!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE

OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator

Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Eks krudter's mareridt LÆS DET HVIS DU TAGER KRUDT!!

Dine erfaringer er til gavn for andre!

Eks krudter's mareridt LÆS DET HVIS DU TAGER KRUDT!!

Postby Tricep » Feb 13th, '15, 03:26

Hej folkens. Jeg vil fortælle jer en historie om hvordan krudten næsten tog livet fra mig og har gjort mig permanent handicappet (hjertesyg) (denne historie er ikke for sarte sjæle)

Jeg har før i tiden været bruger på bodyhouse og var meget derinde under navnet Ice-T (Dengang lige inden Musclezone.dk blev oprettet)

Jeg var kun 16 år da jeg begyndte at læse på bodyhouse, stærkt interesseret i vægttræning da jeg havde et problem med at være tynd (mange af jer kender det her problem eller har gjort)
Jeg begyndte at bruge AAS som 18 årig, det startede med den ultimative diskopumper kur, 150 piller dbol, 5 mg 3-4 om dagen, jeg ville lige prøve kræfter med det før jeg ville tage skridtet videre..
Efter den kur og manglen på pct fik jeg utroligt nok svag gyno, men nok til at man kunne se det. Nolvadex reddede mig dog på en eller anden måde selvom skaden var sket, jeg tog dog også store doser af det.
Et par måneder senere sad jeg med 500mg test E fra Geoffman i min sprøjte med en lang blå nål og rystede, det var meget surrealistisk at vide hvad det var jeg skulle til at gøre helt selv, selvom jeg er delvist nåleskræk fik jeg alligevel migselv til at skyde de 10 skud der skulle til i de 10 uger, og med min rimelige viden omkring træning og ernæring formådede jeg at gaine op mod 13 kg hvoraf 10 af dem blev siddende, Jeg var hermed bidt af det i den grad.
Det næste 1½ år frem tager jeg en del, jeg får dog også mine måneders pauser ind imellem, fik prøvet oxy, tren a, deca, test e, test p, masteron, dbol i løbet af de 18 måneder ca jeg kørte i.
ca 2 år fremme i mit forløb, med rigtig slem acne som jeg havde jeg tendens til at få, under behandling på roaccutane (20mg ed) og på en moderat mængde test, 750mg ew.
Jeg er i denne periode ekstremt stresset og deprimeret pga problemer i mit kærlighedsliv, og pigen i mit liv på daværende tidspunkt, kører psykisk terror på mig, utroskab og løgne så mit hovede var ved at springe i luften. Det skal siges at jeg kørte PCT efter størstedelen af mine kure, men der har selvfølgelig også været en smutter eller 2.

Der sker så det at begynder at få det skidt i december 2011, føler hele tiden jeg er småsyg og har vildt dårlig appetit, ingen sexlyst næsten og slem hovedpine. Jeg vælger alligevel at tage ud nytårsaften og fylde mig med kokain og amfetamin i 2-3 døgn, meget dum beslutning
d. 3 januar efter jeg har sovet den ud og er kommet til migselv, føler jeg pludselig at det er svært at trække vejret, som om nogen står på mit bryst.
Jeg henvender mig hos lægen dagen efter og kan næsten ikke gå op til 2 etage, jeg måtte kravle op af trapperne. Min læge er på dette tidspunkt godt bekendt med mit steroide forbrug, men han beder mig alligevel om at slappe lidt af og tage hjem og sove på det (på dette tidspunkt har jeg nok haft et skyhøjt blodtryk og en hvilepuls på 130+) For der gik ikke længere end 3 timer så blev det så svært for mig at trække vejret at jeg måtte halte ind til min mor og sige ''vi skal afsted til hospitalet nu og det er LIGE nu!''
På hospitalet var der omkring 50 mennesker i lægevagten der alle kiggede ondt på os da jeg fik min mor til at insisterer på at jeg skulle ind før de andre, jeg havde lige gået ca 100 meter igennem hospitalet med en gennemsnitsfart på 1 km/t, ligemeget hvad jeg gjorde kunne jeg ikke bevæge mig hurtigere, det var som om hele mit system var ved at gå i stå samtidig med at jeg følte jeg blev kvalt hvis jeg ikke holdte mig fuldstændig i ro. For hvert skridt jeg tog var jeg sikker på at jeg ville kollapse, havde ingen muskelkræft overhovedet.
Lægevagten tilser mig og min mor prøver at forklare hvad jeg har forklaret hende, men den hensynsfulde lægevagt bryder ud ''knægten kan vel tale selv han er jo ikke ved at dø vel''
Jeg gisper ''jeg... kan.. næsten.. ikke.. få .. vejret'' Og han svarer ''Tror du ikke du overdriver bare en lille smule? det er vidst heller ikke værre''
Rar som han er måler han mit blodtryk jeg ikke kan huske hvad var, men min hvilepuls lå godt og vel over det 140. Den TOP PROFFESSIONELLE LÆGE overvejer at sende mig hjem så jeg kan få sovet lidt, der er dog bare lige det at min iltmætning ganske rigtigt er meget lav, dvs mængden af ilt i mit blod.
Han går ud fra at det er pga den lungebetændelse jeg har fået henover nytårsaften og sender mig til røntgen, jeg ligger til observation og hoster og hiver efter vejret med en iltmaske på og får taget diverse tests i omkring 8 timer, iltmasken gjorde at jeg lige akkurat kunne holde mig i live. efter godt og vel 9-10 timer på hospitalet uden søvn, siddende med en iltmaske på og efter at ha' gennemgået utallige undersøgelser og arterie blodprøver der gør PISSE NAS, kommer en mand ind, han hilser pænt og siger ''goddav jeg er hjertelæge, man har tilkaldt mig fordi dine røntgen billeder har vist sig meget absurde''.

