!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

superdrol , anavar og test måske gyno

Dine erfaringer er til gavn for andre!

superdrol , anavar og test måske gyno

Postby peterL2020 » Mar 18th, '20, 14:44

Hej alle

Jeg har brug for lidt hjælp, jeg har været på anavar, superdrol og Test, og jeg har gyno symptomer og meget følsomme og stive brystvorter, ingen libido, slap pik, depression, mental nedbrud.

Jeg tog først
Anavar 2 uger 10 mg til 20 mg.
Den 3 ugers superdrol 10 til 20 mg, passende Testeron guick frigives 2 gange 100 ml
Den 4 og 1/2 uges superdrol som dag 20 mg anden dag anavar med test 3 gange 100 ml.
Så det er ca. 30 stk superdrol af 10 mg og 40 stk anavar og 500 ml test

Men på grund af Ømme og hårde brystvorter stoppede jeg og startede op med 80 mg nolvadex i 4 dage, ned til 60 mg efter, det hjælp lidt.
Så fik jeg taget blodprøve, da jeg var lidt usikker på hvad jeg skulle tage imod det.

Endokrinologi
Prolaktin; P 374 vs 86 - 324
Testosteron; P 4,0 vs 8,6 - 29
Thyrotropin [TSH]; Pb 1,38 vs 0,40 - 4,80
Østradiol; P 0,10 vs 0,09 - 0,22

Så min prolaktin er for høj og meget lav testosteron, og jeg havde ellers taget det sidste skud bare 6 dage før. jeg tog den blodtest.

Jeg startede med mig pct med HCG 5000 iu hver uge og nolva 40 mg og comid 50 mg hver anden dag og cabergolin hver 3. dag 0,25, 2 uger nu, ingen libido, slap pik, brystvorterne er stadig hårde og følsomme, mit brystkasse er meget spændt hele tiden, jeg har ikke kunne træne i 3 uger.
Jeg har stoppet min Comid, jeg har taget ca 7- 8 piller 50 mg, det knækket mig og jeg fik et nervesammenbrud, jeg har fået lidt angstpiller fra lægen til det.
Jeg har været forbi lægen, han sagde jeg skulle stoppe alt og tage en ny blodprøve om 14 dage, han kan kunne ikke give noget mod det her.

For 3 dage siden prøver jeg med 80 mg nolvadex, da mine niples stadig er stive og lidt ømme, i går fik jeg mega ondt mit øverste bryst ondt som helvede og armhuller, stopper op, da jeg tog 30 mg nolva og 0,25 caber,
der var over 12 timer mellem min 80 mg nolvades-dosis.
Ved ikke hvad der sker, min pct har jeg taget i ca 3 uger nu, i dag tog 20 mg nolva, da kunne mærke smerten fra min oppe brystkasse og armhulle, det hjælp lidt.

så skulle jeg stoppe Pct og bare bruge Caber eller hvad jeg skal gøre

Jeg tror det er på vej til gyno og nolva holde det måske lidt ned, jeg tror det er superdrol som gjort det.

Håber der nogen som kan hjælpe mig, hvad jeg kan tage imod det.

undskyld med min stavefejl, jeg er ordblind
peterL2020
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
4.1%

Re: superdrol , anavar og test måske gyno

Postby peterL2020 » Mar 20th, '20, 11:20

Hej Igen update

jeg har prøvet at stoppe med Nolva, da fik chestpain og depri af dem, men den samme aften gik det helt galt, mine nip blev mega ømme, efter en halv timer kunne jeg mærker 2 3 hårde knunder, det ene under nip, de andre ved siden af brystmusklen.

Tog derefter 40 mg nolva, det hjælp heldigvis, knuderne blev mindre og bløde.

Er det rebound har jeg ikke kørt Nolva i lang tid nok, eller skal jeg bruge noget andet som aromasin og raloxifene.

Det føles som gynoen bare venter på at bryde ud, og nolva kan dæmpe det og holde det nede, men jeg tror ikke det vil fjerne gyno helt.

en der kender noget til det.

det vil være en stor hjælp
peterL2020
Progress to next rank:
4.1%

Re: superdrol , anavar og test måske gyno

Postby peterL2020 » Mar 21st, '20, 14:37

Hej Alle

Jeg har læst mange hjemmesider og er kom frem til det her.

Jeg tror jeg er ved at få Gynecomastia Caused by progestin related steroids og kan måske når at bremse det. Da superdrol og Anavar er prohormon som giver progestin.

kilden kommer herfra [Link fjernet]

Min prolaktin tal er for høje kan komme af måske noget andet som smertestillende eller steroid, sagen er at jeg ikke har væske i nip, så caber er ikke nok mod gyno.

Jeg er lige starte på letro 1.25 i går, det er mærkeligt, men det hele føles bedre i hele brystkasse, bryst område, mindre spændt, psyken blev bedre efter en time.
nip er mindre ømme indtil videre knuderne er stadig bløde, men det kan godt være det er fra nolva, da jeg tog den sidste i går kl 19 på 10 mg, og havde taget 50 mg i løbet af dagen i går, som stadig virker, stopper vist først efter 12 timer.

ved ikke om det er psykisk, men synes jeg er begyndt at tabe lidt hår, måske fra letro.
Jeg har ikke taget noget fro angst i dag, så det har måske hjulpet med letro, da den sænke dit østrogen ret meget ned, tror vist det er 80 procent indenfor 24 timer.

En bodybuilder fra usa, har skrevet til mig at det godt kan være meget alvorligt, hormon ubalance, kræft og andet. Han skrev at jeg skulle tage til lægen blodtest og få testenor behandling.

Jeg har været og de virker ikke som de ved hvad de skal gøre i denne stadie, de vil vente en måned, så man få de korrekt tal, da jeg stadig har steroid i blodet. Jeg tror sgu ikke at jeg kan få en hormon behandling. Jeg kan heller vente på lægen, jeg er nødt til bremse det inden det bliver rigtigt knuder.

Jeg har sgu ikke rørt krudt i mange år, måske 4 år eller 5 år. Jeg tog jeg en lille kur, da jeg har hørt det kunne hjælpe mine skader jeg har igennem tiden, men det gik galt, det er sgu fuckt op.

Jeg tror helt klart at det er bivirkninger fra superdrol, det virker sindsygt godt, vokser hurtigt og vildt stærk, men alt for mange bivirkninger som jeg ikke ved om det bliver ok igen.

Undskyld det har været en meget forvirret post, jeg har oprettet, det nok også derfor ingen har skrevet til mig.

Jeg har fjernet dit link, da vi ikke tillader sider der sælger ulovlige medikamenter
//Monion
peterL2020
Progress to next rank:
4.1%

Return to Skader og bivirkninger.