejler intet.
Det står på en en uge til halvanden og går helt væk?
Desværre er det kommet tilbage med den svage brændende hovedpine igen og de dumme tanker begynder lidt.
Nogle der har erfaringer eller prøvet noget lignende?

Jeg er ikke i humør til at give dig en skideballe, selvom det er på sin plads

Stop tren, gå ned på 250mg test og forbered dig på at du knækker den næste måneds tid.
Ud over det du oplever kommer der depressions lignende symptomer mens din hjerne prøver at balancere dit serotonin og dopamin niveau tilbage til hvor det hører hjemme

Hvem der end har foreslået dig at køre 400mg og ovenikøbet tren E fortjener en brækket næse

Har din læge checket dit kolesterol, forbrænding og blodtryk?
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Cronek » Nov 20th, '19, 15:48

altså jeg kører en ml af hver, så mandag og torsdag.
tren er på 200 mg og test er på 250 mg.
har fået taget blodprøver af alle værdier og alle tal er helt normale.

hva siger du så jeg skal gøre? køre en ml test hver mandag eksempel?
Cronek
Progress to next rank:
10.2%

Postby Limpistolen » Nov 20th, '19, 20:02

Helt enig med Monion

Drop Tren hurtigst muligt!
400mg EW er en sygt høj dosis, særligt hvis du ikke har prøvet Tren før, og hvem fanden foreslår dig Tren E, frem for Tren A, hvis du endelig skal køre Tren, og ikke du har kørt det før!
(Jeg antager du ikke har kørt Tren før, da du ellers burde have vidst at 400mg er alt alt for højt)

Jeg har selv kørt tren "3 gange" - Første, eneste og sidste.... Kommer ikke til at ske igen...

Pøj pøj med det...
Limpistolen
Limpistolen
Din vægt: 2.5kg
Din vægt: 2.5kg
Progress to next rank:
60%

Postby Cronek » Nov 21st, '19, 10:35

Så i ville bare kører videre på testen? Overvejer faktisk npp istedet for tren eller hvad er jeres mening?
Cronek
Progress to next rank:
10.2%

Postby Monion » Nov 21st, '19, 11:48

Cronek wrote:Så i ville bare kører videre på testen? Overvejer faktisk npp istedet for tren eller hvad er jeres mening?

Du har ikke forstået det svar jeg gav dig?

Nej du skal ikke køre NPP og slet ikke når du på ingen måde ved hvad det er du har med at gøre..

Har du over hoved sat dig ind i hvad det er du har gang i?
Monion
Moderator
Moderator

Postby Cronek » Nov 21st, '19, 12:04

Jeg har kørt tren før også i disse dosis. Det slet ikke min første kur og jeg plejer at fungere helt fin på tren.
Jeg har så valgt og prøve et andet mærke som jeg ikke plejer og for første gang bliver jeg ramt af bevirkninger.
Alle kan blive ramt af tren og det kan gå i hoved.

Mit spørgmål er hvad er det bedste jeg kan gøre nu? da jeg ikke kender den dybe viden, da jeg aldrig har prøvet at blive ramt før.

Mit helbred er selvfølgelig i første række, så vil du gå helt af eller bare forsætte med test og hvordan vil du køre hvis du ville forsætte?

Lige et spørgmål, kan det være mærket Pro phama? Det er første kan jeg rør det mærke, så om det bare skal ud eller?
Cronek
Progress to next rank:
10.2%

Postby Monion » Nov 21st, '19, 19:22

Cronek wrote:Jeg har kørt tren før også i disse dosis. Det slet ikke min første kur og jeg plejer at fungere helt fin på tren.
Jeg har så valgt og prøve et andet mærke som jeg ikke plejer og for første gang bliver jeg ramt af bevirkninger.
Alle kan blive ramt af tren og det kan gå i hoved.

Mit spørgmål er hvad er det bedste jeg kan gøre nu? da jeg ikke kender den dybe viden, da jeg aldrig har prøvet at blive ramt før.

Mit helbred er selvfølgelig i første række, så vil du gå helt af eller bare forsætte med test og hvordan vil du køre hvis du ville forsætte?

Lige et spørgmål, kan det være mærket Pro phama? Det er første kan jeg rør det mærke, så om det bare skal ud eller?

Det lader ikke til du læser hvad jeg skriver - overhoved..

Drop tren, drop dine NPP tanker, gå ned på 250mg test og få styr på dig selv

Nej det har intet med mærket at gøre
Monion
Moderator
Moderator

Postby Cronek » Nov 21st, '19, 23:14

Super og tak for hjælpen! Det vil jeg så gøre..
Er det noget jeg skal være bekymret for??
Cronek
Progress to next rank:
10.2%

Postby TriHard » Nov 25th, '19, 08:50

Cronek wrote:Er det noget jeg skal være bekymret for??

Som Monion skrev tidligere, så udover den angst og tanker du beskriver, så kan du risikere depressions lignende symptomer. Om du skal være bekymret for det, ved jeg ikke, da jeg ikke kender dig. Det er meget forskelligt hvor gode folk er til at håndtere psykiske udsving - De fleste er ret dårlige til det, da vi er meget styret af vores følelser.. Ud fra det du skriver, så er du særdeles dårlig til at håndtere dette, selvom du kender årsagen. Det kunne pege på du skulle være lidt bekymret.. Her er mit råd at du skal minde dig selv om, at det blot er kemi/medicin som fucker med dig og det kun er midlertidigt. Kan du slet ikke være i dig selv og får det meget dårligt, så søg læge, eventuelt få en henvisning til lokalpsykiatrien som nok vil give dig lidt antipsykotisk medicin i en kort periode.. Burde dog ikke være nødvendigt..

Selv for mig som har en del erfaring med psykiske problemer, er bivirkningerne fra tren meget ubehagelige.. Men synes nu nattesveden er den værste bivirkning ;)

Held og lykke med det - Og hold dig væk fra tren i fremtiden - Ellers kun brug tren A...
TriHard
Din vægt: 25kg
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
58%

Postby Cronek » Nov 26th, '19, 10:58

Jeg siger tusind tak for jeres hjælp og jeres råd er blevet taget i brug!
Hovedpinen og tankerne er heldigvis gået væk, Jeg var bare bekymret for om det var noget der ville blive ved resten af mit liv. Da jeg aldrig er blevet ramt af bivirkninger og er færdig med tren e forevigt :shock:
Cronek
Progress to next rank:
10.2%

Return to Skader og bivirkninger.