Herfra bliver oplevelsen intensiveret og der er intet filter på overhovedet skal det lige siges, der er hverken pyntet på noget, nok nærmere sparet et par af de grimme oplevelser væk da det giver et utrygt billede af hvor dårligt udstyr hospitalet bruger, det gik i stykker flere gange under forløbet og var ved at slå mig ihjel flere gange, men nok om det..

Herfra er det ikke for børn og bedstemødre, er du et barn eller bedstemor, så læs noget andet end dette
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Den rent faktisk proffessionelle læge, finder sit ultralyds scanner udstyr frem, og i det han lægger den på mit bryst kigger han på mig med et blik der er umuligt at beskrive med ord, det er hidtil den kraftigste reaktion jeg nogensinde har set fra en læge før, med øjne som om han lige havde revet et par gode baner MDMA for 2 minutter siden, kigger han direkte på mig helt skræmt!. Han spørger mig ''Hvad fanden har du lavet?????!! Har du taget steroider??'' og jeg kan jo ikke andet end at svare ja. Denne læge var blevet tilkaldt imens han lå og sov fordi de ikke havde en hjertelæge på Hillerød hospital på daværende tidspunkt (skadaløst) og han fortæller mig at mit hjerte er dobbelt så stort som hans eget eller et normalt mandligt menneskehjerte (bogstaveligt talt dobbelt så stort).
Min hvilepuls er på dette tidspunkt oppe omrking 155, og da den gode læge kigger videre med ultralyden er han meget ærlig og siger ''Din lever er lukket ned, dine nyrer er lukket ned, det er et mirakel at du overhovedet er i stand til at snakke, alt i din krop er lukket ned pga iltmangel bortset fra dine lunger, hjerte og hjerne''.
Mit hjerte pumpede på daværende tidspunkt med 5% ud af 60, dvs at det trak sig sammen 5% for hvert slag istedet for at trække sig sammen 60%
Der bliver kaldt en masse folk til som vil bærer mig op på en seng så de kunne kører mig ud i en ambulance, jeg skulle ind på rigshospitalet i en fart så jeg kunne blive lagt i kunstigt koma.
Inde på rigshospitalet møder jeg et meget stresset mandskab som fiser rundt om min seng og sætter slanger til maskiner og det eneste jeg kan huske er ordene ''Din familie er tilkaldt Theis, du er i de bedste hænder i hele danmark men du skal vide at det her er så slemt at der er stor chance for at du dør af det''
I tror det er løgn at lægerne ville sige den her slags ting til patienter, men jeg kan lige love jer for at den blev lagt på bordet uden barmhjertighed, det var lige på og hårdt og det er jeg faktisk kun glad for, når det er så alvorligt så er det meget rart at vide det, nogen er nok uenige men det syntes jeg.

Dagene går..

Jeg vågner på en briks, 2 store mænd prøver at vende mig rundt, jeg opdager jeg er nøgen og kan ikke bevæge mig. Det er åbenbart nogen der prøver at give mig en ble på, de snakker med norsk eller svensk accent og jeg aner overhovedet ikke hvor jeg er henne. Jeg bliver kørt igennem en gang ind til et lokale der i min hukommelse har samme udstråling som helvede selv.
En læge forsøger at bilde mig ind at jeg har ligget i respirator i en uge, jeg smiler og ved stadig ikke hvor jeg er henne eller hvem den spøjse mand er, jeg var faktisk så langt væk at jeg oprigtigt troede på at jeg var blevet bortført til sverige af nogen skumle typer i hvide dragter (post traumatisk stress kan give kraftige hallucinationer åbenbart)
Da min familie kommer ind og ligner nogen der ikke har sovet i en uge og de alle sammen bliver ved med at bekræfte denne historie om at jeg har sovet i en uge og ligget og svævet mellem liv og død går det stadig ikke op for mig rigtig, jeg tror egentlig at jeg havde forstået det men at det var så stor en mundfuld at opfatte at den først er kommet en bid af gangen langt hen af vejen.
Nu begynder jeg at få tilbagefald og kan ikke trække vejret ordenligt, jeg bliver ved med at hoste og brække mig 500 gange i træk indtil det kun er mavesyre der ætser hele mit spiserør, non stop opkast i 48 timer som ætser i hele halsen hver gang, samt hoste til jeg var blå i hovedet KONSTANT UDEN PAUSE, hoste og bræk indtil jeg græd at jeg bare ville dø, det var som at blive kvalt i 48 timer uden at få en chance for at komme til migselv, mavemuskler der krampede, sår i halsrøret, osv.. Det er kort sagt det værste jeg nogensinde har prøvet i hele mit liv, og jeg ville oprigtigt hellere dø end at opleve det igen, det mener jeg fra bunden af mit hjerte. Det var den grummeste lungebetændelse blandet med vand inde i lungerne og imellem lungehinden og selve lungen der var skyld i at jeg ikke kunne trække vejret, det var ligesom at trække vejret med hovedet under vand. Jeg så alt blive sort 2 gange og de flotteste landskaber og skabninger i fuld kontrast og skarphed flyve forbi mig, jeg var en helt anden skabning der susede igennem landskaber, flottere end nogen jeg har set før, og også af en anden natur end dem på jorden. Jeg er 100% sikker på at dette har været det man forbinder med nærdødsoplevelser og selve begrebet ''At se lyset''
Jeg har på dette tidspunkt fået begyndende liggesår og skidt så meget i min ble at jeg har fået sår på inderlårene fordi lorten har ætset noget af huden væk, de havde åbenbart undervurderet det afføringsmiddel de havde givet mig inden jeg blev lagt i koma, det var meningen jeg skulle ud med min afføring der, men jeg havde i søvne holdt mig i en hel uge af ren instinkt selvom jeg havde fået afføringsmiddel, jeg har nok godt vidst at jeg lå i en seng og ikke haft lyst til at give slip på det, selvom jeg intet kan huske overhovedet.

