!!!! Information !!!!

MuscleZone er ONLINE


OBS:

Visse dele af dette forum er kun synlige for medlemmer - så opret en konto og udnyt MuscleZone til fulde!

- Vær iøvrigt opmærksom på at jeres første 3 posts skal godkendes af en moderator


Hold den gode tone, ellers vanker der med BAN hammeren...

- The Staff

Libido problemer 5 uger inde i kur

Dine erfaringer er til gavn for andre!

Libido problemer 5 uger inde i kur

Postby Lampeledning » Nov 21st, '20, 22:23

Hi MZ

Er rendt ind i er Libido problem, det er min tredje kur, har dog ikke oplevet problemer de andre gange, men det er også ca. 10år siden jeg kørte sidst.

Min nuværende kur:

50mg Anavar ed i 6uger
250 test ew i 10 uger

Er 5 uger inde nu, men jeg begynder at få rejsningsproblemer, det startede stille og roligt for en uges tid siden, og det bliver umiddelbart være og være.

Jeg har en PCT jeg starter med 10dage efter sidste stik, som er HCG 5000 og Nolva

Tænker at køre:

HCG 2000 1-16 e3d
Nolva 20 1-40 ed

Hvis den ikke er god nok tager jeg gerne imod råd og vejledning.

Men er der noget jeg kan gøre nu, eller skal jeg bare ha ro på og vente til PCT’en begynder at virke efter endt kur ? Jeg er lidt i tvivl her, har søgt her på MZ men synes ikke rigtig jeg kan finde en konkret svar lige på min opsætning.

Ved ikke om der måske kunne være en god ide at smide 25mg morgen og aften ind i PCT’en også?

Pfh
Tak
Lampeledning
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
0%
 
Posts: 1
Joined: Nov 21st, '20, 22:06

Re: Libido problemer 5 uger inde i kur

Postby Thyrring » Feb 14th, '21, 21:15

Hvordan gik det med dine libido problemer?
Fandt du ud af hvad det var? blodprøver?

Nu ingen svarede på det.. :-)
Lift - or you will become girly!!!!
Thyrring
Din vægt: 0.5kg
Din vægt: 0.5kg
Progress to next rank:
87.8%
 
Posts: 44
Joined: Jun 28th, '19, 09:30


Return to Skader og bivirkninger.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron