!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Tren sides

Dine erfaringer er til gavn for andre!

Tren sides

Postby Rayane » Dec 28th, '19, 23:26

Hej Panel,

Jeg ville lige dele min personlige oplevelse med Tren.

Jeg skødt noget Tri-tren som i ordet forstand består af ace, hex og enantante.

200 ml.

Jeg startede med en halv ml og en halv test 250 2 gange ugentligt. altså en ml eow generelt.

Det var start august,

Midt august begyndte tingene at gå lidt skævt. Ikke træningen, den var strygende og jeg var på vej et gpdt sted hen. Men oppe i æsken begyndte det at drille lidt uden jeg som sådan tiltængte at Ttennen måtte være triggeren.

Jeg blev overhalet indenom i en rundkørsel, og så lettede låget bare totalt på mig. Min datter sad i bilen, og jeg tænkte at det skulle han alligevel ikke hav lov at slippe afsted med at udsættet noget af det vigtigste for mig for fare. Troede egentligt han skulle på hospitralet til noget akut halløj fordi han lavede nummret igen i en rundkørsel. men da han stoppede, skulle han fandeme bar i netto. Han var skideligeglad med alle mine argumenter med mindre jeg kunne vise ham mit politiskilt. Det kunne jeg ikke, men da han var gået, viste jeg hans dæk min jagtkniv.

Det er ikke normalt adfærd for mig.

Desuden ser jeg spørgelser alle stedet i forhold til min kæreste. JEg er stensikker knepper udenom og jeg er begyndt at holde øje med hende og det er bare en selvforstærkende cyklus. For hun bliver anklaget og dømt næsten ligemeget hvad hun siger.

Det er ikke fordi jeg ønsker at være en kæmpe nar, nen jeg kan slet ikke styre mine tanker. Det er helt vildt.

Det skal lige siges, at jeg stoppede med tren efter omkring 10 uger, hvilket så er september, men jeg slås fortsat med jalousi og generel bare had til mennesker som ikke lige gør hvad jeg mener de burde gøre.

Når kæresten siger noget til mig, tænker jeg "jaja forbandede tævedronning" jeg har bare ikke lige fået opdaget hvad det er du går og laver."

Jeg har aldrig været jaloux på denne totalt ukontrollable måde nogensinde før.

Fiser det af eller har jeg bare i al min visdom trukket al min fornuft og mulighed for afbalancerede forhold ned i lokummet?

Jeg kan overhovedet ikke genkende mig selv i alt dette her, og jeg føler mig ærligt som ham i filmen som alle bare fucking hader"!

brugbare kommentarer er særdeles velkomne.

Fft

Rayane
Rayane
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
63.3%

Re: Tren sides

Postby Dalle » Dec 29th, '19, 11:07

Rayane wrote:Hej Panel,

200 ml.

Jeg startede med en halv ml og en halv test 250 2 gange ugentligt. altså en ml eow generelt.

Det var start august,

Midt august begyndte tingene at gå lidt skævt. Ikke træningen, den var strygende og jeg var på vej et gpdt sted hen. Men oppe i æsken begyndte det at drille lidt uden jeg som sådan tiltængte at Ttennen måtte være triggeren.

Jeg blev overhalet indenom i en rundkørsel, og så lettede låget bare totalt på mig. Min datter sad i bilen, og jeg tænkte at det skulle han alligevel ikke hav lov at slippe afsted med at udsættet noget af det vigtigste for mig for fare. Troede egentligt han skulle på hospitralet til noget akut halløj fordi han lavede nummret igen i en rundkørsel. men da han stoppede, skulle han fandeme bar i netto. Han var skideligeglad med alle mine argumenter med mindre jeg kunne vise ham mit politiskilt. Det kunne jeg ikke, men da han var gået, viste jeg hans dæk min jagtkniv.

Desuden ser jeg spørgelser alle stedet i forhold til min kæreste. JEg er stensikker knepper udenom og jeg er begyndt at holde øje med hende og det er bare en selvforstærkende cyklus. For hun bliver anklaget og dømt næsten ligemeget hvad hun siger.

Det er ikke fordi jeg ønsker at være en kæmpe nar, nen jeg kan slet ikke styre mine tanker. Det er helt vildt.

Det skal lige siges, at jeg stoppede med tren efter omkring 10 uger, hvilket så er september, men jeg slås fortsat med jalousi og generel bare had til mennesker som ikke lige gør hvad jeg mener de burde gøre.

Når kæresten siger noget til mig, tænker jeg "jaja forbandede tævedronning" jeg har bare ikke lige fået opdaget hvad det er du går og laver."

Fiser det af eller har jeg bare i al min visdom trukket al min fornuft og mulighed for afbalancerede forhold ned i lokummet?

Jeg kan overhovedet ikke genkende mig selv i alt dette her, og jeg føler mig ærligt som ham i filmen som alle bare fucking hader"!

Fft

Rayane

Respekt for din ærlighed. Jeg har selv været varm på Tren et par gange men har aldrig taget skridtet videre, da jeg har de tendenser i forvejen som du beskriver der..

Jeg lavede et opslag på et tidspunkt omkring Deca. Det endte med at blive langt og flere sider da snakken også faldt på Tren. Der postede Monion nogle spændende links omkring Tren og hvorfor det opfører sig som det gør. Det synes jeg du skulle tage at læse. Opslaget hedder som sagt Deca og ligger lidt dernede af.

Ligger på side 4 i AS forummet
Dalle
Din vægt: 40kg
Din vægt: 40kg
Progress to next rank:
18%

Postby Monion » Dec 29th, '19, 17:35

200 ml.