Efter dette er der lysere tider i møde, medicinen begynder at virke og fra at være komplet grøntsag der slet ikke kunne gå, og som måtte bæres og holdes af 2 store mænd når jeg skulle skide, så jeg ikke væltede ned fra kummen, til at komme mig ret hurtigt imod alle forventninger. Jeg kan pludselig gå stille og roligt igen, og min appetit begynder at vende tilbage. Jeg har klaret det, jeg er kommet ud på den anden side, helvede er overstået!

Jeg er i alt indlagt i 30 dage og jeg bliver udskrevet med en pumpefunktion på omkring 10-15%, nok til at kunne overleve og være stabil.
Jeg er siden da målt til 25%+ og har det idag endnu bedre.
Jeg fik dengang af vide at jeg aldrig ville træne igen, men til dags dato har jeg flere gange dyrket BB på lavt niveau, clean selvfølgelig, og med nogenlunde resultater pga muscle memory og godt forstand på ernæring.
Jeg var kun 20 år gammel da jeg røg i koma, og 21 år da jeg fik min pacemaker og blev erklæret permanent fysisk hæmmet.

I kan tjekke min profil og se mine gamle posts herinde fra 2011, det er godt nok ikke migselv der har potensproblemer dengang, det er rent faktisk en kammerat jeg spørger for, men der nævner jeg også at jeg bruger roaccutane imod min acne. DOG SKAL DET SIGES, jeg brugte roaccutane samtidig med krudten til sidste og det KAN have en sammenhæng med at jeg er blevet så syg, who knows..

Jeg er ked af jeg ikke har lavet dette indlæg noget før, dengang det skete da jeg stadig var aktiv inde på disse forums og folk måske vidste hvem jeg var..
Jeg håber at nogen derude vil tage det her seriøst og stoppe med steroider, jeg håber at folk vil kører clean eller i det mindste være klar over at de kan miste alt på et splitsekund, det er ikke legetøj og det er OVERHOVEDET IKKE så ufarligt som mange folk herinde fra får det til at fremstå, virkelig, intet ondt men nogen af jer er sgu fortabt i jeres egne krudttønde, undskyld ærligheden :(

Jeg håber at nogen vil komme med spørgsmål, evt sørge for at denne historie når ud til så mange som muligt (sticky)
Dette kan blive en realitet for andre mennesker, at være ude af stand til at spille fodbold eller løbe mere end 100 meter, gå op af trapper eller træne ordenligt nogensinde igen.
Tricep
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
55.1%

Re: Eks krudter's mareridt LÆS DET HVIS DU TAGER KRUDT!!

Postby Animalrage » Feb 13th, '15, 07:58

Det var godt nok en mareridt men godt nok at stadig have dig her :)

Men et sted ved vi godt hvad konsekvensene er når vi propper os med alt mulig lort...
Men at blande stoffer og være ON i meget lang tid er ik lige det klogeste
Og livet er heller ik noget værd hvis man ik gambler engang imellem
har ik tænkt mig at bli hjemme for altid fordi der psykopater udenfor

God bedring ... :)
Do you even lift bro?

R.I.P Zyzz <3
Animalrage
BB Trainée +
BB Trainée +
Progress to next rank:
11.3%

Postby Monion » Feb 13th, '15, 09:41

Det bekræfter endnu engang at det er den rigtige tilgang nye brugere får når de kommer rendende med hoved under armen og tror de bare skal gå amok med sprøjten.
Du har så også givet den hele armen og med garanti uden at køre nogen form for beskyttelse eller taget højde for det blandings misbrug du havde gang i
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
[inaktiv profil]
Monion
Moderator
Moderator

Postby BANNED » Feb 13th, '15, 10:22

Godt at høre at du er kommet ovenpå. Føj en oplevelse! Kan sagtens huske dig og du døjede i forvejen med acne, hvilket også kan være hårdt psykisk.

Hvordan er dine fremtidsudsigter så? Mht hjertefunktion osv?
"What do I do? I’m a bodybuilder & yeah, it’s a job. Only the day doesn’t start at 9 & it won’t end at 5. It starts from the time I open my eyes to the time I shut them. It’s not a 5 day work week. I live it 24/7... This is a job. This is my life."

Velkommen til MuscleZone.dk !

>> For hjælp, smid en email til: admin@musclezone.dk <<
BANNED
Admin
Admin

Postby vildgut » Feb 13th, '15, 10:48

Er der ikke en risiko for du er genetisk anlagt til forstørret hjerte? Der er folk som får dette uden nogensinde at have rørt roids. Hvis det er tilfældet har roidsne nok fremskyndet det.

Er det egentlig de hævede IGF-1 niveau der får hjertet til at gro så voldsomt?
Mål: Til folk kalder mig et skur!
vildgut
BOARD GURU
BOARD GURU
Progress to next rank:
21.2%

Postby BigConcrete » Feb 13th, '15, 13:22

Hans nuværende tilstand kommer af en kombination af coke og roids, ret simpelt sagt.
Kan ikke huske diagnosen, men der er en bestemt diagnose for når folk er dumme nok til at kombinere de to ting.

Fik af vide af min læge rent ud sidste år uofficielt "Enten dropper du coken, eller også stopper du med steroiderne".

Han sagde at hvis jeg fortsatte med en af delene var mine udsigter meget gode, men selv med 1 år med coke og roids, så gav han mig max 5-7 år før jeg ikke selv kunne gå op af trapper af samme årsag som TS skriver.

Valgte det åbenlyse, væk med coke.

Skal jo ikke være ekspert, og alt respekt til TS for hans historie.

Men snak med jeres læger om kombinationen eller tjek den selv op

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10854839

Det fik mine øjnene op, at en god læge tog den seriøse snak med mig og sagde at han godt forstod jeg ikke gad droppe roids, men han sagde rent ud at med roids var mine chancer fine, men i kombination ville han give mig 10% chance for at jeg ikke ville få seriøse problemer indenfor 5 år.
The greatest form of control is when you think you're free when you're being fundamentally manipulated and dictated to. One form of dictatorship is being in a prison cell and you can see the bars and touch them. The other one is sitting in a prison cell but you can't see the bars and you think you're free.
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Postby bmw-freak » Feb 13th, '15, 13:40

BigConcrete wrote:Hans nuværende tilstand kommer af en kombination af coke og roids, ret simpelt sagt.
Kan ikke huske diagnosen, men der er en bestemt diagnose for når folk er dumme nok til at kombinere de to ting.

Fik af vide af min læge rent ud sidste år uofficielt "Enten dropper du coken, eller også stopper du med steroiderne".

Han sagde at hvis jeg fortsatte med en af delene var mine udsigter meget gode, men selv med 1 år med coke og roids, så gav han mig max 5-7 år før jeg ikke selv kunne gå op af trapper af samme årsag som TS skriver.

Valgte det åbenlyse, væk med coke.

Skal jo ikke være ekspert, og alt respekt til TS for hans historie.

Men snak med jeres læger om kombinationen eller tjek den selv op

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10854839

Det fik mine øjnene op, at en god læge tog den seriøse snak med mig og sagde at han godt forstod jeg ikke gad droppe roids, men han sagde rent ud at med roids var mine chancer fine, men i kombination ville han give mig 10% chance for at jeg ikke ville få seriøse problemer indenfor 5 år.

Har selv set det flere gange, unge gutter der kombinere krudt og en fest livsstil dør meget meget tidligt, kender til flere eksempler på folk der ikke blev over 30år..
til topic starter det der undre mig her er at alting sker akut, du har uden tvivl haft adskillige advarsels tegn og blankt valgt at overse dem, din historie er frygtelig og jeg håber inderligt ikke det sker for nogen ikke engang min værste fjende.
[inaktiv profil]
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby BigConcrete » Feb 13th, '15, 13:45

slettet da den er unødig på dette tidspunkt
The greatest form of control is when you think you're free when you're being fundamentally manipulated and dictated to. One form of dictatorship is being in a prison cell and you can see the bars and touch them. The other one is sitting in a prison cell but you can't see the bars and you think you're free.
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Postby Frito » Feb 13th, '15, 19:45

Coke har helt sikkert en stor del at sige i det her tilfælde. Derudover tror jeg også på topic starter har haft en genetik der har fremskyndet effekten, er der nogle i din familie med pacemaker, bypass osv?

Derudover vil jeg råde topic starter til at kigge godt og grundigt på Curcumin (skal være BCM-95), Vitamin K1 og Ubiquinol som er 3 supps der har virkelig god effekt på hjertet og supps jeg ikke selv går uden, selvom jeg stort set kun bruger TRT efterhånden.

Hvis der er interesse kan jeg godt vise min komplette liste op hvad jeg bruger og for hvad? Men jeg bruger snart flere penge på at holde mig sund end jeg gør på roids, da det er skræmmende med alle de folk der har faldet om de sidste par år pga bodybuilding. Så tænk jer om og hold jer sunde, husk på en sund krop vokser også bedre ;-)
Frito
Din vægt: 40kg
Progress to next rank:
26%

Postby Built2last4ever » Feb 13th, '15, 19:49

Frito wrote:Coke har helt sikkert en stor del at sige i det her tilfælde. Derudover tror jeg også på topic starter har haft en genetik der har fremskyndet effekten, er der nogle i din familie med pacemaker, bypass osv?

Derudover vil jeg råde topic starter til at kigge godt og grundigt på Curcumin (skal være BCM-95), Vitamin K1 og Ubiquinol som er 3 supps der har virkelig god effekt på hjertet og supps jeg ikke selv går uden, selvom jeg stort set kun bruger TRT efterhånden.

Hvis der er interesse kan jeg godt vise min komplette liste op hvad jeg bruger og for hvad? Men jeg bruger snart flere penge på at holde mig sund end jeg gør på roids, da det er skræmmende med alle de folk der har faldet om de sidste par år pga bodybuilding. Så tænk jer om og hold jer sunde, husk på en sund krop vokser også bedre ;-)

Be om liste....
"Do as i say, not as i do."

Quote: Monion

We salute you on a daaaaaaily...
Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby BigConcrete » Feb 13th, '15, 19:52

Frito wrote:Coke har helt sikkert en stor del at sige i det her tilfælde. Derudover tror jeg også på topic starter har haft en genetik der har fremskyndet effekten, er der nogle i din familie med pacemaker, bypass osv?

LIISTE !!!

Er totalt game på den her helse-leg :D

ej, er ikke i tvivl om hvor mange der går udenom de vigtige ting.

Når du nu lyder til at være godt inde i disse ting, hvad er dit syn på 5-htp ? og melatonin som antioxidant ?
BigConcrete
Bodybuilder in Making!
Bodybuilder in Making!
Progress to next rank:
21.7%

Postby Tricep » Feb 13th, '15, 23:38

Hej igen folkens, først og fremmest vil jeg gerne lige slå et par ting fast! Syntes at jeres forhastede konklussioner om hvordan jeg har kørt mine kure virker lidt som en slags hurtig måde at retfærdiggøre det faktum at det er potentielt farligt ligemeget hvordan man gør det. No offence, jeg er ikke ude på at kaste med sten, men følg lige med her engang, lad mig ligge kortene på bordet.