Det var start august,

Fft

Rayane

Det er desværre ikke ualmindeligt, jeg har selv mother fucking svært ved at styre mig - selvom jeg, helt oprigtigt, er ufattelig kontrolleret og rolig ellers.

Det går over igen, men det kan tage en rum tid før det helt slipper, som Dalle skriver har jeg før kommet med en lettere gennemgang af hvilke signalstoffer i hjernen som tager sig en tur.
Jeg hader at sige det her, men tæl til 10 også til 10 også til 10 igen - når du stadig ser sort og har røde øre, samt mærker hvordan ens krops temperatur koger helt over, så brug det som pejlemærke til at minde dig selv om at det er på tide at vende ryggen til.
Lav nogle strategier som du kan huske, jeg bruger ofte referencen af at gå ned af vejen og du møder et hul, når du ser det, er det for sent, men hvis du husker hvilke tal der står på pælene i vejsiden, så kan du se at du er ved at komme tæt på og kan derfor dreje af inden du rammer i (giver det mening på skrift? det fungerer bedre når jeg kan forklare det direkte..)
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
[inaktiv profil]
Monion
Moderator
Moderator

Postby BudSmokers » Feb 12th, '20, 21:13

200 ml.

Det var start august,

Fft

Rayane

Gammel tråd.
Men vil fraråde dig at køre rundt med Jagtkniv uden at have et brugs/jagt mæssigt formål. Du risikerer at tegnet ryger hvis du bliver stoppet. Der skal ikke meget til!
BudSmokers
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
42%

Postby Undertaker! » Feb 13th, '20, 08:35

"viste jeg hans dæk min jagtkniv" Hunters will be hunters :lol:

Hvordan går det egentligt? Nu har du vel ikke slået nogle ihjel i mellemtiden?
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
60%

Postby Rayane » Mar 29th, '20, 18:00

Hey Undertaker,

Sorry m8, havde ikke set der var blevet skrevet videre på tråden.

Tjae hvordan går det egentligt. Det er lidt svært at svare entydigt på syntes jeg.

Temperamentet er ikke så vildt højt oppe syntes jeg. Heldigvis, og min hjerne kører ikke helt i samme gear.

Min libido er stort set forsvundet og en rejsning er sgu mere held end forstand. Det "gode" er, at lysten også er skredet. Så det er ikke noget med jeg gerne vil men ikke kan.

Der er ikke nogle der er blevet slået ihjel heldigvis.

Det er svært at vænne sig til ikke længere at være så stor og stærk må jeg indrømme. Tit når jeg tager til træning sidder jeg og tænker "why fucking bother" inden jeg går ind. Jeg kan ikke løfte noget og jeg har ryggen til spejlene fordi jeg ligner en anorektiker. Syntes jeg.

Jeg bruger lidt tid på at ikke ryge i "gryden" igen, altså falde i den samme som så mange andre måske har gjort at man psykisk er nødt til at skyde sig for at føle man når nogle vegne. Jeg har trods alt trænet i årevis uden gear, og så kan jeg nok igen :-)

Har stadig 10 ml Tren liggende, og jeg tager mig selv i at tænke at det egentligt ikke var så slemt. Men det var det. Forbandede helvedes saft :-D

Det er faktisk først i 2020 at min hjerne er begyndt at rette sig syntes jeg. Og jeg stoppede altså med Tren i september sidste år, så det tager sgu tid at få ud af systemet for mig.

Jeg håber alle holder sig raske mentalt selvom de fleste centre vist er lukket ned grundet Corona.

R
Rayane
Progress to next rank:
63.3%

Postby Undertaker! » Mar 30th, '20, 10:32

Rayane wrote:Hey Undertaker,

Sorry m8, havde ikke set der var blevet skrevet videre på tråden.

Tjae hvordan går det egentligt. Det er lidt svært at svare entydigt på syntes jeg.

Temperamentet er ikke så vildt højt oppe syntes jeg. Heldigvis, og min hjerne kører ikke helt i samme gear.

Min libido er stort set forsvundet og en rejsning er sgu mere held end forstand. Det "gode" er, at lysten også er skredet. Så det er ikke noget med jeg gerne vil men ikke kan.

Der er ikke nogle der er blevet slået ihjel heldigvis.

Det er svært at vænne sig til ikke længere at være så stor og stærk må jeg indrømme. Tit når jeg tager til træning sidder jeg og tænker "why fucking bother" inden jeg går ind. Jeg kan ikke løfte noget og jeg har ryggen til spejlene fordi jeg ligner en anorektiker. Syntes jeg.

Jeg bruger lidt tid på at ikke ryge i "gryden" igen, altså falde i den samme som så mange andre måske har gjort at man psykisk er nødt til at skyde sig for at føle man når nogle vegne. Jeg har trods alt trænet i årevis uden gear, og så kan jeg nok igen :-)

Har stadig 10 ml Tren liggende, og jeg tager mig selv i at tænke at det egentligt ikke var så slemt. Men det var det. Forbandede helvedes saft :-D

Det er faktisk først i 2020 at min hjerne er begyndt at rette sig syntes jeg. Og jeg stoppede altså med Tren i september sidste år, så det tager sgu tid at få ud af systemet for mig.

Jeg håber alle holder sig raske mentalt selvom de fleste centre vist er lukket ned grundet Corona.

R

Mental/psykisk afhængighed er det værste med krudt synes jeg.

Man bliver sgu nødt til at sætte sig selv i fornuftens verden, dét kan være svært når man brænder så meget for sit eget indre billede af hvordan man vil se ud.
SQUAT ! OR DIE !
Undertaker!
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
60%

Return to Skader og bivirkninger.