Jeg har ikke taget kokain under mine kure, mdma, methylone og lidt amfetamin inden det skete, kokain var kun nytårsaften og det var måske fejlformuleret lidt, det var ikke i umenneskelige mængder.
Jeg har holdt pauser mellem hver kur (ca 2-3 måneder) og kørt PCT efter langt størstedelen.
Jeg HAR haft nogen forlængede kure der løb lidt løbsk, men dette var meget tidligt inde i mit forbrug og der meldte sig aldrig nogen komplikationer under de forlængede kure (udover acne), det gik for alvor galt ved 500mg test E e5d (efter jeg havde fået styr på acnen som BANNED skriver) Jeg tog min fiskeolie, dyrkede stille og rolig cardio og spiste mine grøntsager (dog også Mc D :lol: )
Jeg har max indtaget for ca 6-7000 kr's krudt på ca 2 år (fik det ikke overdrevet billigt, ca 300-400 pr pakke injekt), min stærkeste kur nogensinde var 1050 mg test E og 500 mg nandrolone deca EW og det var kun en gang at jeg kom så højt op.
Jeg har haft nogen blæsere i det halve år inden det skete, men vi snakker max 7-8 stk på et halvt år? (der er perioder hvor jeg IKKE har været on altså også inkluderet)
Jeg har haft MEGET få tegn på at der skulle ha' været noget som helst galt overhovedet før det meldte sig som åndenød og allerede var forsent.
Når man er ung mærker man typisk ikke noget til hjertsvigt (nedsat pumpefunktion) Før den når uhyrre langt ned.
Jeg trænede og dyrkede cardio i den måned op til det skete uden egentlige tegn på at der var det store galt, selvfølgelig følte jeg mig lidt træt ved anstrengelse, men det er altså i en grad så det NEMT kunne forveksles med roid flu. Det kom som en hammer efter nytårsaften, havde det strålende kun uger før.

Fedt du kan huske mig banned, kan også godt huske dig og vi har snakket sammen om acne, lige præcis.
Tak til alle jer der viser respekt og som forstår mit budskab.

Idag har jeg pumpefunktion på 25% og jeg sidder pt I horserød statsfængsel fordi kommunen igennem 1½ år ikke har ville give mig andet end kontanthjælp, så jeg begyndte at sælge narko for at komme ud at rejse og opleve verden (har fået helt nyt syn på livet)

Jeg kan stadig træne, gudskelov for det, dog har jeg problemer med tunge ben-øvelser og dødløft, da det simpelthen kræver for meget ilt og det kan jeg ikke producerer nok af.
Jeg har den glæde at dyrke calisthenics og andre kropsvægtøvelser herinde i fængslet, da de har fjernet alle vægte er vi tvunget til at være kreative, og jeg nyder det faktisk fordi jeg kan lave det meste med de andre. Øver mig på muscle ups og frontlever osv, det skal nok komme.

Er virkelig ked af jeg ikke skrev herinde lige så snart jeg vågnede, for mærk jer mine ord, jeg har ingen i min familie med hjerteproblemer, og jeg er ikke tabt bag en vogn når det kommer til selvmedicinering. Dette har ramt mig men ingen andre jeg kender der har været meget slemmere end mig, så det siger lidt om at det er mere eller mindre lodtrækning lige så meget som det er viden og påpasselighed.

Jeg har ingen andre bivirkninger udover hjertesvigt den dag idag, og alle de bivirkninger der hører med til den sygdom og det medicin man får, det er faktisk en del og ret hårdt hver dag, udover 1000 ar fra acne angrebene, men jeg kunne lige så godt ha' været død så jeg er ekstremt positiv, man lever kun en gang og jeg har fået en chance til :)

Husk jeg er ikke efter nogen overhovedet, det er et valg man selv tager, bare folk dog er klar over at de står med dette valg i hænderne.

ENTEN kan man træne hele ens liv clean med tryghed og være super stolt af resultaterne, samt være sund og udelukke de psykiske bivirkninger der også er ved AAS
ELLER man kan tage krudt, få den vildeste fysik(bevares det er jo derfor man gør det) og altid have i baghovedet at det altså kan gå galt en dag, og det er ikke en selv det er syndt for, det er familie og venner, tro mig jeg har set deres reaktioner, det er først der det går op for en. :(

Pas på jer selv! I ved jo allerede godt de her ting men: Pas på blodtrykket, kør lave doser og drop festerne ;)

ps tak for rådene frito, jeg vil kigge nærmere på det :) Er selv sat godt ind i hvad der er sundt for hjertet den dag idag.
Tricep
Progress to next rank:
55.1%

Postby Frito » Feb 14th, '15, 00:45

Built2last4ever wrote:

Be om liste....

viewtopic.php?f=18&t=7244
Frito
Progress to next rank:
26%

Postby Quadzilla » Feb 14th, '15, 02:37

Puha Theis min ven. Fedt indlæg, var slet ikke så dybt inde i din historie der det er sgu fuckt up. Får sgu en til at tænke en ekstra gang eller to over hvad man laver. Får selv lavet check i ny og næ, men det er lidt siden nu, så skal sgu nok til at tjekke det igen.!!
Ved du nok skal klare den fint, og så må du holde ud inde i Horserød, der masser tid til masser af træning the natural way, det tager jo sin tid haha!!
Dont get high on your own supply
Quadzilla
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
8.6%

Postby Brænder-børge » Feb 14th, '15, 14:40

godt indlæg Tricep, vanvittig historie, nok noget af det værste jeg nogensinde har hørt, det er godt du har fået et nyt syn på livet, knap så godt at du har set dig nødsaget til at sælge narko dog ;) synes også det er lidt skidt der er mange der bare kaster det over skulderen og forklarer det med at man er pre-disponeret for et eller andet.

AAS er kraftfuldt og farligt medicin, uanset hvor godt styr på teorien bag det man tror man har, så gambler man stadigvæk med sit helbred, og kan man ikke indse det, så er man sku for naiv :).
face your fear.

https://www.youtube.com/watch?v=WMUXw8J2Kto
Brænder-børge
Moderator
Moderator

Postby Tricep » Feb 17th, '15, 23:28

Lige præcis, det er med at kende konsekvenserne, det gjorde jeg langt fra, og jeg havde aldrig troet det ville kunne gå så stærkt som det gjorde.

Det er nemt at få en opfattelse af at det ikke er særlig farligt, men får af vide på hospitalet at antallet af unge de får ind med hjerteproblemer pga steroider er helt sindsygt stigende, over 100 om året lige pt, det er alligevel mange flere end man kender til, der er flere derude der tager det stads end hvad man lige kan observerer på nettet åbenbart :/
Tricep
Progress to next rank:
55.1%

Postby bmw-freak » Feb 18th, '15, 00:12

Tricep wrote:Lige præcis, det er med at kende konsekvenserne, det gjorde jeg langt fra, og jeg havde aldrig troet det ville kunne gå så stærkt som det gjorde.

Det er nemt at få en opfattelse af at det ikke er særlig farligt, men får af vide på hospitalet at antallet af unge de får ind med hjerteproblemer pga steroider er helt sindsygt stigende, over 100 om året lige pt, det er alligevel mange flere end man kender til, der er flere derude der tager det stads end hvad man lige kan observerer på nettet åbenbart :/

Problemet er desværre at folk er blinde overfor de bivirkninger de får når de ikke har styr på eks. blodtryk, dårlig kost etc. de tror de kan krudte løs og leve det fede liv uden de får en regning.. samtidig har du folk som John Meadows der har konkurreret i bodybuilding siden han var 13år og den dag idag er han midt i 40'erne og sunde som bare fanden.
[inaktiv profil]
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby BudSmokers » Feb 18th, '15, 17:42

Puha sgu noget af en historie :x

kan nikke genkendende til ikke at kunne gå pga luft mangel, da jeg osse havde svære nakkesmerter mente min læge det var hovedpulsåren der var bristet.

Så fik undersøgt mere eller mindre alt i kroppen det eneste der var at se var at levertal var i den lidt høje ende af normalen.

Det var på

7 måneder accutan med peak på 120mg

cutstack: 1-4 1,5ml
cutstack 4-8 2ml
Masteron 4-8 50 Eod
T3 med peak på 100mcg

og Hash

Så vil tro du har noget genetisk.
BudSmokers
Din vægt: 15kg
Din vægt: 15kg
Progress to next rank:
48%

Postby Tricep » Feb 23rd, '15, 18:35

Der er selvfølgelig nok noget genetisk på en eller anden måde, men som sagt har ingen i familien med hjerteproblemer, heller ikke forfædre.

Jeg tror bare i bund og grund jeg er følsom overfor højt blodtryk, og jeg skulle ha' vidst bedre end at ignorerer det.

Dog tror jeg at der er mange derude der ikke tænker særlig meget over at blodtrykket kan være livsvigtigt at holde i skak, håber nogen tænker en ekstra gang i hvert fald :)
Tricep
Progress to next rank:
55.1%

Postby bmw-freak » Feb 23rd, '15, 18:44

Tricep wrote:Der er selvfølgelig nok noget genetisk på en eller anden måde, men som sagt har ingen i familien med hjerteproblemer, heller ikke forfædre.

Jeg tror bare i bund og grund jeg er følsom overfor højt blodtryk, og jeg skulle ha' vidst bedre end at ignorerer det.

Dog tror jeg at der er mange derude der ikke tænker særlig meget over at blodtrykket kan være livsvigtigt at holde i skak, håber nogen tænker en ekstra gang i hvert fald :)

Præcis!! forhøjet blodtryk kaldes også den stille dræber da de fleste ikke opdager det før det er forsent og der er sket skade på kroppen, personligt har jeg de sidste mange år haft en blodtryks måler i hjemmet og målt mit tryk mindst 1 gang om ugen når jeg er på og gerne flere gange om ugen for at være sikker.
[inaktiv profil]
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Built2last4ever » Feb 23rd, '15, 21:05

bmw-freak wrote:
Tricep wrote:Der er selvfølgelig nok noget genetisk på en eller anden måde, men som sagt har ingen i familien med hjerteproblemer, heller ikke forfædre.

Præcis!! forhøjet blodtryk kaldes også den stille dræber da de fleste ikke opdager det før det er forsent og der er sket skade på kroppen, personligt har jeg de sidste mange år haft en blodtryks måler i hjemmet og målt mit tryk mindst 1 gang om ugen når jeg er på og gerne flere gange om ugen for at være sikker.

Hvordan håndterer du så et forhøjet eller ankommende forhøjet blodtryk?

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bmw-freak » Feb 24th, '15, 01:40

Built2last4ever wrote:
bmw-freak wrote:

Jamen jeg har min faste protokol af kosttilskud jeg køre året rundt og har aldrig haft de store problemer med blodtryk.
[inaktiv profil]
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby snuden » Feb 24th, '15, 09:08

bmw-freak wrote:
Built2last4ever wrote:
bmw-freak wrote:

Jamen jeg har min faste protokol af kosttilskud jeg køre året rundt og har aldrig haft de store problemer med blodtryk.

og protokollen er?
enforcer/pitboss som Bimmer siger...
Er hård i min mund og mener hvad jeg siger men du skal ikke tage det personligt..
Er bare Sort/Hvid som person

Kysser Don`s ring og bukker hovede i 2-3 sek
snuden
Forum Junkie!
Forum Junkie!
Progress to next rank:
67%

Postby Built2last4ever » Feb 24th, '15, 09:11

snuden wrote:
bmw-freak wrote:
Built2last4ever wrote:
bmw-freak wrote:

og protokollen er?

Nemlig.... :mrgreen:

Built2last4ever
V.I.P
V.I.P

Postby bmw-freak » Feb 24th, '15, 14:05

Built2last4ever wrote:
snuden wrote:
bmw-freak wrote:
Built2last4ever wrote:
bmw-freak wrote:

og protokollen er?

Nemlig.... :mrgreen:

Ting jeg tager i løbet af en dag.

Morgen måltid
1stk multivitamin
1stk 1000mg vitamin c
1stk 5000iu vitamin D
6stk 500mg fiskeolie
2stk Gear support fra blackstonelabs
1stk Fordøjelses enzym tablet

Aftensmad
1 pakke Led komplex fra Animal Pack
1stk 1000mg vitamin c
6stk 500mg fiskeolie
1stk fordøjelses enzym tablet

Nat
1stk 2mg melatonin
1stk 5000iu vitamin D
1stk 1000mg vitamin c
6stk 500mg fiskeolie
1stk fordøjelses enzym tablet
2stk 500mg magnesium
[inaktiv profil]
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Ceasar » Feb 24th, '15, 19:16

+ God kost og cardio :)
Så er man godt kørende med blodtrykket.
Ceasar
MuscleZone Über Guru
MuscleZone Über Guru
Progress to next rank:
47.7%

Postby Tricep » Mar 2nd, '15, 01:50

Kan huske Nandr0 skrev noget om betablokkere i hans ''krudt med omtanke'' tråd, det kan godt være der skal rigtig medicin til at holde et blodtryk i skak, især hvis man er en seriøs juicer med tanker om at stå på scene.

Jeg er selvfølgelig selv stopfyldt med betablokkere, vanddrivende og ACE-hæmmere og skal være det resten af livet, ved dog ikke efter den dag hjertetransplantation er overstået (først når det bliver kritisk igen en dag)
Tricep
Progress to next rank:
55.1%

Postby mman » May 23rd, '15, 19:10

Det lyder jo dejligt at du har fået det bedre. Fy for satan, det er godt nok noget af en omgang du har været igennem. Også det med en tur i brummen oveni det hele.

Noget andet er, så har jeg da lidt svært ved og forstå dem som skriver at det må være på grund af din genetik eller på andet måde prøver og retfærdiggør deres krudt forbrug.

Jeg har ingen ting imod folk der krudter den, og jeg respektere deres valg. Men det er da logik for burhøns at der er en vis risoko når men krudter den, især når der bliver krudtet af flere omgange og især dem som er afhengig af det. Men roder jo ved kroppens kemi, så der må jo også være nogen bivirkninger.
mman
Progress to next rank:
16.3%

Postby Tricep » May 27th, '15, 23:25

Ja det er jo det, det er unaturligt at rende rundt med 10-20 gange så meget testosteron.

Pas på jerselv derude, husk PCT, MCT, mineraler, fiskeolie og motion, og drop festerne, så kan i være store og stærke i mange år ;)
Tricep
Progress to next rank:
55.1%

Postby VestDKAarhus » Sep 1st, '15, 10:58

Vild, vild historie. Den er i hvert fald nået ud. Sidder med noget lignende.
VestDKAarhus
Progress to next rank:
0%

Postby myg » Jan 23rd, '17, 00:09

Meget interessant læsning.

Vil du give en update på hvordan det går dig i dag? Hvis du altså overhovedet stadig er aktiv herinde :)
myg
Progress to next rank:
0%

Postby Monion » Jan 23rd, '17, 06:58

myg wrote:Meget interessant læsning.

Vil du give en update på hvordan det går dig i dag? Hvis du altså overhovedet stadig er aktiv herinde :)

Han har ikke været online i 1.5år
Er det nødvendigt at bulke, eller kan man blot spise flere kalorier?
[inaktiv profil]
Monion
Moderator
Moderator

Postby Triceps » Jul 11th, '17, 14:17

Jeg har haft en periode uden træning og har derfor ikke lusket så meget rundt på BB boards..

Jeg ar problemer med at komme ind på min anden profil, den jeg startede tråden fra, måske en moderator kan hjælpe?

Det går idag bedre med hjertet, omkring 35% pumpefunktion, max er 60% da hjertet jo ikke kan trække sig 100% sammen og forsvinde ud i den blå luft :P

Jeg er lige gået igang med træning igen, på den naturlige måde self, heldigvis for musclememory kan man da se resultaterne komme og det giver god motivation.
Triceps
Progress to next rank:
4.1%

Postby ketoman » Jul 16th, '17, 16:27

Det her burde være obligatorisk læsning for alle "nye" der tænker at der skal krudt på drengen og helst så meget som muligt.

Har en gammel løftekammerat, der oplevede noget lign, dog knap så slemt. hans hjerte var også 1,5 gange større end det skulle være. Han har svært ved at holde sig vågen tit når han sidder ned og er vel egentlig handicappet i en sådan grad, at det er svært at leve et almindeligt liv. Løfte jern, kan han absolut ikke på nogen måde :|

Tak for den ærlige historie, ville ønske alle læste det og tænkte sig om inden de går i krig med at blive store...
https://nemkontant.dkMin arbejdsplads :)
ketoman
Progress to next rank:
6.1%

Postby psykrider » Aug 2nd, '19, 10:31

Hey Boyd
Jeg arbejder på en hjertemedicinsk afdeling (og kridter selv)....
Ca hver 3. Måned får vi en ny ung mand i alderen 25-45 år, der alle har det tilfælles, at de er terminale hjertesvigtspatienter pga. Steroider. Alle ender med medicin, nogle med pacemaker og enkelte skal have transplantation med nyt hjerte
- enten donorhjerte fra et dødt menneske (typisk fra færdselsuheld) eller have et hjerte fra en gris.

Til dem der skriver, at Eks-krudters hjertesvigt kom fordi han også tog Cole tager fejl.
Coke er naturligvis ekstremt dårligt sammen med AS.
Svigtet skyldes at hjertet - over tid har skulle pimpe for hårdt og for ofte. Når det sker under kur så er hjertet jo den muskel fer bliver trænet mest.

Et stort hjerte bliver stift og kan ikke trække sig sammen i det omfang, der er sufficient til kredsløbet. (Deraf hjertesvigt).
Der er mange BB der stacker. Typisk er folk relativt symptomfri, men hvis man konstant har hurtig puls og føler sig meget “ale/stresset” så er hjertet på overarbejde - også i diastilen.
(Afslapningsfasen)..

Kort sagt - hvis du stresser og kører alt for hurtigt på AS - så find noget andet at skyde.!!

Det er så rigtigt nok, at når hjertet kun har en tømningsgrad på 5% som Ekskrudter fortæller - så er coke en virkelig dårlig ide og det var den druktur der førte ham til sygesengen.
Men skaden var sket før den weekend !!
psykrider
Progress to next rank:
4.1%

Postby bmw-freak » Aug 3rd, '19, 20:43

psykrider wrote:Hey Boyd
Jeg arbejder på en hjertemedicinsk afdeling (og kridter selv)....
Ca hver 3. Måned får vi en ny ung mand i alderen 25-45 år, der alle har det tilfælles, at de er terminale hjertesvigtspatienter pga. Steroider. Alle ender med medicin, nogle med pacemaker og enkelte skal have transplantation med nyt hjerte
- enten donorhjerte fra et dødt menneske (typisk fra færdselsuheld) eller have et hjerte fra en gris.

Til dem der skriver, at Eks-krudters hjertesvigt kom fordi han også tog Cole tager fejl.
Coke er naturligvis ekstremt dårligt sammen med AS.
Svigtet skyldes at hjertet - over tid har skulle pimpe for hårdt og for ofte. Når det sker under kur så er hjertet jo den muskel fer bliver trænet mest.

Et stort hjerte bliver stift og kan ikke trække sig sammen i det omfang, der er sufficient til kredsløbet. (Deraf hjertesvigt).
Der er mange BB der stacker. Typisk er folk relativt symptomfri, men hvis man konstant har hurtig puls og føler sig meget “ale/stresset” så er hjertet på overarbejde - også i diastilen.
(Afslapningsfasen)..

Kort sagt - hvis du stresser og kører alt for hurtigt på AS - så find noget andet at skyde.!!

Det er så rigtigt nok, at når hjertet kun har en tømningsgrad på 5% som Ekskrudter fortæller - så er coke en virkelig dårlig ide og det var den druktur der førte ham til sygesengen.
Men skaden var sket før den weekend !!

Du ved godt der lavet undersøgelser der netop viser at brugen af steroider og stoffer gør at 1+1=5 når vi snakker hjerte problemer ?
https://www.semanticscholar.org/paper/C ... c9175cd51d
Og der mange flere, som tidligere skrevet har du et hjerte der allerede arbejder hårdt og begynder at administrere et stof der får hjertets åre til at trække sig sammen har man opskriften på en katastrofe.
[inaktiv profil]
bmw-freak
Moderator
Moderator

Postby Tricep » Sep 1st, '20, 06:24

Jeg har det stadig bedre folkens. Jeg kom i tv pga det opslag men jeg leverede ikke varen ordenligt fordi jeg aldrig havde været på kamera. Jeg fik ikke forberedt mig ordenligt. Jeg prøver at træne clean men hold kæft det er hårdt. Og jeg kan sagtens forstå i krudter den, men seriøst get big or die trying er sgu da så fucking dumt at skrive. Jeg kører en sag mod fitness world, vi ved jo også alle at deres udstyr ikke er lige så godt som de gamle centre. Men det er fordi de tager folk i ræven med regningerne. Peace and love derude pas på døden men hvis det sker og i selv er skyld i det så accepter det ❤️
Tricep
Progress to next rank:
55.1%

Postby Salvadorianer » Sep 6th, '20, 11:02

Det er sgu en sindssyg og skræmmende historie, jeg har leget med krudt og også med lidt kokain i ny og næ, siden jeg var 18 og bliver 26 lige om lidt, til november. Jeg har lige været en tur på Frederiksberg hjerteklinik, fik EKG og røntgen, alt var normalt, ingen permanente skader på hjertet. Helt normal Venstre ventrikel således er højre ventrikel også det. Jeg fik endda også CT-scanning af hjertet, lidt over 3 måneder inden jeg var på Frederiksberg hjerteklinik. Min pumpefunktionen var 60% som de sagde er i det helt normale niveau. Hjertelægen sagde at mit hjerte var ligesom som alle andre mennesker, med normaltfungerende hjerte har. Jeg må indrømme at jeg var virkelig overrasket og samtidigt begejstret over det.

Så jeg tror bare at det er meget forskelligt fra person til person, nogen er bare “disponeret” og har en tendens til at få forstørret hjertet/hjerteproblemer på krudt osv.,
Salvadorianer
Din vægt: 25kg
Din vægt: 25kg
Progress to next rank:
26%

Return to Skader og bivirkninger.